Ik verwacht veel van Felline. Die is in een hele goede vorm.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:54 schreef VreemdeEend het volgende:
De renners die hier starten zullen nog wel niet helemaal top zijn met het oog op de Vuelta, maar Geox stuurt hier toch wel een prachtige ploeg naartoe.
SASTRE Carlos
MENCHOV Dennis
ARDILA Mauricio
COBO Juan José
DE LA FUENTE David
FELLINE Fabio
GUTIERREZ David
VALLS Rafael
En Hamburg dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dit
Maar ik zit morgen gewoon te kijken
Hamburg vind ik de minste wedstrijd...quote:
Dronken cameramannenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Laatste Nederlandse overwinning was inderdaad Dekker, een echte typische Dekker-overwinning (was in hetzelfde jaar dat-ie 3 Touretappes won):
Mooie beelden, en heerlijk commentaar van koning Mart.
Dat had je ook altijd in LBL dacht ik, maar weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:50 schreef Gitank2 het volgende:
Is het ook niet de enige eendaagse klassieker met een bergklassement?
quote:andremeganck Andre Meganck
#sporza #sansebastian-eerste beklimming -4 koplopers Karsten Kroon - Klaas Lodewijck- Julian Sanchez en Murilo Ficher - het pel. volgt op 5'
Geef dan gewoon een salamiworst o.i.d. cadeau...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:35 schreef Szura het volgende:
Strijdlust: 150 euro
Langste vlucht: 150 euro
Bergklassement: 300 euro
Ploegenklassement: 600 euro per ploeg
Tussensprint: 300 euro
Chorizoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een salamiworst o.i.d. cadeau...
Rabobank: Bram Tankink, Laurens ten Dam, Pieter Weeningquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:32 schreef Pedroso het volgende:
Welke Nederlanders rijden er vandaag mee ?
Daar gaan hun kansen op de 2e plaats.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:29 schreef Szura het volgende:
Daar komt Rojas terug, gaan ze niet blij mee zijn
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar gaan hun kansen op de 2e plaats.
[..]
[..]
De Gendt was al een tijdje geleden gelost volgens mij.quote:
De Gendt is volgens Sporza al een hele tijd gelost, samen met Ten Dam.quote:
Ten Dam zag ik volgens mij bij die grote groep, tenzij er een andere rabo een baard heeft aangenomen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Gendt is volgens Sporza al een hele tijd gelost, samen met Ten Dam.
De Tank misschienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ten Dam zag ik volgens mij bij die grote groep, tenzij er een andere rabo een baard heeft aangenomen.
Volgens de Belgen was die al afgestapt?quote:
Vast een ronde gesmokkeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Volgens de Belgen was die al afgestapt?![]()
Leuk voor Volderke, maar gaat-ie dat houden op de klim...?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:41 schreef wimderon het volgende:
Schrijf het maar op mensen, Devolder gaat de Vuelta winnen, mo joenges toch.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:41 schreef wimderon het volgende:
Schrijf het maar op mensen, Devolder gaat de Vuelta winnen, mo joenges toch.
Een beetje maar he, een beetje...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:41 schreef Spies het volgende:
Commentator: "Het is een beetje een chaotisch weergegeven wedstrijd."
Ongehoord en nog nooit vertoond inderdaad!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Prachtig toch hoe Volderke zit te stoempen wat een geweld
Ze zijn er nog niet...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef sausagin het volgende:
Belgen winnen gewoon alles dit seizoen![]()
Parijs roubaix , Ronde van vlaanderen , amstel , ...
Zeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef Szura het volgende:
Hergroepering op komst. Leuke koers maken ze er van.
Werd wel ooit 2de hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:51 schreef Lagrinta het volgende:
Ik snap zon Basso nooit he, wat moet hij nou in zon koers. De strijkplank.
Van Avermaet is er ook nog he.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef danos het volgende:
Als rojas er niet bijkomt appeltje eitje voor gilbert...
Rodriguez ook meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:56 schreef Szura het volgende:
Gilbert, Vanendert, Van Avermaet, Devenyns, Uran, Schleck, S. Sanchez, Barredo in ieder geval vooraan.
Normaal gezien is Van Avermaet sneller dan Gilbert.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:55 schreef Marcoss het volgende:
De snelste van het groepje heeft ook nog een ploeggenoot mee. Dat mag hij eigenlijk niet weggeven.
Ja, misschien schat ik zijn sprintkwaliteiten iets te hoog in, in de Tour waren er vooral veel sprints die behoorlijk heuvelop liepen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Normaal gezien is Van Avermaet sneller dan Gilbert.
"Maar Barredo probeert het toch op zijn dooie eentje"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:59 schreef JimboSlice het volgende:
Het komt weer op een zakdoek dadelijk
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:59 schreef JimboSlice het volgende:
Het komt weer op een zakdoek dadelijk
Minder amusant ja, maar wel met véél minder fouten...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:01 schreef Spies het volgende:
Ik mis Maarten en Herbert.Beetje saai commentaar dit.
Toch werd Breschel ongeveer 6x aangezien voor LL Sanchez net..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Minder amusant ja, maar wel met véél minder fouten...
Die fouten neem ik voor lief.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Minder amusant ja, maar wel met véél minder fouten...
Wat is die Barredo aan het doen, DIT KAN HELEMAAL NIET!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:01 schreef Spies het volgende:
Ik mis Maarten en Herbert.Beetje saai commentaar dit.
Een zakdoek tussen zijn spaken.quote:
Het zijn vijgen na pasenquote:
Nee.quote:
Nee, hij staat te ver achter Evans daarvoor. Maar Gilbert heeft al besloten om vol voor dat klassement te gaan en daarom geen Vuelta gaat rijden. In plaats daarvan rijdt hij Eneco Tour, Hamburg, Plouay en waarschijnlijk de koersen in Canada. Dat wordt een recordaantal punten.quote:
Dan kan Gesink het ook vergeten.quote:
Dat was Breschelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
LL Cool S net niet de sprint gewonnen.
Trouwens belachelijk dat winst in de Eneco voor even veel punten zorgt als winst in bijvoorbeeld Luik-Bastenaken-Luikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, hij staat te ver achter Evans daarvoor. Maar Gilbert heeft al besloten om vol voor dat klassement te gaan en daarom geen Vuelta gaat rijden. In plaats daarvan rijdt hij Eneco Tour, Hamburg, Plouay en waarschijnlijk de koersen in Canada. Dat wordt een recordaantal punten.
Ongelofelijk! Doping! Chapeau! Schitterend!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef sausagin het volgende:
Gilbert zijn seizoen tot nu toe : (enkel 2011 dus!)
1e etappe Ronde van de Algarve
5e etappe Tirreno-Adriatico
Monte Paschi Eroica
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Waalse Pijl
Luik-Bastenaken-Luik
4e etappe Ronde van België
Eindklassement Ronde van België
Gullegem Koerse
4e etappe Ster ZLM Toer
Eindklassement Ster ZLM Toer
Belgisch kampioenschap op de weg elite in Hooglede-Gits
1e etappe Ronde van Frankrijk
Criterium van Aalst
Criterium van Kristiansand
Criterium van Herentals
Clasica San Sebastian
Ereplaatsen:
3e - Milaan - San Remo
9e - Ronde van Vlaanderen
9e - Tirreno-Adriatico
2e - proloog Ronde van België
2e - puntenklassement Ronde van België
5e - etappe 4 Ronde van Frankrijk
2e - etappe 5 Ronde van Frankrijk
7e - etappe 6 Ronde van Frankrijk
2e - etappe 8 Ronde van Frankrijk
4e - etappe 9 Ronde van Frankrijk
3e - puntenklassement Ronde van Frankrijk
2e - Criterium van Roeselare
Inderdaad, zou wel het dubbele mogen zijn voor die Eneco-tour.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Trouwens belachelijk dat winst in de Eneco voor even veel punten zorgt als winst in bijvoorbeeld Luik-Bastenaken-Luik
En de Ronde van Vlaanderenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:13 schreef Lagrinta het volgende:
Wat een ongekend seizoen. Met geluk wint ie ook nog San Remo.
Roubaixquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:07 schreef Marcoss het volgende:
En dus blijft Vlaanderen de laatste ééndagskoers die hij niet heeft gewonnen. De winnaar van Hamburg, Plouay, Quebec en Montreal is dus al bekend
Ruijgh neem ik aan in de achtervolgende groep.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef Ericr het volgende:
Nederlanders ook weer goed vandaag, is er al 1 binnen eigenlijk?
Top, als het meezit dus toch een Nederlander bij de eerste 50. Progressie.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ruijgh neem ik aan in de achtervolgende groep.
Ten Dam heeft de TV-uitzending ook nog gehaald. En Karsten Kroon!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Top, als het meezit dus toch een Nederlander bij de eerste 50. Progressie.
kan gerust zijn, maar op dit moment hoef je dit echt niet telkens boven te halen. Als je Gilbert zijn evolutie ziet dan is het niet zo dat het uit het niets komt. Ook het feit dat hij nooit verdacht is, niets van zijn bloedresultaten zegt dat je hem uberhaupt onder verdenking moet stellen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Gilbert lijkt onvermoeibaar. Kan ook zonder goede voorbereiding iedereen met gemak uit het wiel rijden.
Goed spul gebruiken ze bij Omega Pharma Lotto in ieder geval.
Zou zo maar kunnen dan over een paar jaar de uitslagen worden herzien (neem aan dat er monsters achterblijven die later kunnen worden getest op nieuw doping).
Toch opvallend dat Vacansoleil Ruijgh laat starten in alle criteriums. Met deze vorm had hij punten kunnen pakken voor de ploeg voor de ranking (en die hebben ze heel hard nodig), dan is het verstandiger om je daar ook volledig op te focussen..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ruijgh neem ik aan in de achtervolgende groep.
twitter:bramtankink twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 17:24:11Alles behalve een feest voor mij. Geen power, iets wat redelijk belangrijk is binnen het fietsen en mijn knie begon ook op te spelen #crisis reageer retweet
Ruijgh wilde niet eens rijden hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch opvallend dat Vacansoleil Ruijgh laat starten in alle criteriums. Met deze vorm had hij punten kunnen pakken voor de ploeg voor de ranking (en die hebben ze heel hard nodig), dan is het verstandiger om je daar ook volledig op te focussen..
twitter:RobRuijgh twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 17:49:43San Sebastian zit er op... Tactisch steekspel. Ik trok de verkeerde kaarten tijdens veel counterwerk... Niet tevreden over het resultaat!! reageer retweet
Ik gun normaal de renners het voordeel van de twijfel (terwijl iedereen weet dat topsport doping is, wielrennen, atletiek, voetbal of tafeltennis en elke andere sport) maar wat Gilbert laat zien dit seizoen is te ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:20 schreef Drewie het volgende:
[..]
kan gerust zijn, maar op dit moment hoef je dit echt niet telkens boven te halen. Als je Gilbert zijn evolutie ziet dan is het niet zo dat het uit het niets komt. Ook het feit dat hij nooit verdacht is, niets van zijn bloedresultaten zegt dat je hem uberhaupt onder verdenking moet stellen.
Op een bepaald moment moet je iemand het voordeel van de twijfel gunnen of je kan nooit nog genieten van grote talenten binnen de sport die het waarmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |