SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 27-07-2011 23:59:18 ]Ja doei.
Dat doe ik normaal nooit hoor. Ik heb geen zin om verder te zoeken..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wikipedia als betrouwbare bron zien!
Ik wil die tafel ook winnen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:52 schreef Kaasrol het volgende:
Wanneer is de uitslag van die teufel prijsvraag nou bekend
Je bent zelf een tafelquote:
? Er staan gewoon bronnen onderaan de specifieke Wikipedia-paginaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wikipedia als betrouwbare bron zien!
Maar ik doe wel in beide topics meequote:
Het condoom dat je pa gebruikte niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
? Er staan gewoon bronnen onderaan de specifieke Wikipedia-pagina, is wel degelijk betrouwbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar ik doe wel in beide topics mee
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het condoom dat je pa gebruikte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLOLOll!!!!111einz!!!111111!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het condoom dat je pa gebruikte niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aghh jong gaan wu s0 begiinne jy ben so dick als jy by mcdonalds binnekomp kryg je groepskortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
aghh jong gaan wu s0 begiinne jy ben so dick als jy by mcdonalds binnekomp kryg je groepskorting
Onder de gordel, niet relaxt mang. Kom Gouda ik klap jou met al mijn nefe mijn pa mijn ooms mijn broers dit dat KOM DAN KOM DANquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
aghh jong gaan wu s0 begiinne jy ben so dick als jy by mcdonalds binnekomp kryg je groepskorting
Onzin verspreidenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo praat hij hele tijd tegen mijDag en nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |