Leuke fotoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:10 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb deze spex, al 5 jaar geleden gekocht en had weinig geld. Dit was een showmodel die voor 50 euro weg mocht ipv 150
[ afbeelding ] rijden heerlijk
mooie skatesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef Susteren het volgende:
Ik doe skaten op hockey skates, zijn er nog meer die het daarop doen?
[ afbeelding ]
prima alround karretjes zeker voor dat geld, als je er lekker op skate nooit meer weg doen , keer nieuwe wielen en lagers en ze kunnen weer jaren meequote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:10 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb deze spex, al 5 jaar geleden gekocht en had weinig geld. Dit was een showmodel die voor 50 euro weg mocht ipv 150
[ afbeelding ] rijden heerlijk
Nja sinds dat ze samen werken met mission zijn (volgens mij) alle modellen met het hi-lo systeem uitgerust (snelheid en wendbaarheid), dus dat zit wel snor. Het enige verschil tussen de duurdere en de goedkopere is eigenlijk de skate zelf, de tonge is bijv. bij de duurdere modellen nét iets stevigerquote:Op zondag 25 maart 2012 08:59 schreef dop het volgende:
[..]
mooie skates
ben zelf al lang opzoek naar iets dergelijks (ccm) in mijn maat , maar tweedehands kom ik ze niet tegen
en gezien ik genoeg ander skates heb wil ik er niet nog eens veel geld aan uitgeven.
Bauer is trouwens een mooi voorbeeld van een merk dat goede en ook heel slechte skates maakt
dit zijn zeker geen slechte
Hehe, ik kon er al geen touw aan vastknopenquote:
wat zijn standaard skates moet ik je dan vragen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:02 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Hehe, ik kon er al geen touw aan vastknopen
Wat is er zo speciaal aan ijshockeyskates tegenover 'standaard' skates?
Goed bezig!!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:48 schreef hugsy33 het volgende:
Ga je daarmee niet veel sneller onderuit omdat er geen grindjes meer doorheen kunnen schieten?
Volgens sportstracker heb ik deze maand 2755% meer getraind dan de maand ervoor![]()
175km in 30 dagen
Met 5x 84mm zitten de wielen ook tegen elkaar. Zelf geen last van steentjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:48 schreef hugsy33 het volgende:
Ga je daarmee niet veel sneller onderuit omdat er geen grindjes meer doorheen kunnen schieten?
Volgens sportstracker heb ik deze maand 2755% meer getraind dan de maand ervoor![]()
175km in 30 dagen
Hmm, ik werk in Oosterhout (noord-brabant), het traject wat ik dan moet overbruggen is iets te ver :pquote:Op zondag 25 maart 2012 21:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Groningen begint 20 april alweer met de Fridayfunskate...
Dus als je al eerder weer wilt skaten op vrijdagavond...;)
SPOILER: volledige urls voor mijzelf mocht google de korte verwijderen.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook stiekem foto'tje gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dale. op 25-03-2012 22:52:30 ]
lol ff serieus , prima om 3 uur over 40 kilometer te skaten , maar stel het jezelf dan niet als doel , skate dan gewoon voor de lol een mooi rondje .quote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb een doel, maar die ga ik niet halen. Maar een marathon ga ik wel weer doen dit jaar, gewoon eigen tempo, in 2,5 a 3 uur is dat wel te doen. Moet ik je meeslepen?
Wat belangrijk is, is denk ik eerst een keer een mooie goede route uitstippelen, en desnoods eerst een keer fietsen. Ik heb vorig jaar een tocht uit het AD gedaan die voor fietsen was bestemd. Nou, dat heb ik geweten...Het was 37km en ik heb daar zowat 3 a 4 uur over gedaan
Het was gewoon een nieuwe route uitproberen, ik had wel harder gewilt maar dat ging niet. Als ik dan echt een marathon ga oefenen, dan wil ik ook +/- 40km redelijk asfast, anders heeft het iig al geen zin. 2 uur met goed asfalt moet prima lukken, door Utrecht heen en door het dorp gaat met gemiddeld bijna 20km/uquote:Op maandag 26 maart 2012 08:08 schreef dop het volgende:
[..]
lol ff serieus , prima om 3 uur over 40 kilometer te skaten , maar stel het jezelf dan niet als doel , skate dan gewoon voor de lol een mooi rondje .
als je serieus een marathon wil rijden vind ik dat je de tijd dan ook wat serieus moet nemen.
als je er voor traint is 2 uur voor iedereen haalbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |