Ik kan er niks aan doen, maar als ik aan jullie denk zie ik pitbulls, tattoo's, petjes, gouden kettingen, hardstyle en honda crx'en voor me.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Ilse1990 het volgende:
Ja dat kloptDit wordt de vader van mijn kinderen
En deze relatie is een goede basis om op verder te bouwen? Dit gaat uiteindelijk helemaal fout en als jullie samen kinderen krijgen worden zij daar de dupe van. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je eruit ziet aangezien jij jezelf ziet als een supermodel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Ilse1990 het volgende:
Ja dat kloptDit wordt de vader van mijn kinderen
Niks tegen hardstylequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar als ik aan jullie denk zie ik pitbulls, tattoo's, petjes, gouden kettingen, hardstyle en honda crx'en voor me.
Vergeet de verrotte voortuin, een NEE/NEE sticker op de voordeur, een bordje met 'Hier waakt de hond' en kratjes bier en asbakjes met peuken buiten bij de voordeur niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:30 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar als ik aan jullie denk zie ik pitbulls, tattoo's, petjes, gouden kettingen, hardstyle en honda crx'en voor me.
Je relatie gaat helemaal niet super, maar er is zoveel mis met je dat je dat zelf niet eens ziet/genormaliseerd hebt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:34 schreef Ilse1990 het volgende:
Me relatie gaat echt super.
Het is de minnaar waarmee ik zit nu remember , pagina 1 gelezen?
More advice please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |