Kaas, heb een vraag over mijn plantje.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
Wel een beetje opschieten want 't is wielrennersbedtijd
Het is het plantje van L. d'r moederquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, je plantje doet me aan m'n moeder denkenAltijd als ze bij me was dan ging ze dode bloempjes uit mijn vensterbankplantjes plukken omdat ze het geen gezicht vond
Uhuh. Zonder "bijbedoelingen". Jij snoeperdquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is het plantje van L. d'r moeder
L. komt half september pas terug, en in ruil voor het verzorgen van d'r plantjes mag ik haar kamer als hotelkamer gebruiken mocht ik nog extra in Maastricht moeten blijven voor onderzoek in het zkh.
Ik ben opgevoed met het idee dat dat normaal is jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dooie bloemen mag ik wegplukken? Is normaal?
Ja, totdat ze weer terug is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uhuh. Zonder "bijbedoelingen". Jij snoeperd.
Jahoor knip maar weg met een schaar oid. En flink wat water geven met een beetje plantenvoedingquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dooie bloemen mag ik wegplukken? Is normaal?
Ik heb veel planten verzopen, dus of deze tip handig is voor een plantenleek weet ik nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef kaasplankje het volgende:
Jahoor knip maar weg met een schaar oid. En flink wat water geven met een beetje plantenvoeding
Wat is 'flink wat water' ? 200 ml per dag?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jahoor knip maar weg met een schaar oid. En flink wat water geven met een beetje plantenvoeding
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel planten verzopen, dus of deze tip handig is voor een plantenleek weet ik niet
Nou 't is een Hortensia en die verzuip je niet zo snel, 1x per dag goed water geven lijkt me voldoende hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is 'flink wat water' ? 200 ml per dag?
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0308055/quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef golfer het volgende:
We hebben een mooie film gezien op Canvas over de dood van Robert Kennedy.
Veel tussendoor gesneden echte beelden kon ik mij nog goed herinneren.
in de zin van? veel aandacht en werk, of niet stuk te krijgen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oftewel een 'ouwewijvenplant'
Hier mag ik het zeggen, hiernaast niet. He kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |