Iedere Abercrombiekenner ziet dat dit model nooit in hun collectie heeft gestaanquote:
Ik ben geen A&F-kenner en weet dus ook niet voor hoeverre dit klopt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:20 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Iedere Abercrombiekenner ziet dat dit model nooit in hun collectie heeft gestaan![]()
En dat merklabeltje![]()
Sure, je verkoopt namaaktroep
Hmm, las een tijdje terug ook al iets in V&A over iemand die een trui verkocht en dat het toen 'namaak' werd genoemd, had ook iets te maken met waar het 'made' is. Weet jij toevallig welk land dat hoort te zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:15 schreef Letstalk het volgende:
Om mezelf nou kenner te noemen vind ik te ver gaan maar het lijkt inderdaad wel namaak. De eland ziet er raar uit en het label aan de binnenkant is ook niet zoals het er meestal uitziet. Je prijs is er ook wel naar dus wat dat betreft...
Volgens mij klopt dat niet. Al mijn AF kleding komt uit de store in NYC en het ene artikel komt uit Cambodja de ander uit Mauritius dus het is heel verschillend. Maar kijk maar eens op abercrombie.com dan zie je het verschil in het logo etc wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hmm, las een tijdje terug ook al iets in V&A over iemand die een trui verkocht en dat het toen 'namaak' werd genoemd, had ook iets te maken met waar het 'made' is. Weet jij toevallig welk land dat hoort te zijn?
Nee, alleen ik heb dit vest al eerder op FOK! gezien en toen ook al gesuggereerd dat die nep was maar blijkbaar is mijn post verwijdert óf mag je blijkbaar neppe spullen verkopenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ben geen A&F-kenner en weet dus ook niet voor hoeverre dit klopt.
Zijn er mensen die het verhaal van Maestro kunnen bevestigen?
Met dat laatste zinnetje, probeer je daarmee te insinueren dat ik wellicht express 'namaaktroep' verkoop?
Dat zou wel helpen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:05 schreef Gemaskerde het volgende:
Zoal ik anders een meer ingezoomde foto van het label maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |