Nu doe jij alsof alle skinheads homo's haten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
omdat ik me daar niet voor schaam, en de meesten op mijn werk er absoluut geen problemen mee hebben. Bij 1 persoon merk ik dat dat wel zo is, maar die is een skinhead, dus
Volgens mij bedoelt hij dat hij open is over zijn seksualiteit, dus mensen weten het omdat hij het over zijn vriendje heeft of zo. Niet omdat hij er nichterig uitziet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
Je schaamt je er niet voor dat je er exact uitziet als een hetero... of kan een van ons niet lezen?
Vaak hoor je het ook wel aan de manier van praten, dit doen ze net als vrouwen met hele lange medeklinkers ''neeeeehooooor, dat niet zoooo'' *handje*quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat hij open is over zijn seksualiteit, dus mensen weten het omdat hij het over zijn vriendje heeft of zo. Niet omdat hij er nichterig uitziet.
Je moet echt onthouden dat voor elke homo die "duidelijk" is, je er minstens vijf tegenkomt van wie je het niet weet. En daarnaast weet je natuurlijk nooit 100% zeker of die "nicht" wel op mannen valt. Dat soort gedrag is natuurlijk niet alleen aan homo's voorbehouden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vaak Af en toe hoor je het ook wel aan de manier van praten, dit doen ze net als vrouwen met hele lange medeklinkers ''neeeeehooooor, dat niet zoooo'' *handje*
Klein beetje zit in hun natuur, extreem dat is gewoon puur om haat en verderf te zaaien bij hetero-nederland.
nee, niet allemaal, maar deze dus wel. Ik had het inderdaad anders moeten zeggen. Mijn excusesquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nu doe jij alsof alle skinheads homo's haten.
dat dus. Ik druk me af en toe onhandig uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat hij open is over zijn seksualiteit, dus mensen weten het omdat hij het over zijn vriendje heeft of zo. Niet omdat hij er nichterig uitziet.
Haat naar homofielen is 9 van de10 keer ook aangeleerd gedrag, ik heb 2 nichtjes die lesbiene zijn, beide hebben ze een vriendin en beide komen hier regelmatig over de vloer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze zijn opgegroeid met de notie dat er bepaald mannelijk gedrag is dat ze moeten tentoonspreiden om interessant te zijn voor vrouwen. Waarschijnlijk zijn ze met "gepast"geweld in die geslachtsrol gedrukt (geweld in de zin van "jongens huilen niet" en uitschelden als ze gedrag vertonen dat een klein beetje minder mannelijk is).
Geconfronteerd worden met mannen die die druk niet hebben gevoeld (ergo de nichterige homo's) kan pijn doen, of gewoon ingaan tegen alles wat ze geleerd hebben over mannelijkheid, en ze zijn ook nog eens bang dat die homo op hen valt (en daar hoef je alleen maar bang voor te zijn als je kunt merken dat hij homo is, dus daarom wordt er zo gehamerd op het "als ze maar normaal doen"), want dan denken ze dat ze misschien onbewust iets onmannelijks uitstralen.
Het zijn in mijn beleving toch vaak de haantjes die iets tegen homo's hebben, wat bovenstaande logisch maakt.
Maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
Maar elke subgroep heeft speciale dagen... Misschien niet allemaal even breed uitgemeten als een gay pride, maar iedereen heeft toch behoefte aan een feest waar hij zich thuis kan voelen? Anders moeten we inhuldigingen van voetbalclubs en dergelijke ook maar afschaffen, dat maakt voetbalfans een uitzondering, tenslotte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:48 schreef snakelady het volgende:
Wel vind ik dat er geen special dagen moeten zijn voor homo's, puur en alleen omdat ze daarmee nog steeds als een uitzondering worden gezien, terwijl dat juist niet zou moeten zijn.
Maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen al die feesten leuk vind.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar elke subgroep heeft speciale dagen... Misschien niet allemaal even breed uitgemeten als een gay pride, maar iedereen heeft toch behoefte aan een feest waar hij zich thuis kan voelen? Anders moeten we inhuldigingen van voetbalclubs en dergelijke ook maar afschaffen, dat maakt voetbalfans een uitzondering, tenslotte.
Er is toch ook geen speciaal heterofeest? Waarom een feest wat speciaal is voor een sexuele voorkeur?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar elke subgroep heeft speciale dagen... Misschien niet allemaal even breed uitgemeten als een gay pride, maar iedereen heeft toch behoefte aan een feest waar hij zich thuis kan voelen? Anders moeten we inhuldigingen van voetbalclubs en dergelijke ook maar afschaffen, dat maakt voetbalfans een uitzondering, tenslotte.
Maar waarom moet het sowieso zo naar buiten gedragen worden? Het is geen feestje voor de homogemeenschap, het heeft nogal een 'zie-ons-lekker-gek-doen-gehalte'. En waarom accepteert de homogemeenschap dat de extravagante groep zich zo gedraagt en zo prominent in beeld komt en wil komen? Een hooligan staat ook niet voorop, bij het podium te knokken bij een huldiging (misschien een slecht voorbeeld, maar denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als hetero's uitgescholden worden wegens hun heterozijn, weggepest en in elkaar geslagen, zal er ook een heteropride komen, wees maar niet bang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er is toch ook geen speciaal heterofeest? Waarom een feest wat speciaal is voor een sexuele voorkeur?
Denk zelfs dat als er een feest zou zijn om het heterozijn te vieren dat het als discriminatie jegens homoseksuelen gezien zou worden.
Ik bedoel dus te zeggen dat het eigenlijk zo normaal zou moeten zijn dat een speciale feestdag ervoor overbodig zou moeten zijn.
Ik ken overigens vrij veel homosexuelen die zelf een hekel hebben aan dat soort dagen, juist om de reden die ik nu aangeef.
Nu heb ik er zelf geen hekel aan, ziet er best gezellig uit, maar het zou nog beter zijn als het overbodig zou zijn en er geen speciaal feest zou zijn omdat homosexuelen zich daar beter thuis zouden voelen.
Ja, die mannen in Leidscherijn of waar was het waren ook echt enorme nichten en hartstikke overdreven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:35 schreef dada3322 het volgende:
Homo's zijn gewoon geaccepteerd, nichten meestal niet. Overdreven gedoe van ze.
Verschrikkelijk ja. Ik denk dat ik er een topic over zou openen op FOK!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:16 schreef Vanyel het volgende:
Stel je als heterokerel eens voor dat de eerste de beste homo dat vanuit een groep naar jou roept als jij in je eentje ergens rondloopt.
Het is ook een beetje een utopia waar ik het over heb, maar een meisje mag toch dromen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je gelijk met de rest van je post, alleen haalde ik dat er niet uit. Nee, de pride en de roze zaterdag zouden helemaal niet nodig moeten zijn, maar dat is het wel op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |