quote:
Nou heb ik niks tegen homos noch moet ik wat van ze, maar is dit het gedrag van een goede moderator?quote:
Kan niet, je kunt niet en pro homo's zijn, en tegen de Tea Party... Smegmanus behoort duidelijk tot het laatste en is daarom anti-homo...quote:
nee, sorryquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Alsof hij het serieus meent, dit is ONZ.
Nee, deze kneus loopt elke topic van mij te sluiten, en dan zulk gedrag hier vertonen. Zoals ik zei, ik mot niks van heumeus maar dit is gewoon belachelijk.quote:
klinkt alsof je ervaring hebtquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:27 schreef Straatcommando. het volgende:
TS is zelf een behaarde anus beminner
Aan wie zal dat liggen dan denk je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Nee, deze kneus loopt elke topic van mij te sluiten, en dan zulk gedrag hier vertonen. Zoals ik zei, ik mot niks van heumeus maar dit is gewoon belachelijk.
:jammer:
drama-queenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Nee, deze kneus loopt elke topic van mij te sluiten, en dan zulk gedrag hier vertonen. Zoals ik zei, ik mot niks van heumeus maar dit is gewoon belachelijk.
Iranquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ahmad1nejad als gebruikersnaam hebben..
Ey, doe 'ns niet zo generaliserenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:22 schreef DrDentz het volgende:
mods staan niet bekend om hun open-mindedness
Klopt, ze zijn allemaal extreem-links!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:22 schreef DrDentz het volgende:
mods staan niet bekend om hun open-mindedness
crew bash, 3 weken banquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:19 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
[..]
Nou heb ik niks tegen homos noch moet ik wat van ze, maar is dit het gedrag van een goede moderator?
Zeg nou zelf, een nicknaam als smegmanus (smegma in anus?)
Wauw..well done.
ik zie geen bash? alleen maar observatie...quote:
Je bent gewoon een homo. Smegmanus zegt het, dus het is zo. Neem wat poppers en deal with it.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Poppers zijn niet alleen voor homo's hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:49 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Neem wat poppers en deal with it.
Doe nou niet alsof er gisteren niks gebeurd is.quote:
vraag je zusquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof er gisteren niks gebeurd is.
zou 't misschien kunnen dat je topics gesloten worden omdat je zo'n extreem vriendelijke jongen bent?quote:
sympathiekquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:58 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
zou 't misschien kunnen dat je topics gesloten worden omdat je zo'n extreem vriendelijke jongen bent?
je komt zo sympatiek over
ok momquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:58 schreef antidood1 het volgende:
TS, ga maar weer weg. Leuk dat je het hier probeert enzo, maar het is wel weer genoeg geweest denk ik.
kijk dat bedoel ik... altijd behulpzaam.quote:
ow en 't is trouwens sympathiek jochie...quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef AMAR420 het volgende:
oja dat duurde lang voordat je daar acher kwam nerdstein
Nerdstein? Beetlebum owned jou gewoon!quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:03 schreef AMAR420 het volgende:
oja dat duurde lang voordat je daar acher kwam nerdstein
beetlejuice wordt hier emotioneel vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Nerdstein? Beetlebum owned jou gewoon!
Ik vind het een beetje op jou lijken. Het zit in kleine vieze vochtige ruimtes, en steekt doorgaans de kop op bij te weinig hygiene.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |