Ja dat tnnx man, staafje, rond ding en blokje, check.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:06 schreef Beetlebum het volgende:
of bedoel je deze:
[ afbeelding ]
heet de 'Clack"
Het bestaat ook nog eens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:06 schreef Beetlebum het volgende:
of bedoel je deze:
[ afbeelding ]
heet de 'Clack"
google >> egg opener >> result!quote:
Je bent gek om daar nu nog zoveel moeite voor te doen als je vriendin zo reageerde op je bloemen en kookboekquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:13 schreef rtyu het volgende:
Ik ben nu dus heel adam af aan het rijden voor een clack ofzo iets.
Ik ben al naar utrecht op weg. Ik meld me straks nog of het gelukt is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:17 schreef SuperPoekie het volgende:
Als je per se in A'dam zoekt, misschien heeft Duikelman ze wel?
[edit] ja dus: http://www.duikelman.nl/product.php?i=589 [/edit]
je zou ze eerst even kunnen bellen of ze in voorraad zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:20 schreef rtyu het volgende:
[..]
Ik ben al naar utrecht op weg. Ik meld me straks nog of het gelukt is.
al gedaan, Blauwe tand in de auto, dat scheelt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:20 schreef Soohr het volgende:
[..]
je zou ze eerst even kunnen bellen of ze in voorraad zijn
keerl gek zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:20 schreef rtyu het volgende:
[..]
Ik ben al naar utrecht op weg. Ik meld me straks nog of het gelukt is.
dat TS stad en land afzoekt naar de clack is natuurlijk super romantisch... (kudo's voor TS)quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:05 schreef Taurus het volgende:
Stel je voor dat je wat liefs zou doen voor je vriendin. De gedachte alleen al.
Goed zo TS. Verwen haar maar eens goed.
wtfquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
De mooiste naam is in het Duits, dit verzin je niet
een Eierschalensollbruchstellenverursacher
http://www.amazon.de/Take(...)c_glance_k_ai_ps_t_2
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
de eierwat? zeg dat maar eens 10x achter elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Misschien zei ze: Wat leuk. Maar het is geen clackquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:31 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
dat TS stad en land afzoekt naar de clack is natuurlijk super romantisch... (kudo's voor TS)
maar na de reactie van TS' vriendin (vrij ondankbaar) is 't toch een ander verhaal...
klopt, misschien oordeel ik wel te snelquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien zei ze: Wat leuk. Maar het is geen clack![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij veel.
Nee hoor ze was beledigd dat ze geen clack en geen eierdinggeval heeft gekregen, dus vandaar deze speurtocht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Misschien zei ze: Wat leuk. Maar het is geen clack![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij veel.
Wat een vertrouwen van die winkel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef rtyu het volgende:
Nee hoor ze was beledigd dat ze geen clack en geen eierdinggeval heeft gekregen, dus vandaar deze speurtocht.
Ik kwam om 7 uur aan, dus ik dacht kut shit tiefus winkel dicht, en toen zag ik een plastic zak met mijn naam op de deur hangen, en jawel daarin zo eierdinggeval van clack en een envelop voor het geld met het verzoek om de envelop met geld in de brievenbus te duwen.
WTFquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef rtyu het volgende:
[..]
Nee hoor ze was beledigd dat ze geen clack en geen eierdinggeval heeft gekregen, dus vandaar deze speurtocht.
Ik kwam om 7 uur aan, dus ik dacht kut shit tiefus winkel dicht, en toen zag ik een plastic zak met mijn naam op de deur hangen, en jawel daarin zo eierdinggeval van clack en een envelop voor het geld met het verzoek om de envelop met geld in de brievenbus te duwen.
Uiteraard met dikke fooi.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Een mooi verhaal, geweldig, die winkel!
Heb je dat geld ook in de envelop in de brievenbus gedaan?
Duhuh, dat is natuurlijk niet voor aan het ontbijt, maar voor als je mooie, zachtgestoomde eitjes met truffel of zo gaat maken. Amuse of voorgerechtje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
maar wel erg grappig als witz aan de ontbijttafel.
Dan is het natuurlijk nog mooier als je een eetbare eischaal gaat maken, zodat je die mee kan eten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Duhuh, dat is natuurlijk niet voor aan het ontbijt, maar voor als je mooie, zachtgestoomde eitjes met truffel of zo gaat maken. Amuse of voorgerechtje.
Kijk, zoals dit eitje. Dat had wel een eiertikker kunnen gebruiken, want dat ziet er zo toch niet uit?
[ link | afbeelding ]
Wow! De naam van die winkel en zo'n warme douche bij zo'n radar/kassa-achtig programmaquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef rtyu het volgende:
Nee, dat lijkt me niks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk nog mooier als je een eetbare eischaal gaat maken, zodat je die mee kan eten.
Ik heb wel eens op tv gezien hoe ze bij El Bulli een holle appelvorm maakten van geblazen suiker. Prachtig maar praktisch onmogelijk om te doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk nog mooier als je een eetbare eischaal gaat maken, zodat je die mee kan eten.
het korte woord ervoor is dan weer minder mooi, Eierknackerquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
O. Ben je daar trots op, of zo? Gezien je dat gewoon op een forum neerzet (en dus negatieve reacties over je vriendin kan verwachten?).quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef rtyu het volgende:
[..]
Wat is jouw probleemquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef Taurus het volgende:
O. Ben je daar trots op, of zo? Gezien je dat gewoon op een forum neerzet (en dus negatieve reacties over je vriendin kan verwachten?).
Probleem?quote:
>>R&Pquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Probleem?Het was een oprechte vraag zonder oordeel.
TS post dat zijn vriendin niet leuk reageerde op zijn cadeau, beschrijft vervolgens dat hij stad en land afzoekt om het wel te vinden, logischerwijs posten mensen kritiek op de houding van zijn vriendin, dat wordt dan weer (o.a. door mij) genuanceerd, waarop hij zo ongeveer zegt 'nee hoor, mijn vriendin is echt zo'.
Ik was dus even benieuwd waarom TS dat er bij vermeld als je kan verwachten dat je daar reacties op krijgt. Ik weet dat het geen R&P is, maar die (overbodige) informatie over de houding van zijn vriendin wekt mijn nieuwsgierigheid. Net als bij anderen in dit topic, zo te zien.
Nee hoor, dat wekt bij de meesten geen nieuwsgierigheid, maar alleen maar een afkeuring op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Taurus het volgende:
Probleem?Het was een oprechte vraag zonder oordeel.
TS post dat zijn vriendin niet leuk reageerde op zijn cadeau, beschrijft vervolgens dat hij stad en land afzoekt om het wel te vinden, logischerwijs posten mensen kritiek op de houding van zijn vriendin, dat wordt dan weer (o.a. door mij) genuanceerd, waarop hij zo ongeveer zegt 'nee hoor, mijn vriendin is echt zo'.
Ik was dus even benieuwd waarom TS dat er bij vermeld als je kan verwachten dat je daar reacties op krijgt. Ik weet dat het geen R&P is, maar die (overbodige) informatie over de houding van zijn vriendin wekt mijn nieuwsgierigheid. Net als bij anderen in dit topic, zo te zien.
Ja, mooie eieronthoofder.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wekt bij de meesten geen nieuwsgierigheid, maar alleen maar een afkeuring op.
Jij voelt blijkbaar de behoefte om die vriendin te verdedigen en veroordeelt nu ook de TS dat ie gewoon vermeldde hoe zij reageerde?
Enfin, eieronthoofder is gevonden en nogmaals hulde voor die winkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |