Toch nog een succes danquote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Jegorex het volgende:
Ik ben gister ook op Mun geland alleen begaf het landingsgestel het omdat ik op een heuvel landde
Vervolgens 5 reddingsvluchten naar de Mun gestuurd en 2 van de 3 Kerbals weten te redden.
Ah ja, Dockingquote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nice!
Ik ben gisteren geland op Mun ^^
En heb eindelijk eens kunnen docken
Ja ik ken hetquote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah ja, DockingDe eerste keer letterlijk een paar uur over gedaan. Draaide continue rondjes rondom het 'doelschip'.
Ik heb nu nog 3 in een capsule rond de Mun omdat hun raket opblies terwijl ik in een stabiele baan wilde komen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Toch nog een succes dan
Ik had laatst een raket waardoor heel KSP crashte
600 parts ofzo was teveel van het goede.
Ik weet anders niet hoe je zo'n giga rover de ruimte in kan krijgen.
Ik dacht dat 3 wel genoeg zou zijn op een vlakke ondergrond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:09 schreef Reintji het volgende:
En daar blijft 'ie ook zo te zien. Maar hoezo drie pootjes?
holy shitquote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef Jegorex het volgende:
Vandaag een ruimte station in elkaar gezet, eerst alles mooi op een rij wat als gevolg had dat elke beweging het station bijna uit elkaar liet vallen. De grote zonnepanelen staan nu nog steeds scheef op de hoofdmodule.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef Reintji het volgende:
Oepsie.
Heb nu een hele lichte lander(met vier pootjes) en zelfs daar kom ik niet mee naar de mun. In orbit heb ik inmiddels een paar probes, een drie persoons landeren een ruimtestation, maar dan is meestal de peut op.
Dat de game na een lancering crasht helpt ook niet trouwens.
Vraag je steam-key aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:13 schreef Brum_brum het volgende:
Bij iedere update zit ik 10 minuten te zoeken naar de downloadlink. Fucking klantenhaat.
Zie de post van 29 April. Inmiddels ook op Minmus geweest, nu naar Duna of Eve!quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.
uit orbit komen vind ik al lastigquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo lukt dat niet? Zo moeilijk is het niet om op de maan terecht te komen.
quote:
Ja ik kijk zijn video's ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
Sinds kort ook dit spel ontdekt. Ik speel nu alleen nog de demo, maar ik zit er wel aan te denken de volledige versie te kopen, vanwege de docking- en modmogelijkheden.
Heb inmiddels wat kerbals op de Mun weten te zetten en een rendez-vous uitgevoerd van 2 schepen in een "keostationaire" baan, waarbij de Kerbals van schip zijn gewisseld.
[ afbeelding ]
Ben nu vooral veel op Youtube aan het kijken wat anderen allemaal doen, waar ik alleen nog van kan dromen. Vooral die Scott Manley is echt een eindbaas, met zijn "Reusable Space Program".![]()
https://www.youtube.com/user/szyzyg/videos?view=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |