abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:12:37 #151
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_115487167
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef MissionPhailed het volgende:
Beeld vanaf één van de nieuwe planeten die er komen met versie 0.17 ... !

[ afbeelding ]
Nice :P
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:17:20 #152
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_115702700
vandaag dit meesterwerkje ontdekt _O_

wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de demo en de betaalde versie :P?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:49:01 #154
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_116137760
Haha, wat een tof spel ^O^
Ik kan alleen nauwelijks m'n raket onder controle houden. Het eindigt nu praktisch altijd met vol gas terug naar de planeet. :')
Iemand suggesties om dat onder de knie te krijgen? :?
I follow you......but not on Twitter
pi_116138100
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Haha, wat een tof spel ^O^
Ik kan alleen nauwelijks m'n raket onder controle houden. Het eindigt nu praktisch altijd met vol gas terug naar de planeet. :')
Iemand suggesties om dat onder de knie te krijgen? :?
heb je een sas module geinstalleerd en stuurraketten? als je dan sas aanzet (dacht met T) dan is het een stuk makkelijker
  woensdag 29 augustus 2012 @ 09:16:55 #156
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_116138210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:10 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je een sas module geinstalleerd en stuurraketten? als je dan sas aanzet (dacht met T) dan is het een stuk makkelijker
Ah, goeie tip. Wel geïnstalleerd, maar wist ik veel dat je'm "aan" moest zetten :')
^O^
I follow you......but not on Twitter
pi_116139507
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Ah, goeie tip. Wel geïnstalleerd, maar wist ik veel dat je'm "aan" moest zetten :')
^O^
:D _O- (ik wist het overigens ook niet direct dat dat wel handig was.. :P)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:47:11 #158
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_116177774
Orbit gehaald :D
Sturen blijft een drama. Iemand suggesties :?
I follow you......but not on Twitter
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:51:32 #159
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_116177843
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Orbit gehaald :D
Sturen blijft een drama. Iemand suggesties :?
Veel met SAS doen op weg naar boven ;)

En verder goed symetrisch bouwen ;)

Het is mij nog niet helemaal gelukt om in orbit te komen, maar wel al een heel eind :)
Mijn probleem is dat ik veel te grote en vreemd uitziende dingen naar boven wil sturen :P
pi_116179068
quote:
14s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Orbit gehaald :D
Sturen blijft een drama. Iemand suggesties :?
hoe bouw je je raketten?

hebben ze stuurvleugels?
RCS?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 22:06:39 #161
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116207331
SAS gebruik ik altijd, RCS en (stuur)vleugels dan weer niet bij raketten want onnodige ballast voor mij :P Heb nu een raket in elkaar geflanst waarmee ik de volgende route afleg: Kerbin (thuisplaneet) - Mun - Minmus - Mun - Kerbin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:49:20 #162
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_116226797
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe bouw je je raketten?

hebben ze stuurvleugels?
RCS?
Ja, het hele pakket :)
Heb nu 2 kleine vleugeltjes er aan gezet,zodat de orientatie wat makkelijker is. Scheelt een stuk :Y
Heb een polaire orbit gehaald.
I follow you......but not on Twitter
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:50:42 #163
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_116226864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 22:06 schreef MissionPhailed het volgende:
SAS gebruik ik altijd, RCS en (stuur)vleugels dan weer niet bij raketten want onnodige ballast voor mij :P Heb nu een raket in elkaar geflanst waarmee ik de volgende route afleg: Kerbin (thuisplaneet) - Mun - Minmus - Mun - Kerbin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste :D
I follow you......but not on Twitter
  donderdag 20 september 2012 @ 08:31:11 #164
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_117013308
OMG, OMG, OMG, 0.17 is uit!!!! :o
Alle servers liggen plat :')
I follow you......but not on Twitter
  donderdag 20 september 2012 @ 09:01:10 #165
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_117013773
Changelist?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 20 september 2012 @ 09:13:08 #166
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_117013984
quote:
1s.gif Op donderdag 20 september 2012 09:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Changelist?
edit!

v0.17

Released 19th Sept, 2012

New:

Internal Cockpit Views: The first iteration of the IVAs (Intra-Vehicular Activities) feature set.

Multiple Player Saves: You can now have multiple ongoing game sessions, as each save is kept in its own folder (instead of all using the saves/default one).

Quick Flight Scenarios: Start flights from pre-set conditions, without interfering with your persistent sandbox save, and also save your own scenarios from your main game.
Scenario Logic Modules: Like PartModules, but for scene logic (and defined on an SFS file instead of a part.cfg).
Training Scenarios: Hands-On tutorials to teach you everything from craft construction to orbital maneuvers.
Center of mass, thrust, lift and drag visual cues on the construction scenes.
Prebuilt ships included with the game, as examples and possible starting points.
Many new planets and moons throughout the Kerbal Solar System.
Physical Timewarp Modes: An alternate time-warp mode where you can accelerate time to 2x, 3x and 4x without putting the sim on rails.
Several new parts
Added new tree and boulder meshes for Kerbin (No more paper cutout trees)
Pressing backspace will now reset the map and internal view.
Middle mouse modifies the internal camera zoom by an additional 2x.
Double clicking middle mouse will reset the internal camera zoom.
Unlit/Transparent shader added to mu reader/writer.
Added Nuclear-Thermal Engine part
Added focusable areas for internal views
Added Settings for Music and Voice Volume
Double-tapping the wheel brakes key will now set parking brakes.
Bug Fixes and Tweaks:
Fixed an issue with numerical inaccuracy at very high velocities (the "Space Kraken" bug).
Fixed several issues with the fuel flow logic.
Tweaked the atmosphere rendering for Kerbin, for improved visuals.
Ships saved by one player are private to that player. Ships on the KSP/Ships folders are common to all players and non-overwritable (from inside the game)
Added a button on game loading dialog, to delete a saved game and all its contents (prompts for confirmation).
Added a button on the ship loading dialog to delete saved ships (prompts for confirmation).
Added a button on the Tracking Station to terminate an ongong flight (prompts for confirmation).
Implemented dynamic walk cycle blending for EVA Kerbals under G levels between 0.17 and 1G
Added a floating origin system to the Scaled Space subscene, eliminating the visual jittering when viewing distant objects in the map view.
Revised part titles and descriptions for the parts added in 0.16
Fixed an issue with the terrain altitude detection, which could cause vessels (mostly debris) to fall through terrain.
Fixed an issue where flying through a Mun arch would destroy the vessel.
Fixed an issue with the G force calculation for vessels, which could prevent saving or warping.
Fixed several issues with the orbit math while on solar escape trajectories.
Fixed an issue with Krakensbane that could cause sub-optimal Kraken-banishment.
Smoke trails are now properly updated in moving reference frames.
Added smoothing to altimeter.
Fixed an issue with part initialization order which could cause a lot of trouble with physics and joints.
Fixed a bug with crossing SOIs at 1x warp.
Found and worked around a unity bug which caused several issues with parts colliding within the same vessel, and getting twitched out of place.
Fixed issues with the landing gear (will still need a rewrite, but should be better now)
Fix for advanced canard inversion of movement.
The Map Camera no longer rotates when in a rotating reference frame.
The ship cache is now properly cleared when starting a new game.
The Simulate In Background setting no longer requires a game restart to take effect.
The orbit trajectory reframing maths are all done with double-precision now, to remove jitter from the orbit splines.
Fuel tank parts no longer look into parent parts for fuel, unless connected to them by a fuel line.
Rewrote the LandingGear part as a PartModule, for a much more robust and stable implementation.
Tweaked the friction values for the landing gear wheels
Fixed an issue in Vessel that could cause a stream of nullref errors
Fixed an issue with Vessels not properly updating the positions of physicsless parts.

[ Bericht 39% gewijzigd door 1-of-6Billion op 20-09-2012 22:36:07 ]
I follow you......but not on Twitter
  vrijdag 21 september 2012 @ 01:01:04 #167
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117053176
Godverrrr ... Ben ik 2 uur bezig om Duna (die Marsachtige planeet) te bereiken, brengt de atmosfeer me uit balans en lazer ik met 600 m/s tegen de grond.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:57:12 #168
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_117055249
Dat 2 uur e.d was voor mij de reden om het niet meer op te starten. En de klotebesturing. Waarschijnlijk heb ik te weinig geduld.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_117057277
Ik leer nu eindelijk door die tutorial hoe het precies werkt allemaal.

Net voor het eerst een shuttle in een baan rond de maan gekregen, maar ik had nog te weinig brandstof om de orbit kleiner te maken.

Een andere lander is gecrasht omdat ik te snel over de maan scheerde...

Die Albatros 3 is trouwens wel geniaal
Suikoden heerst
  vrijdag 21 september 2012 @ 12:14:00 #170
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117059214
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2012 09:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat 2 uur e.d was voor mij de reden om het niet meer op te starten. En de klotebesturing. Waarschijnlijk heb ik te weinig geduld.
Quicksaven met F9 :+ Qua besturing heb je aan twee handen inderdaad eigenlijk te weinig ...
pi_117064947
Ik probeer nog altijd een space station in Orbit te krijgen :D
Suikoden heerst
  vrijdag 21 september 2012 @ 18:41:20 #172
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117076694
Ditmaal geslaagde landing, 't is moeilijker dan ik dacht. Tevens permanente residentie van de astronaut want met die paar druppels brandstof die zijn overgebleven komt ie nooit meer weg :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117078303
Mijn replica van de Saturn V faalt grandioos...

Ik moet 'm eerst omhoog tillen met boosters, maar zodra die ophouden ontploffen de engines beneden :/
Suikoden heerst
pi_117078531
En die tailconnectors zijn echt ruk.. Je kunt ze niet eens leuk bevestigen aan de onderkant om daar de engines onder te plakken, zoals een Soyuz

Suikoden heerst
pi_117695693




Waterjet :D




Navigatiefoutje.. Anders was ik met veel geduld ver gekomen :P
Suikoden heerst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')