Ik heb betaald, maar vind nergens een download knop ofzoquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ja en nee. De nieuwste versie van het spel kan ook, maar dan tegen betaling van 15 dollar.
Heb trouwens voor 't eerst een maanretourtje volbracht.Vooral de landing op de maan is riskant, heb al enkele keren gehad dat ik landde op een berg. Vervolgens schoof m'n schip naar beneden waardoor een landingsvleugel afbrak, en een noodstart gemaakt moest worden. Uiteraard drukte ik dan zodanig de toetsen in dat die raket feitelijk een soort voetzoeker werd.
Oei, heb tot dusver alleen de verouderde demo gedownload dus kan je niet verder helpenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb betaald, maar vind nergens een download knop ofzo
Kan je trouwens het formaat van het scherm aanpassen ergens?
Als je gewoon de tutorial volgt kom je al op 7000 meter volgens mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:09 schreef maurisioo het volgende:
Ik krijg dat ding niet eens van de grond
fotoshop, jebediah lacht altijd!quote:
Heb je ook een volledige versie dan? Of kon je ook alleen de demo downloaden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:22 schreef Maanvis het volgende:
geniaal spelleke dit. ik heb 'm ook betaald, al een tijdje geleden vlak voordat de maanmissies beschikbaar waren.
Nieuwe maanmissie was helaas een zeperd; net boven het maanoppervlakte stootte ik een aantal nog brandende raketten af en zette de daling voort. Helaas kwam één van die afgeworpen raketten ineens mijn richting opgeknald en vernielde mijn briljante ruimteschip.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Nieuwe maanmissie begint niet vlekkeloos; gare baan rond de aarde. Valt nog wel op te lossen want d'r is nog zat brandstof.![]()
[ afbeelding ]
is mij tot op heden to enog niet geluktquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je eigenlijk ook bij de zon komen?
Kan wel, maar momenteel is 't alleen een 2D-projectie volgens de makers, dus d'r hangt nog niet werkelijk een zon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef gogosweden het volgende:
kan je eigenlijk ook bij de zon komen?
ik heb de alpha versie. er is nog geen volledige versie bij mijn wetn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:56 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb je ook een volledige versie dan? Of kon je ook alleen de demo downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |