Ja, die word nu dus denk ik wat verschovenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik wil ook naar de BBQ 13 aug zou mij goed uitkomen
Ja, supervette bandquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:33 schreef -Menn0- het volgende:
http://soundcloud.com/rev(...)-punch-under/s-lkF4h
Eindbazen muziek
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe single! Nieuw album![]()
![]()
Je potmeter is verstuurd. Je krijgt je plectrum ook terug wat tussen de stickers zatquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal gesproken kan een zaterdag altijd wel voor mij, nu in de vakantie alleen kut want dan werk ik normaal gesproken
www.Newtone-online.nlquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:44 schreef BurnaBoy het volgende:
Oh verdomme. Zie ik net dat ik voor mijn zelfbouw switchproject een 2tal switches ben vergeten.
Ik moet van de momentary dingen hebben.
Iemand een idee waar ik die goedkoop kan krijgen ?
Dus met weinig verzendkosten.
Ik moet er trouwens wel op kunnen stampen.![]()
Hmz ik hou het in de smiezen misschien kan ik komen hequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die word nu dus denk ik wat verschoven
Een week naar voren of naar september?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die word nu dus denk ik wat verschoven
Okay dat wordt een winter BBQ begin februari 2012quote:
Sorry. Normaal had ik het best voor je willen halen, maar ben toevallig die dinsdag (en de 2 dagen ervoor) net weg naar Dusseldorf..quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:34 schreef The_Dean het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Moet ik zooi van die veiling die ik gewonnen heb ophalen. Is op dinsdag 2 augustus van 13 tot 15, maar krijg geen vrij, vakantie en topdrukte enzo. Iemand die het wil halen krijgt van mij zo'n 15 meter gitaarkabel
Goed excuusquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Sorry. Normaal had ik het best voor je willen halen, maar ben toevallig die dinsdag (en de 2 dagen ervoor) net weg naar Dusseldorf..
bier en curryworst![]()
Waardeloze ongeïnspireerde bagger herriequote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
En weer een idee voor een nieuwe nummertje voor de band
Weer graag tips wat jullie ervan vinden
Alvast bedankt
http://picosong.com/87w/
In september hebben we ook mooi weerquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:21 schreef The_Dean het volgende:
Begin september komt me beter uit. Maar nu hebben we meer kans op mooi weer.
quote:
Thnxquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:25 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Waardeloze ongeïnspireerde bagger herrie![]()
Ik bedoel dat op de jaloerse manier
Ik kan dan misschien wel, maar dat weet ik dit weekend pas zeker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:34 schreef The_Dean het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Moet ik zooi van die veiling die ik gewonnen heb ophalen. Is op dinsdag 2 augustus van 13 tot 15, maar krijg geen vrij, vakantie en topdrukte enzo.
In 1 stuk?quote:Iemand die het wil halen krijgt van mij zo'n 15 meter gitaarkabel
Scary_Hairy heeft een LC Spitfire MKII Candy Apple Red gescoord.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:42 schreef RedFever007 het volgende:
Heeft er iemand nog zoeen gitaar bij Daan kunnen bemachtigen eigenlijk?
Bij Dean. Ik heb geen barbecue en Dean z'n tuin is een behoorlijk stukje groter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef Cynic het volgende:
Barbecue klinkt als een goed idee. Ik ben alleen vergeten waar de bedoeling (Brother of Dean meen ik) was en ik kan het nu niet meer terugvinden
Don't temp me!...quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Fender 70's Strat
prijsverlaging naar 470
450 voor gitaristentopi mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |