Ik zeg: kopen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:24 schreef Braddie het volgende:
Martin 12 snaar te koop bij Kick... J-40 blijkt heel uniek te zijn, nog maar 3 van in de wereld blijkbaar...
Nee, heb 2 gitaren, vind het wel prima, het is echt een collectors item, er blijkt er 1 in nashville te staan in 1 museum 1tje ergens anders in Amerika, en 1 hier bij ons, sinds vanmiddag te koop voor 3500euro, het is echt een prachtige/unieke gitaar.quote:
Dat tweede klopt, maar je had er geen reeks van gemaakt en dat is irritantquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef Griebus het volgende:
shite, ik gooide de laatste dicht dus deze is wel errug snel
Mijn TT is ook beter
Moet ik zooi van die veiling die ik gewonnen heb ophalen. Is op dinsdag 2 augustus van 13 tot 15, maar krijg geen vrij, vakantie en topdrukte enzo. Iemand die het wil halen krijgt van mij zo'n 15 meter gitaarkabelquote:
Nee deze was gewoon te vroeg! Topicreeks klopt iddquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:34 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat tweede klopt, maar je had er geen reeks van gemaakt en dat is irritant
Ja, stond in de mail. Straks even bellen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef Scary_Hairy het volgende:
Ik wist dat ik niet naar Apeldoorn zou kunnen rijden dus heb ik voor transport gekozen. Treurig dat ze kabels/bestelling niet kunnen posten.
Ik verbaasde me laatst al hoe lang het duurde voordat iemand dat opvielquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Muchachooo het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ons dribbeltje lijkt op Ted uit How I Met Your Mother
Had ik graag even gedaan. Maar je weet de reden wel hier heb je dus ook geen kut aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:34 schreef The_Dean het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Moet ik zooi van die veiling die ik gewonnen heb ophalen. Is op dinsdag 2 augustus van 13 tot 15, maar krijg geen vrij, vakantie en topdrukte enzo. Iemand die het wil halen krijgt van mij zo'n 15 meter gitaarkabel
EDIT #2: Is dat toevallig degene waar deze heerlijke zin staat?:quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Staat wel een leuk versterkertje bij.
Ik vraag me trouwens af hoeveel gitaren die importeur wel niet op voorraad had.
quote:369 watt max. Vermogen onbekend
Als je die bbq verschuift doe ik het wel voor je. Is hier toch niet zo ver vandaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:34 schreef The_Dean het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Moet ik zooi van die veiling die ik gewonnen heb ophalen. Is op dinsdag 2 augustus van 13 tot 15, maar krijg geen vrij, vakantie en topdrukte enzo. Iemand die het wil halen krijgt van mij zo'n 15 meter gitaarkabel
Yep, dat is hem.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
EDIT #2: Is dat toevallig degene waar deze heerlijke zin staat?:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Muchachooo het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ons dribbeltje lijkt op Ted uit How I Met Your Mother
Ja, lijkt er wel op dat dat gebeurd. Het zou leuker zijn als er daadwerkelijk wat [meer] Fokgitaristen zouden kunnen komenquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je die bbq verschuift doe ik het wel voor je. Is hier toch niet zo ver vandaan.
Ja, net als die gast op marktplaats die ik maar niet aan het verstand kreeg dat een Marshall MG15R dingetje echt geen 45 watt was. Hij geloofde niet dat dat het opgenomen vermogen uit het stopcontact was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, dat is hem.
En die 369 watt klopt op zich ook wel. Ze hebben alleen naar het verkeerde stickertje gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |