ik jou ookquote:
JAquote:
onbekend, uur of 8 a 9 meestalquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JA
tot hoe laat was dat? Ik zou ook met een vriendinnetje mee naar een burlesque avond
Hoe moet ik dan van de flevopolder naar Alkmaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onbekend, uur of 8 a 9 meestalje kunt er voor kiezen niet mee te eten, maar ik eet wel mee
via de dijk van Lelystad naar Enkhuizenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan van de flevopolder naar AlkmaarMisschien moet ik ook maar mee-eten.
Met het OV he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
via de dijk van Lelystad naar Enkhuizen
bus Emmeloord-Lelystad en dan bus Lelystad-Alkmaarquote:
NIET??? Wat faalt het OV in NL weer keihard danquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Er gaat geen bus van Lelystad naar Alkmaar?
Nee. ook niet naar Enkhuizen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NIET??? Wat faalt het OV in NL weer keihard dan
de logica van het OV.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
serieus, heb je daar een dijk, laat je er geen bus rijden
Zodra jij mijn lessen betaalt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer ga je rijbewijs halen dan?
jij bent rijker dan ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodra jij mijn lessen betaalt.
Alsnog kan ik niet zomaar een maandsalaris missen, vooral niet als je nagaat dat ik over 2 weken weer studeer en dus minder verdien.quote:
das waarquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog kan ik niet zomaar een maandsalaris missen, vooral niet als je nagaat dat ik over 2 weken weer studeer en dus minder verdien.
En zolang ik studeer, koop ik geen auto waarschijnlijk.quote:
moet je ook niet doen,maar ik heb 2 werkende, dus je zou zo nu en dan 1 kunnen lenenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En zolang ik studeer, koop ik geen auto waarschijnlijk.
ja maar dan moet je ze allebei houden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ook niet doen,maar ik heb 2 werkende, dus je zou zo nu en dan 1 kunnen lenen
true, true, en ik heb er nu 4 te koop :-Pquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar dan moet je ze allebei houden.
niet leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
true, true, en ik heb er nu 4 te koop :-P
Alheowel die ZX na zondag voorlopig niks meer waard zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |