abonnement Unibet Coolblue
pi_101828628
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef RenRen- het volgende:
Ik zit nu een topic te lezen waar ze het hebben over uitgroeien, en daar wordt geroepen dat de kans op uitgroei zeer gering is en dat als je een tragus laat schieten je gezicht zeer mogelijk verlamd kan raken.

Maar verder, als ik google op tragus uitgroei krijg ik alleen "Zeer gering" en "gebeurt eigenlijk niet". Volgens mij valt het dus wel mee.
NOOIT laten schiehiehieten!!!
pi_101828709
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:52 schreef Luna3 het volgende:

[..]

NOOIT laten schiehiehieten!!!
Nee, dat stond alleen op die site :P Maar dat is toch vooral omdat wildgroei en niet omdat je gezicht verlamd kan raken?
  zondag 11 september 2011 @ 19:56:12 #128
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101828841
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee, dat stond alleen op die site :P Maar dat is toch vooral omdat wildgroei en niet omdat je gezicht verlamd kan raken?
Schieten is sowieso geen goed idee. Maar er zijn er hier genoeg die niet te lui zijn om te zeggen waarom denk ik. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 11 september 2011 @ 20:06:40 #129
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101829375
Met schieten versplinter je het kraakbeen (het sieraadje is veel te bot)
die schietdingen zijn niet goed, hygiënisch schoon te maken
de lui die schieten (in van die bijoux zaakjes of bij de juwelier) hebben meestal weinig kennis van de anatomie

om maar wat te noemen :P


pi_101880425
Woohoo, ik kom hier zelden, maar heb me in het verleden al eens gemeld! Morgen neuspiercing laten zetten! Ik wilde eigenlijk vandaag al, maar ik had nog een dagje extra nodig om mezelf ervan te overtuigen dat ik niet verkouden aan het worden ben.

Altijd het principe gehad dat ik geen piercings in mn gezicht wilde; ben psycholoog en het is al zo moeilijk om een baan te krijgen. Ik werk nu in een forensisch psychiatrische inrichting, daar mag eigenlijk alles, en ik mag de komende 6 maanden als psycholoog aan de slag. Ik verwacht er nog wel langer dan dat te blijven, dus ik doe maar eens gek en kijk eens NIET 5 jaar vooruit...hij kan er op termijn uit en putjes in mn gezicht heb ik toch al dus...overwinning op mijn neurotische zelf!

Ik heb al het een en ander in mijn oren aan gaatjes, waarvan mn 2 forward helixen het "spectaculairst" zijn. Ik zag een foto van iemand met 3 op een rij? JALOERS!!!! Zo mooi...maar bij mij geen ruimte...
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
pi_101881540
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:06 schreef GimmeGore het volgende:
Met schieten versplinter je het kraakbeen (het sieraadje is veel te bot)
die schietdingen zijn niet goed, hygiënisch schoon te maken
de lui die schieten (in van die bijoux zaakjes of bij de juwelier) hebben meestal weinig kennis van de anatomie

om maar wat te noemen :P


Ohja, dat was het O+ Laat sowieso niet schieten, Alleen mn lellen zijn geschoten.
  woensdag 14 september 2011 @ 11:44:09 #132
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_101932709
Mijn lellen waren ook geschoten, maar toen ik ze wilde gaan stretchen moest ik ze toch opnieuw laten piercen. Gaatjes zaten te dicht bij mijn hoofd en had littekenweefsel wat het stretchen nog wel eens kon gaan bemoeilijken.
  woensdag 14 september 2011 @ 14:46:00 #133
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101938039
Ik ben moed aan het verzamelen om mijn septum te wisselen :')
Ik ben echt bang dat ik het gaatje niet terug kan vinden en ik heb natuurlijk ook geen insertion pin
pi_102043023


Vorige maand de 'bovenste' laten zetten en afgelopen week de 'onderste'. Nog eentje te gaan.
Totaal geen last van verder, alleen met het zetten eventjes auwie. Heel netjes gedaan en ze hebben allebei de keren rekening gehouden met mijn naaldenfobie. :') Fijn wel.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zaterdag 17 september 2011 @ 10:32:07 #135
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_102047670
Ziet er leuk uit!
Gaaf dat je het toch gedaan hebt ondanks je naalden fobie! ^O^
pi_102069092
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]

Vorige maand de 'bovenste' laten zetten en afgelopen week de 'onderste'. Nog eentje te gaan.
Totaal geen last van verder, alleen met het zetten eventjes auwie. Heel netjes gedaan en ze hebben allebei de keren rekening gehouden met mijn naaldenfobie. :') Fijn wel.
Mooi ja! En komt de laatste straks onder of boven? Ben benieuwd.
pi_102230218
Hoi allemaal :W

Ik heb even jullie advies nodig. Ik zit er over te denken om mijn navelpiercing dicht te laten groeien. Ik heb hem nu 3 jaar, en ik begin er een beetje op uit gekeken te raken. De piercing is niet ontstoken en ziet er gewoon netjes uit. Nu vroeg ik me af wat ik kan doen om het goed te laten helen? (een vriendin van mij heeft namelijk een enorm litteken aan een navelpiercing overgehouden :X ).
Kan ik het het best elke dag ontsmetten? En is het een goed plan om littekenzalf te gebruiken?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 21 september 2011 @ 19:41:46 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102231723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi allemaal :W

Ik heb even jullie advies nodig. Ik zit er over te denken om mijn navelpiercing dicht te laten groeien. Ik heb hem nu 3 jaar, en ik begin er een beetje op uit gekeken te raken. De piercing is niet ontstoken en ziet er gewoon netjes uit. Nu vroeg ik me af wat ik kan doen om het goed te laten helen? (een vriendin van mij heeft namelijk een enorm litteken aan een navelpiercing overgehouden :X ).
Kan ik het het best elke dag ontsmetten? En is het een goed plan om littekenzalf te gebruiken?
Ik heb ook een navelpiercing gehad, denk ook ongeveer zo lang als jij en heb 'm er nu al langer uit dan dat ik 'm had. Er zit gewoon een puntje (oude gaatje) aan de bovenkant, maar dat boeit me niet zo, heb wel meer littekens op mn buik zitten :) Het is nou eenmaal al een litteken, alleen zie je 'm nu niet omdat de piercing ervoor zit. Littekencreme zal niet superveel helpen denk ik...
Wat heeft je vriendin gedaan dan dat ze er zo'n enorm litteken aan heeft overgehouden? -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_102231858
Dankje voor je reactie :)

Mijn vriendin was zwanger en haar piercing is daardoor uitgescheurd, dus vandaar ;) Dus ik weet dat het bij mij in ieder geval niet zo zal worden natuurlijk.
Heb jij de piercing nog een tijdje ontsmet nadat je de piercing er uit had gehaald?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 21 september 2011 @ 19:51:01 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102232186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Dankje voor je reactie :)

Mijn vriendin was zwanger en haar piercing is daardoor uitgescheurd, dus vandaar ;) Dus ik weet dat het bij mij in ieder geval niet zo zal worden natuurlijk.
Heb jij de piercing nog een tijdje ontsmet nadat je de piercing er uit had gehaald?
Ja, vind je het gek :P Sorry. Maar idd, dat is een héel groot verschil.
Nee, totaal niet. Gewoon eruit gehaald, klaar. :) Voel er niks van. Ja, als ik erin knijp zeg maar voel je nog het oude litteken zitten, dat de huid waar ie zat gewoon wat harder is. Maar verder nergens last van :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:41:35 #141
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_102242586
Je kan van dat anti-litteken spul proberen, maar of dat echt helpt weet ik niet.
pi_102257070
Littekencreme helpt altijd. Het beste op een "vers" litteken, maar een litteken hersteld nog tot TIEN jaar na het ontstaan. Dus als je drie jaar een piercing hebt, zou je in de komende 7 jaar nog verbetering moeten kunnen zien. Wat fantastisch helpt is de PCLE-creme van Biodermal. Biodermal heeft inmiddels ook een littekencreme op de markt gebracht, maar daar heb ik geen ervaring mee. Volgens mij is het gewoon een marketing-ding, want de littekencreme is duurder voor minder inhoud dan de PCLE. Ik heb de laatste veel gebruikt met super resultaat. Maar een gaatje zal wel altijd een beetje een gaatje blijven, daar kan geen creme tegenop.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:18:12 #143
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_102257947
Misschien eens proberen op het gaatje van mijn lippiercing dan. Want die ziet er echt niet mooi meer uit na de repierce.
pi_102258081
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien eens proberen op het gaatje van mijn lippiercing dan. Want die ziet er echt niet mooi meer uit na de repierce.
Geloof dat de PCLE van Biodermal bij de etos of het kruidvat (bij een van de twee hebben ze 'm, ben even kwijt welke het nu was...hier zitten die winkels naast elkaar namelijk, haha) het goedkoopst was. (Bij Douglas en de apotheek is 'ie geloof ik duurder)
  donderdag 22 september 2011 @ 18:39:34 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102268176
Het is mijn inziens meer het masseren wat bij littekens helpt dan de creme. Een litteken is en blijft bindweefsel, wat gewoon een stuk stugger is dan gewone huid. En daarbij; tijd doet ook wonderen :) Verse littekens (bijv van operaties) zijn vaak rood en kunnen nog wat pijnlijk zijn, als je een jaar verder bent zien ze er vaak al heel anders uit.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_102273407
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef Enfermera het volgende:
Het is mijn inziens meer het masseren wat bij littekens helpt dan de creme. Een litteken is en blijft bindweefsel, wat gewoon een stuk stugger is dan gewone huid. En daarbij; tijd doet ook wonderen :) Verse littekens (bijv van operaties) zijn vaak rood en kunnen nog wat pijnlijk zijn, als je een jaar verder bent zien ze er vaak al heel anders uit.
Ja, klopt wel, maar ik kan wel wat foto's vinden van littekenweefsel wat door verwaarlozing is gaan woekeren en van wat goed is gemasseerd is. Droog masseren is nooit goed (scheurt de huid alleen maar meer) en dus zul je toch een cremepje moeten gebruiken. Of vitamine E olie (gewoon uit die capsules van De Tuinen halen. De capsules zijn om in te nemen, maar als je er een gaatje inprikt kun je de olie gebruiken om littekens in te masseren.

PCLE staat volgens mij ook voor placenta / vitamine C of Ceratonia extract?? / nogiets / en vitamine E.
pi_102286498
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, klopt wel, maar ik kan wel wat foto's vinden van littekenweefsel wat door verwaarlozing is gaan woekeren en van wat goed is gemasseerd is. Droog masseren is nooit goed (scheurt de huid alleen maar meer) en dus zul je toch een cremepje moeten gebruiken. Of vitamine E olie (gewoon uit die capsules van De Tuinen halen. De capsules zijn om in te nemen, maar als je er een gaatje inprikt kun je de olie gebruiken om littekens in te masseren.

PCLE staat volgens mij ook voor placenta / vitamine C of Ceratonia extract?? / nogiets / en vitamine E.
PLACENTA?! :{
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_102293388
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:45 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

PLACENTA?! :{
Ja, dacht het wel... In Indonesie hebben ze zelfs creme van mensenplacenta, maar in de Biodermal is het dierenplacenta...volgens mij. In de placenta zouden herstellende stoffen zitten. (Ik heb het niet bedacht, hehe) maar tegen menselijke placenta creme kun je antistoffen aanmaken (en dus een allergische reactie ontwikkelen) en dat gebeurt met dierenstuff niet.

Hier een linkje http://www.vitaminstore.n(...)lus-Placenta-Creme-/

http://www.google.com/cse(...)5577670%3A3471796110

http://www.google.com/cse(...)5577670%3A3471796110
pi_102293413
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, dacht het wel... In Indonesie hebben ze zelfs creme van mensenplacenta, maar in de Biodermal is het dierenplacenta...volgens mij. In de placenta zouden herstellende stoffen zitten. (Ik heb het niet bedacht, hehe) maar tegen menselijke placenta creme kun je antistoffen aanmaken (en dus een allergische reactie ontwikkelen) en dat gebeurt met dierenstuff niet.

Hier een linkje http://www.vitaminstore.n(...)lus-Placenta-Creme-/


http://www.google.com/cse(...)5577670%3A3471796110
Het klinkt heel smerig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_102293477
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Het klinkt heel smerig.
Och, je moet eens kijken wat ze met suiker doen voordat het wit wordt...da's pas smerig. Denk dat er heel veel smerige dingen op de markt zijn waarvan wij niks weten...


Heh-heh, ik heb het ei-de-lijk gevonden!!!

BIODERMAL DERMA CARE P-CL-E CREME TUBE
Een hoogwaardige, zeer effectieve huidcrème, voor de huid met speciale behoeften of kwetsbare, gevoelige huid. P-CL-E Crème is zowel voor het gezicht als het lichaam te gebruiken.

- intensieve verzorging, zeer weldadig bij de meest uiteenlopende huidproblemen
- de doorbloeding van de huid wordt gestimuleerd door regelmatig de huid te masseren met P-CL-E Crème
- stimulerend en regenererend
- intensieve hydratatie
- neutraliseert de schadelijke effecten van vrije radicalen

Gebruik:
Bij voorkeur tweemaal daags de te behandelen (vooraf gereinigde) huid licht inmasseren met P-CL-E Crème.
Biodermal Derma Care P-CL-E Crème bevat onder meer:
- het plantaardige Ceratonia extract (gewonnen uit de Carob-boom): dit vormt een dun zacht beschermend laagje op je huid en zorgt voor intensieve hydratatie
- natuurlijke glycoproteïnen (bindweefselproteïnen): deze werken revitaliserend, regenererend en stimulerend op de biologische processen in de huid
- de krachtige anti-oxidant vitamine E
- verzachtende oliën en wassen
- glycerine: hydrateert

P-CL-E Crème is al sinds 1977 succesvol op de markt. In die tijd waren de dierlijke werkstoffen Placenta en Collageen hoogst actueel en effectief. De formulering is nu naar de laatste inzichten in de cosmetische technologie aangepast. Na uitgebreide studies en testen is gekozen voor plantaardige alternatieven respectievelijk voor placenta en collageen, die een vergelijkbare hoge effectiviteit bezitten.

Dus waarschijnlijk zijn er nu chemische samenstellingen gevonden die de zelfde werking hebben als de vroegere placenta en collageen... we zijn d'ruit! :)


http://www.efarma.nl/pages/iteminfo.asp?ItemID=13955063
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')