Nee, ik heb links 2 en rechts 3 piercings, maar zo klopt het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef Luna3 het volgende:
[..]
...maar is het door de keuzes niet precies in balans gekomen dan?
Ik heb zelf alleen een tragus, links, dus ook geen balans ofzo, maar als ik een oorbel erbij zou nemen zou ie zeker rechts komen. Bij een tunnel in het oor moet de tunnel gewoon voor mijn gevoel dan niet te groot zijn, anders is het zo uit balans als je aan de andere kant niks hebt...
Bert,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:57 schreef Tangarine het volgende:
Heb vandaag mijn nieuwe piercing laten zetten, een conch @ Passion4piercing in Groningen... alles ging prima, totdat ik begon te bloeden als een gek, he halve stoel, de vloer, m'n shirt, alles zat er compleet onderDe piercer zei dat hij nog nooit iemand zo erg had zien bloeden van zoiets... In ieder geval was hij een tijd bezig de boel weer helemaal te ontsmetten
Bij de piercer betaal je bij het laten zetten vaak ook voor het verwijderen van md's.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had 3 MD's en alledrie bleken het bitches gedurende het hele genezingsproces. Was er schijtziek van. Enkeltje huisarts, verdoving en ze sneed ze met een klein sneetje er gewoon uit. Kleine hechting en klaar.
Nu zie je de littekens nauwelijks meer zitten (het rode ervan is weggevaagd).
Bij mij was het staafje waarmee hij gezet is veel te klein. Ben na een dag teruggegaan omdat het echt pijn deed zo strak zat het. Niet omdat hij het niet goed had uitgezocht trouwens, het had ruim moeten passen maar werd enorm dik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef electronique het volgende:
vrouwen met tepelpiercings, welke maat staafjes dragen jullie? heb nu nog steeds die ik kreeg toen ie gezet werd, maar hij is eigeniljk net iets te lang
Mijn vriend scheert er altijd gewoon omheen, maar die trimt ook alleen maar zijn baard bij, voor echt glad scheren zit het misschien wel meer in de weg. Er helemaal uit halen is dan misschien makkelijker inderdaad, al kan dat weer niet al hij net gezet is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef Cyaa het volgende:
hallo ik weer![]()
ik zie voorlopig even af van mijn tweede tunnel, ik zit nu te denken aan een labret. Moet nog even zien hoe me baas daar tegen over staat maar daar kom ik wel uit.
Zijn er hier heren met een labret/ lippiercing die mij kunnen vertellen hoe ze dat doen met scheren? haal je de piercing eruit als je scheert of laat je hem zitten? na hoeveel weken kun je zon piercing er veilig uithalen etc?
danku
Dat wordt dan een tweemaandenbaard laten groeien!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:03 schreef saaw het volgende:
Mijn vriend scheert er altijd gewoon omheen, maar die trimt ook alleen maar zijn baard bij, voor echt glad scheren zit het misschien wel meer in de weg. Er helemaal uit halen is dan misschien makkelijker inderdaad, al kan dat weer niet al hij net gezet is.
Volledige genezing duurt ongeveer 2 maanden geloof ik.
Ahh, okeoke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef GimmeGore het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik mijn septum alleen onder de douche een beetje schoongemaakt. Gewoon beetje water er in laten lopen.
Ik heb geen idee of ik een hoge of een lage pijngrens heb, maar ik vond het best meevallen, ik vond de klem het meest vervelend eigenlijk.
Prijs heb ik geen idee van, mijne was gratis.
Eruit halen. Hij gaat alleen maar meer irriteren en moeilijk doen zolang je er een te klein ringetje in hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb mijn labret nu 8 weken en heb sinds vrijdag een ringetje erin. Toen ik hem verving was het in elk geval optisch genezen en het voelde goed aan. Nu snijdt het ringetje echt door m'n lip, dat terwijl het niet te klein oogt. Het doet best wel pijn aan de binnenkant, aan de buitenkant is niks aan de hand. Je ziet ook echt een streepje in mijn lip en een soort blaasje. Wat vinden jullie? Even afwachten of het beter wordt, of er toch uithalen?
Omdat je lip er nog aan moet wennen en nog niet volledig genezen is. En door het gepiel in het gaatje gaat het wat opzwellen, waardoor het ringetje te klein is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:57 schreef juxtaposition het volgende:
Maar dat is het punt, ik twijfel echt of het wel te klein is. Toen er nog niks aan de hand was voelde het gewoon goed, zag er niet te klein uit, de piercer vond het ook een goede maat. Daarom vind ik het zo raar dat het nu zo ontzettend moeilijk aan het doen is... is de enige reden waardoor zoiets kan gebeuren omdat het ringetje te klein is?
En houd er rekening mee dat wisselen van ringetje naar staafje of andersom altijd wat gevoelig kan zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:13 schreef saaw het volgende:
Groter ringetje er in doen of terug naar het rechte sieraad lijkt me het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |