abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:19:04 #251
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_103182128
Alleen hoe langer je hem laat zitten (istie aan het uitgroeien of gewoon niet goed gezet) en hij groeit uit, dan krijg je een nog lelijker litteken
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:51:45 #252
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_103183345
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef Luna3 het volgende:

[..]

...maar is het door de keuzes niet precies in balans gekomen dan?

Ik heb zelf alleen een tragus, links, dus ook geen balans ofzo, maar als ik een oorbel erbij zou nemen zou ie zeker rechts komen. Bij een tunnel in het oor moet de tunnel gewoon voor mijn gevoel dan niet te groot zijn, anders is het zo uit balans als je aan de andere kant niks hebt...
Nee, ik heb links 2 en rechts 3 piercings, maar zo klopt het.
Moet eerlijk zeggen dat het ook klaar is, ik hoef er niet meer bij, het is af. Het lijkt me ook heel raar om er nu 1 uit te halen.

Rot om te lezen van al dat uitgroeien en gedoe trouwens bij sommige mensen, dat lijkt me zo naar! Bij mij is alles steeds heel makkelijk gegaan gelukkig.
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 17 oktober 2011 @ 12:03:38 #253
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103183852
Ik had 3 MD's en alledrie bleken het bitches gedurende het hele genezingsproces. Was er schijtziek van. Enkeltje huisarts, verdoving en ze sneed ze met een klein sneetje er gewoon uit. Kleine hechting en klaar.
Nu zie je de littekens nauwelijks meer zitten (het rode ervan is weggevaagd).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 17 oktober 2011 @ 12:05:13 #254
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103183920
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:57 schreef Tangarine het volgende:
Heb vandaag mijn nieuwe piercing laten zetten, een conch @ Passion4piercing in Groningen... alles ging prima, totdat ik begon te bloeden als een gek, he halve stoel, de vloer, m'n shirt, alles zat er compleet onder :') De piercer zei dat hij nog nooit iemand zo erg had zien bloeden van zoiets... In ieder geval was hij een tijd bezig de boel weer helemaal te ontsmetten ;)
Bert, O+ . Heel aardige man.
Laatst was er ook een meisje die een conch liet zetten maar ook bij haar leek het niet erg te hebben gebloed.

Nouja, zolang het maar goed geneest :Y) .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 17 oktober 2011 @ 13:05:52 #255
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_103186668
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had 3 MD's en alledrie bleken het bitches gedurende het hele genezingsproces. Was er schijtziek van. Enkeltje huisarts, verdoving en ze sneed ze met een klein sneetje er gewoon uit. Kleine hechting en klaar.
Nu zie je de littekens nauwelijks meer zitten (het rode ervan is weggevaagd).
Bij de piercer betaal je bij het laten zetten vaak ook voor het verwijderen van md's.
Ik wil niet eens een verdoving voor zo'n lullig sneetje :P
pi_103192905
Hij is best goed gezet alleen iets te laag. Nadat ik 'm heb laten zetten zijn mijn borsten anderhalve cup gegroeid en ik slaap op mijn zij/buik dus werd eruit geduwd. Ik denk niet dat ie zo 123 uit zal groeien het moet echt met een scapel gedaan worden. Nooit last van ook verder hij ontsteekt niet (alleen als ie echt zeiknat geregend is wat gevoelig, maar 1 zoutspieling en het is weer goed). Ik ga er maar een ander steentje op doen weer met een platte onderkant dan valt het minder op dat ie uitsteekt.
pi_103238781
vrouwen met tepelpiercings, welke maat staafjes dragen jullie? heb nu nog steeds die ik kreeg toen ie gezet werd, maar hij is eigeniljk net iets te lang
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:41:59 #258
74276 saaw
pi_103238959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef electronique het volgende:
vrouwen met tepelpiercings, welke maat staafjes dragen jullie? heb nu nog steeds die ik kreeg toen ie gezet werd, maar hij is eigeniljk net iets te lang
Bij mij was het staafje waarmee hij gezet is veel te klein. Ben na een dag teruggegaan omdat het echt pijn deed zo strak zat het. Niet omdat hij het niet goed had uitgezocht trouwens, het had ruim moeten passen maar werd enorm dik.
Later wel weer een kleinere in gezet, maar weet echt de maat niet uit mijn hoofd.

Zal eens voor je opmeten als ik vanavond thuis ben.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:55:52 #259
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103241942
Je staafje moet idd iets langer zijn om zwelling te voorkomen. Geldt eigk voor alle piercings en een goede piercer let daar op. Mijn industrial had op een gegeven moment een enorm stuk over aan de achterkant toen de zwelling al jaren weg was en toen heb ik bij een shop gewoon een kortere gekocht. Zelfde geldt voor tepelsieraadjes. Heb er nu een redelijk dikke in zitten + grote sluitinkjes. Weet alleen de maat niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_103243724
ik had een 12 mm besteld bij alloverpiercings, maar hij kwam nauwelijks aan de andere kant er weer uit. maar blijf vaker hangen aan mn piercing in bed, omdat hij best wel uitsteekt, en heb weinig tijd om naar een piercingshop te gaan.

heb nu wel spike dingetjes ipv bolletjes O+
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:09:49 #261
259233 GimmeGore
pi_103248556
Ik heb echt geen idee wat er in zit, maar omdat ze nog wel eens botsingen enzo opvangen lijkt het me niet heel erg dat ze wat langer zijn.
Ze genezen ook beter dan de eerste keer toen de bolletjes precies aanslote
pi_103328823
hallo ik weer oO<

ik zie voorlopig even af van mijn tweede tunnel, ik zit nu te denken aan een labret. Moet nog even zien hoe me baas daar tegen over staat maar daar kom ik wel uit.

Zijn er hier heren met een labret/ lippiercing die mij kunnen vertellen hoe ze dat doen met scheren? haal je de piercing eruit als je scheert of laat je hem zitten? na hoeveel weken kun je zon piercing er veilig uithalen etc?

danku :*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:02:11 #263
259233 GimmeGore
pi_103329447
Hoe je dat met scheren zou moeten doen, geen idee, je zou misschien voorzichtig het bolletje er af kunnen halen als je een staafje hebt.
Maar tijdens de genezingsperiode zou is het niet verstandig in ieder geval om elke keer je piercing in en uit te doen, want daarmee blijf je de fistula irriteren en geef je het geen kans om te genezen
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:03:39 #264
74276 saaw
pi_103329495
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:45 schreef Cyaa het volgende:
hallo ik weer oO<

ik zie voorlopig even af van mijn tweede tunnel, ik zit nu te denken aan een labret. Moet nog even zien hoe me baas daar tegen over staat maar daar kom ik wel uit.

Zijn er hier heren met een labret/ lippiercing die mij kunnen vertellen hoe ze dat doen met scheren? haal je de piercing eruit als je scheert of laat je hem zitten? na hoeveel weken kun je zon piercing er veilig uithalen etc?

danku :*
Mijn vriend scheert er altijd gewoon omheen, maar die trimt ook alleen maar zijn baard bij, voor echt glad scheren zit het misschien wel meer in de weg. Er helemaal uit halen is dan misschien makkelijker inderdaad, al kan dat weer niet al hij net gezet is.
Volledige genezing duurt ongeveer 2 maanden geloof ik.
pi_103330230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:03 schreef saaw het volgende:
Mijn vriend scheert er altijd gewoon omheen, maar die trimt ook alleen maar zijn baard bij, voor echt glad scheren zit het misschien wel meer in de weg. Er helemaal uit halen is dan misschien makkelijker inderdaad, al kan dat weer niet al hij net gezet is.
Volledige genezing duurt ongeveer 2 maanden geloof ik.
Dat wordt dan een tweemaandenbaard laten groeien!!
pi_103560578
Afgelopen avond 16mm er door heen gedaan.. foute zet want ik heb nu een lichtte catbutt :')
Het begon super pijn te doen, constant te prikken en ik begon het ook in m'n nek te voelen. Paar uur geleden eruit gedaan, en de 14mm tunnel zit er weer in.

Nog maar even wachten dan ;(

Zit nu te twijfelen over een septum. Het enige wat mij tegenhoud is dat niemand in mijn omgeving het wat vindt.. at the and of the day doe ik het voor mezelf natuurlijk maar ik heb een paar vraagjes aan diegene die een septum hebben atm..

Is het moeilijk schoon te maken?
Heb je een hoge/lage pijngrens en deed het pijn in vergelijking met andere piercings?
Rond welke prijs moet ik denken voor het zetten ervan?

:*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:55:22 #267
259233 GimmeGore
pi_103566556
Eerlijk gezegd heb ik mijn septum alleen onder de douche een beetje schoongemaakt. Gewoon beetje water er in laten lopen.

Ik heb geen idee of ik een hoge of een lage pijngrens heb, maar ik vond het best meevallen, ik vond de klem het meest vervelend eigenlijk.
Prijs heb ik geen idee van, mijne was gratis.
pi_103595248
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef GimmeGore het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik mijn septum alleen onder de douche een beetje schoongemaakt. Gewoon beetje water er in laten lopen.

Ik heb geen idee of ik een hoge of een lage pijngrens heb, maar ik vond het best meevallen, ik vond de klem het meest vervelend eigenlijk.
Prijs heb ik geen idee van, mijne was gratis.
Ahh, okeoke.
Mag ik eens een foto van je septum zien?
pi_103595358
Ik heb mijn labret nu 8 weken en heb sinds vrijdag een ringetje erin. Toen ik hem verving was het in elk geval optisch genezen en het voelde goed aan. Nu snijdt het ringetje echt door m'n lip, dat terwijl het niet te klein oogt. Het doet best wel pijn aan de binnenkant, aan de buitenkant is niks aan de hand. Je ziet ook echt een streepje in mijn lip en een soort blaasje. Wat vinden jullie? Even afwachten of het beter wordt, of er toch uithalen?
pi_103595415
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb mijn labret nu 8 weken en heb sinds vrijdag een ringetje erin. Toen ik hem verving was het in elk geval optisch genezen en het voelde goed aan. Nu snijdt het ringetje echt door m'n lip, dat terwijl het niet te klein oogt. Het doet best wel pijn aan de binnenkant, aan de buitenkant is niks aan de hand. Je ziet ook echt een streepje in mijn lip en een soort blaasje. Wat vinden jullie? Even afwachten of het beter wordt, of er toch uithalen?
Eruit halen. Hij gaat alleen maar meer irriteren en moeilijk doen zolang je er een te klein ringetje in hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_103595511
Maar dat is het punt, ik twijfel echt of het wel te klein is. Toen er nog niks aan de hand was voelde het gewoon goed, zag er niet te klein uit, de piercer vond het ook een goede maat. Daarom vind ik het zo raar dat het nu zo ontzettend moeilijk aan het doen is... is de enige reden waardoor zoiets kan gebeuren omdat het ringetje te klein is?
pi_103595652
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:57 schreef juxtaposition het volgende:
Maar dat is het punt, ik twijfel echt of het wel te klein is. Toen er nog niks aan de hand was voelde het gewoon goed, zag er niet te klein uit, de piercer vond het ook een goede maat. Daarom vind ik het zo raar dat het nu zo ontzettend moeilijk aan het doen is... is de enige reden waardoor zoiets kan gebeuren omdat het ringetje te klein is?
Omdat je lip er nog aan moet wennen en nog niet volledig genezen is. En door het gepiel in het gaatje gaat het wat opzwellen, waardoor het ringetje te klein is.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:13:07 #273
74276 saaw
pi_103596263
Groter ringetje er in doen of terug naar het rechte sieraad lijkt me het beste.
pi_103631665
Ik ga mijn VCH opnieuw laten zetten denk ik, omdat hij nu behoorlijk scheef zit, en ik er geen kortere staaf in kan doen. Ik laat hem sowieso zitten tot hij helemaal genezen is, maar hoe lang moet ik dan wachten voor ik hem weer opnieuw kan laten zetten?
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:50:31 #275
259233 GimmeGore
pi_103748334
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:13 schreef saaw het volgende:
Groter ringetje er in doen of terug naar het rechte sieraad lijkt me het beste.
En houd er rekening mee dat wisselen van ringetje naar staafje of andersom altijd wat gevoelig kan zijn.
De fistula is heeft nl de vorm van het eerste sieraadje en moet dan aanpassen aan de vorm van het nieuwe sieraadje.

Volgens mij genezen VCH's enzo best rap, omdat het een goed doorbloed gebied is.

Ik ga zo kijken of ik op mijn eindmaat kan komen met links...Spanning al om, want de laatste paar mm wilden niet zo goed, maar nu heb ik wel beter materiaal (chirurgisch stalen stretchkit ipv acryl expander en dan kutten om de tunnel er door te krijgen)
Alleen met rechts denk ik dat ik veel meer geduld moet gaan hebben. Dat wordt tapen denk ik. Anders kom ik er nooit.
Maar ik heb al zulk leuk spul op 22mm als het goed gaat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')