omg te vetquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Alors, ik vond het ook een kippenvel momentje, dat ie hiermee opende, en echt gouden glitters over die hele zaal, woeeeeeeeeeeshhhhhhh
quote:
Wish I Could? Die vind ik leuk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Vinden jullie die nieuwe plaat van Miss Montreal ook zo?
quote:
Ach, ik luister met een open mind. Toen ik 'em voor het eerst hoorde, wist ik niet dat het MM was en ik ga niet m'n mening wijzigen puur omdat het van iemand komt waar ik verder heel weinig mee heb.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]!
Die reactie had ik hier niet verwacht.
Ik vind m ook alleraardigst. Maar ik ben iets positiever over Miss Mondriool dan de meesten hier.
quote:De week kan niet doormidden zonder dat er spaanders vallen. Hakkuh!
Charly Lownoise & Mental Theo - Next to me
Lipstick - I'm A Raver (Radio Version)
Nakatomi - Free
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:10 schreef alors het volgende:
oh my wat ik nu toevallig zag op de site van Effe Ekdom in zo'n twitterbalk:
Daniel3FM: #effeekdom #3fm Voor Michiel Veenstra: ben je wel eens klaar gekomen toen je een vrouwelijke disney figuur zag?
![]()
![]()
Jessica Rabbit!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:10 schreef alors het volgende:
Daniel3FM: #effeekdom #3fm Voor Michiel Veenstra: ben je wel eens klaar gekomen toen je een vrouwelijke disney figuur zag?
![]()
![]()
michiel fapt zich suf op madam mikmak!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:10 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
madam mikkwak?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
michiel fapt zich suf op madam mikmak!
Eens...quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Mogge. kwart over 1 alweer, moet toch een leren om mijn dag niet te vergooien in zo'n vakantie
Mooi hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:50 schreef Sirolf het volgende:
Het 3FM blog al gezien trouwens? Is nieuw sinds vandaag, met backstage verhalen en uitleg: http://www.3fm.nl/blog/
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:41 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!!
Ze draaien nu Joni op Radio 2 en noemen Ekdom als de ontdekker
"hij pikt zo af en toe een plaatje op waarvan je denkt "hoe komt ie eraan?" maar hij heeft toch maar weer eens goed gezien!"![]()
![]()
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:29 schreef Swomp het volgende:
Dit wijf is echt zo gek als een deur![]()
Beetje dieren nadoen
Sander zei dat Floris ervoor had gezorgd dat ze tijdens het nummer ook meteen de clips konden kijken in de studio.quote:
oh yay!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sander zei dat Floris ervoor had gezorgd dat ze tijdens het nummer ook meteen de clips konden kijken in de studio.
Zien we straks een Cee op de cam die staat te kwijlen voor de neus van Fred Siebelinkquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh echt? Ik sta op het punt naar de kermis te fietsen. Ik ga even een kijkje nemen.
Dat zal wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Zien we straks een Cee op de cam die staat te kwijlen voor de neus van Fred Siebelink.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was erbij.
Nu heb ik goddomme al een uur lang Romana op de Scooter in m'n hoofd.
Hahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was erbij.
Bij mij werkt dit uitstekend als tegengif:quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was erbij.
Nou en of!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
![]()
En heb je nog staan zwijmelen bij Siebelink?
http://media.streamone.nl(...)jkghz/h5nxxjkghz.flvquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
t lijkt erop dat kermisfm erg goed is geweest! de uitzendingen zijn via de site wel terug te kijken, maar heeft iemand toevallig de show van Stender ter download? liefst met beeld, maar alleen geluid is ook puik!
thnx man!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |