Welke heb je ook alweer te koop?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:03 schreef WupWup het volgende:
Hoe lang kan je wachten? Heb er nog eentje te koop staan van 3m17, kan 'm meenemen naar de WBW voor je. Als hij niet is verkocht natuurlijk.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef NotTheSame het volgende:
Takkembah, mooie doek!
Pffff... Ik word echt helemaal tureluurs van alle mogelijkheden van een draagdoek. Waar moet je toch beginnen als complete nitwit? Ik lees heel veel verhalen over rekbare doeken, dat het in het begin wel goed is, maar als hij/zij groter is het niet zo fijn meer? Dus ik ben me al aan het /oriënterenvergapen op de geweven doeken...
En dan? De enige 'eisen' die ik heb is dat de doek machine-wasbaar moet zijn, op 'hogere' temperatuur is een pré, maar geen must.
Een kleurtje is leuk, maar ik ben niet zo van de regenboog-doeken.
Oh ja, en manlief is 1,90m, ik ben 1,65m, en het zou wel fijn zijn als we beide kunnen dragen.
Voor een draagconsult zal ik naar Den Bosch moeten, maar heeft zo'n consult zoveel meerwaarde? Of zijn de knooptechnieken ook zelf te leren dmv filmpjes of foto's?
Ik wil eigenlijk ook graag vanaf dag 1 gaan proberen te dragen, maar kun je tijdens je zwangerschap wel iets doen met zo'n consult, in de zin dat je buik dan niet in de weg zit?
Wij wonen inquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waar woon je?
Ik heb ook geen consult gehad toen ik begon hoor. Dat is helemaal aan jezelf. 1000x filmpjes kijken werkt ook wel.
Ik heb alleen consult gedaan toen Harry ongeveer 3-4 maanden was om rugdragen te leren. Maar dat was omdat ik het echt niet aandurfde om zo'n kleintje 'zomaar' mijn rug op te slingeren, zonder enige hulp van een (ervarings)deskundige. Als Harry wat ouder was geweest, had ik het misschien wel gedurfd.
Ik weet niet van welke kleuren je houdt (of wat je wil uitgeven), maar er hebben genoeg mensen hier wat doeken te koop staan, waaronder ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, aan de ene kant lijkt het me ook niet heel erg moeilijk, het knopen. Maar goed, je hangt er wel een klein wezentje in dus ik moet wel 100% vertrouwen erin hebben dat ik het goed doe. En ik heb al zo'n ge-wel-dig zelfvertrouwen!
Ik denk dat wij voor een donkere doek gaan , zo vind ik bijvoorbeeld de Hoppediz Chicago wel errug mooi. Ik zie manlief namelijk nog niet met een felle kleur lopen, en als het dragen dan straks goed bevalt kan ik natuurlijk alsnog andere kleuren aanschaffen.
De prijs vind ik niet zo mega belangrijk, zolang de prijs-kwaliteitverhouding maar in balans is.
Tuulk wel, schaar erin en omzomen. Moet je alleen wel zelf doen dan, ik heb geen naaimachinequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:57 schreef Asyniur het volgende:
Wup, die El zuruz lijkt wel erg op de Amazonas Laguna zeg! Ik hou alleen niet zo van franjes. Ze kunnen er zeker niet af
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:08 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Wij wonen inAls je het niet erg vind om een stukje te rijden (zeg maar Sittard) dan ben je hier van harte welkom om eens wat te proberen en om het eens te zien/voelen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, aan de ene kant lijkt het me ook niet heel erg moeilijk, het knopen. Maar goed, je hangt er wel een klein wezentje in dus ik moet wel 100% vertrouwen erin hebben dat ik het goed doe. En ik heb al zo'n ge-wel-dig zelfvertrouwen!
Ik denk dat wij voor een donkere doek gaan , zo vind ik bijvoorbeeld de Hoppediz Chicago wel errug mooi. Ik zie manlief namelijk nog niet met een felle kleur lopen, en als het dragen dan straks goed bevalt kan ik natuurlijk alsnog andere kleuren aanschaffen.
De prijs vind ik niet zo mega belangrijk, zolang de prijs-kwaliteitverhouding maar in balans is.
Harry is een gewillig draagslachtoffer die graag flirt met andere dames dus dat moet best goedkomen
Oeh, Wup, das wel heel verleidelijk nu...
<denkt er nog even over na>
Zal JJ blij mee zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:12 schreef WupWup het volgende:
Leuk, brabantmeet! Liever in de buurt van Webkim dan van NTS voor mij, scheelt een half uur
Super!! Ik vond hem toen ik hem bestelde saai, maar toen ie binnenkwam eigenlijk best mooi zo.. in die neutrale kleur.. Knoopt erg fijn ook, wat vind jij ervan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
Bedankt voor de tips iedereen wat betreft een dunne draagdoek! Het is een amazonas Natura geworden. Vanmiddag binnengekomen, ben benieuwd
Het leek mij ook al een mooie kleur toen ik hem online zag, qua knopen weet ik het nog niet. Ik heb nog niet veel vergelijkingsmateriaal namelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Orea het volgende:
[..]
Super!! Ik vond hem toen ik hem bestelde saai, maar toen ie binnenkwam eigenlijk best mooi zo.. in die neutrale kleur.. Knoopt erg fijn ook, wat vind jij ervan?
ik ben ook een indiofan, mijn stashes bestaan altijd uit indio's zara's en girasolsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:23 schreef Orea het volgende:
leuk he, hoe ieders voorkeur anders is! Ik ben ineens helemaal fan van Indio's.. En ik wil nog een Symphuo en een Amitola Azarfan maat 6 (heb al een maat 4)...
Maar ik moet gewoon niks willen, koop er steeds weer bij en dan draag ik maar met 1 of 2.. die worden een beetje zacht en de rest ligt hier maar mooi te wezen...niet normaal..
en dan toch gewoon doorspeuren naar nog meer doeken!
Ik heb net Zeder gekochtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:14 schreef mrien het volgende:
Maar toch zou ik smaragd wel doen hoor
Ik ben alleen vergeten Jelle in de wompat te proberen Orea. Volgens mij zou hij daar ook al prima in zitten
Je amitola vond ik echt erg mooi!!!!
ik zag die zeder staan, koopje!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:56 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik heb net Zeder gekocht![]()
maar ik blijf inderdaad twijfelen over ook Smaragd...
Heb nu Viola, Wol natuur en Zwart/Wit en Zeder dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |