abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:04:22 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100350441
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:03 schreef WupWup het volgende:
Hoe lang kan je wachten? Heb er nog eentje te koop staan van 3m17, kan 'm meenemen naar de WBW voor je. Als hij niet is verkocht natuurlijk.
Welke heb je ook alweer te koop?
Ik weet nog niet zeker of ik naar WBW kom
pi_100350743

El zuruz met franjes (tussen Afrikaanse shortie en Fische Hörnum). Perfect voor een ruck in de zomer. ¤20,- Waarschijnlijk brievenbuspost. ong 3m17 lang
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:16:23 #105
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100350785
Takkembah, mooie doek!

Pffff... Ik word echt helemaal tureluurs van alle mogelijkheden van een draagdoek. Waar moet je toch beginnen als complete nitwit? Ik lees heel veel verhalen over rekbare doeken, dat het in het begin wel goed is, maar als hij/zij groter is het niet zo fijn meer? Dus ik ben me al aan het /oriënterenvergapen op de geweven doeken...

En dan? De enige 'eisen' die ik heb is dat de doek machine-wasbaar moet zijn, op 'hogere' temperatuur is een pré, maar geen must.
Een kleurtje is leuk, maar ik ben niet zo van de regenboog-doeken.
Oh ja, en manlief is 1,90m, ik ben 1,65m, en het zou wel fijn zijn als we beide kunnen dragen.

Voor een draagconsult zal ik naar Den Bosch moeten, maar heeft zo'n consult zoveel meerwaarde? Of zijn de knooptechnieken ook zelf te leren dmv filmpjes of foto's?
Ik wil eigenlijk ook graag vanaf dag 1 gaan proberen te dragen, maar kun je tijdens je zwangerschap wel iets doen met zo'n consult, in de zin dat je buik dan niet in de weg zit?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:56:22 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100352208
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef NotTheSame het volgende:
Takkembah, mooie doek!

Pffff... Ik word echt helemaal tureluurs van alle mogelijkheden van een draagdoek. Waar moet je toch beginnen als complete nitwit? Ik lees heel veel verhalen over rekbare doeken, dat het in het begin wel goed is, maar als hij/zij groter is het niet zo fijn meer? Dus ik ben me al aan het /oriënterenvergapen op de geweven doeken...

En dan? De enige 'eisen' die ik heb is dat de doek machine-wasbaar moet zijn, op 'hogere' temperatuur is een pré, maar geen must.
Een kleurtje is leuk, maar ik ben niet zo van de regenboog-doeken.
Oh ja, en manlief is 1,90m, ik ben 1,65m, en het zou wel fijn zijn als we beide kunnen dragen.

Voor een draagconsult zal ik naar Den Bosch moeten, maar heeft zo'n consult zoveel meerwaarde? Of zijn de knooptechnieken ook zelf te leren dmv filmpjes of foto's?
Ik wil eigenlijk ook graag vanaf dag 1 gaan proberen te dragen, maar kun je tijdens je zwangerschap wel iets doen met zo'n consult, in de zin dat je buik dan niet in de weg zit?
Waar woon je?
Ik heb ook geen consult gehad toen ik begon hoor. Dat is helemaal aan jezelf. 1000x filmpjes kijken werkt ook wel.
Ik heb alleen consult gedaan toen Harry ongeveer 3-4 maanden was om rugdragen te leren. Maar dat was omdat ik het echt niet aandurfde om zo'n kleintje 'zomaar' mijn rug op te slingeren, zonder enige hulp van een (ervarings)deskundige. Als Harry wat ouder was geweest, had ik het misschien wel gedurfd.
Ik weet niet van welke kleuren je houdt (of wat je wil uitgeven ;) ), maar er hebben genoeg mensen hier wat doeken te koop staan, waaronder ik ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:57:25 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100352245
Wup, die El zuruz lijkt wel erg op de Amazonas Laguna zeg! Ik hou alleen niet zo van franjes. Ze kunnen er zeker niet af ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:08:09 #108
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100352626
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Waar woon je?
Ik heb ook geen consult gehad toen ik begon hoor. Dat is helemaal aan jezelf. 1000x filmpjes kijken werkt ook wel.
Ik heb alleen consult gedaan toen Harry ongeveer 3-4 maanden was om rugdragen te leren. Maar dat was omdat ik het echt niet aandurfde om zo'n kleintje 'zomaar' mijn rug op te slingeren, zonder enige hulp van een (ervarings)deskundige. Als Harry wat ouder was geweest, had ik het misschien wel gedurfd.
Ik weet niet van welke kleuren je houdt (of wat je wil uitgeven ;) ), maar er hebben genoeg mensen hier wat doeken te koop staan, waaronder ik ;)
Wij wonen in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, aan de ene kant lijkt het me ook niet heel erg moeilijk, het knopen. Maar goed, je hangt er wel een klein wezentje in dus ik moet wel 100% vertrouwen erin hebben dat ik het goed doe. En ik heb al zo'n ge-wel-dig zelfvertrouwen :') !
Ik denk dat wij voor een donkere doek gaan , zo vind ik bijvoorbeeld de Hoppediz Chicago wel errug mooi. Ik zie manlief namelijk nog niet met een felle kleur lopen, en als het dragen dan straks goed bevalt kan ik natuurlijk alsnog andere kleuren aanschaffen.
De prijs vind ik niet zo mega belangrijk, zolang de prijs-kwaliteitverhouding maar in balans is.
pi_100353217
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:57 schreef Asyniur het volgende:
Wup, die El zuruz lijkt wel erg op de Amazonas Laguna zeg! Ik hou alleen niet zo van franjes. Ze kunnen er zeker niet af ;)
Tuulk wel, schaar erin en omzomen. Moet je alleen wel zelf doen dan, ik heb geen naaimachine ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:29:02 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100353416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:08 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Wij wonen in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, aan de ene kant lijkt het me ook niet heel erg moeilijk, het knopen. Maar goed, je hangt er wel een klein wezentje in dus ik moet wel 100% vertrouwen erin hebben dat ik het goed doe. En ik heb al zo'n ge-wel-dig zelfvertrouwen :') !
Ik denk dat wij voor een donkere doek gaan , zo vind ik bijvoorbeeld de Hoppediz Chicago wel errug mooi. Ik zie manlief namelijk nog niet met een felle kleur lopen, en als het dragen dan straks goed bevalt kan ik natuurlijk alsnog andere kleuren aanschaffen.
De prijs vind ik niet zo mega belangrijk, zolang de prijs-kwaliteitverhouding maar in balans is.
Als je het niet erg vind om een stukje te rijden (zeg maar Sittard) dan ben je hier van harte welkom om eens wat te proberen en om het eens te zien/voelen hoor!
Harry is een gewillig draagslachtoffer die graag flirt met andere dames dus dat moet best goedkomen ;)

Oeh, Wup, das wel heel verleidelijk nu...
<denkt er nog even over na>
pi_100355717
NTS, Takkembah en ik zitten in de buurt. Takkembah kan knopen, ik niet. Ik heb wel meerdere Mei Tais en een Beco. Enne, ik zie hieronder, ik gooi mijn rekbare doek in de aanbieding.

En in de aanbieding: mijn compleet zwarte rekbare doek van draagdoek.nl. Hij is bij Driekus redelijk wat gebruikt, daarna gewassen en bij Tienus maar 1 keer gebruikt. Ik pak em nooit, dus hij mag weg. Nieuw zijn ze 62 euro zag ik net, voor 25 mag ie weg. Het is de standaardmaat (m) en ik denk dat het proppen wordt om em als brief verstuurd te krijgen. Ophalen mag natuurlijk ook, regio 0492

bij belangstelling graag pm

[ Bericht 4% gewijzigd door mefke79 op 05-08-2011 15:34:02 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:29:37 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100355736
Ow ik had het toch over een 'nieuwe' knoop in het Reisdoeken-topic?

Nou, ik heb het nog eens geprobeerd en dit is het resultaat met een Zara maat 4 (van Jeetjejom). Omdat de staarten zo lang zijn heb ik ze voor de foto even niet weggestopt maar ik denk dat ze makkelijk weggestopt kunnen worden onder het 'lijfje'.

vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:36:28 #113
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_100355998
Asy wat zit ie mooi! En wat laat Harry zich toch alles welgevallen! O+

Nts we kunnen ook ergens meeten met Asy als uberdeskundige, mefke als ssc-pro en takkembah en ik als beginnende knoopsters ;)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_100356237
Een Brabant meet? Mag ik (privé) aanhaken, voor de gezelligheid, als het uitkomt qua datum/tijd? Mag evt. ook wel hier trouwens.
Hardloper.
IG @webkim
pi_100356417
Brabantmeet lijkt me leuk! Ik wil namelijk heel graag een Boba proberen en Jeetjejom, die heb jij eentje toch? En ik ben ook niet zo bedreven in 'gooien' met ukken. Met dreumes wil dat wel, maar anders...
pi_100356481
Asy, wat ben je creatief! :D

NTS, jammer dat je morgen niet kunt komen, anders had ik je wat van mijn draagspul kunnen laten zien. Wat je in ieder geval kun doen is in deel 93 (en misschien 94) kijken want daar staan samenvattingen in van onze ervaringen met doeken en andere dragers. De mijne staat hier: Draagdoeken #93
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:52:06 #117
238474 Jeetjejom
pi_100356594
Wordt het dan een Brabant/limburgmeet? Lijkt me super!!!! De zaterdagen in augustus zijn problematisch maar verder ben ik redelijk flexibel hoor! Roept u maar!
Jouw warmte is genoeg
pi_100356740
Ik heb nog effe verlof, dus dat is ook geen probleem. Takkembah heeft volgens mij nog vakantie. En waar spreken we af?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 15:56:32 #119
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100356799
Een brabant/limburg meet *O*, ik ben ook in sep redelijk flexibel :)

Claudia, mijn zara is een Tri blue

En dit geloof je toch niet:

een fok!king week de reisbeco van wickie gehad (krijsen, krijsen, krijsen) en opeens kroop madame vanochtend op mijn rug ("mama, mama, rug rug")... Ik heb eerst zonder bondo ff met haar rondgelopen, daarna de bondo erbij gepakt. En toen maar een wandeling gemaakt. Ze vond het geweldig <3

NotTheSame, ik heb het knopen zelf gedaan met de filmpjes van Webkim op youtube. En qua doeken, ik heb eerst een rekbare geleend van een vriendin, maar die werd me te zwaar, daarna een doek geleend via een doekentheek en toen gewoon uitgezocht wat ik mooi vond :D (ik kwam er namelijk niet meer uit)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_100356960
Ik heb op basis van filmpjes de FWCC gedaan, en 1x een double hammock, maar voor het heuse rugdragen heb ik een consult gedaan.
Toch wel een fijn gevoel om te weten hoe je je kind het handigst op je rug krijgt zonder ongelukken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100357171
ik heb er nooit moeite mee gehad om met mn kind te smijten O+
:+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:07:04 #122
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100357222
Oh not the same ik lees net je spijkers, daar woon ik ook !!! Je bent welkom om langs te komen hoor, alhoewel ik het wellicht niet zo goed uitgelegd krijgt als bijv. Webkim. Ik heb een calin bleu die je kunt lenen ook eventueel
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:07:59 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100357262
Spijkers = spoiler ... Autocorrectie is my friend :')
Alexa en Seth zijn lief
pi_100357436
Leuk, brabantmeet! Liever in de buurt van Webkim dan van NTS voor mij, scheelt een half uur ;)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 16:13:49 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100357485
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:12 schreef WupWup het volgende:
Leuk, brabantmeet! Liever in de buurt van Webkim dan van NTS voor mij, scheelt een half uur ;)
Zal JJ blij mee zijn :D :P ;)
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 17:03:29 #126
238474 Jeetjejom
pi_100359431
Ach, ik was bereid om naar Utrecht te gaan voor een meet, dus kan er ook nog wel bij hoor! Maar niet de 1e week van september hè, want dan ben ik in la France! En dienen alle kindjes mee te komen? Of geen kindjes of alleen de te handelen kindjes?
Jouw warmte is genoeg
pi_100359777
ik moet in september al weer werken, helaas.
pi_100362250
Leuk gedaan Asy :D
pi_100369896
Voor een draagmeet ben ik ook wel in! Heb Lente nog nooit op mn rug geknoopt.

Wij gaan 19 aug 2 weken op vakantie wel.

Oh, en wmb het liefst in West Brabant uiteraard. :+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:30:50 #130
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100370397
Bedankt voor de tips iedereen wat betreft een dunne draagdoek! Het is een amazonas Natura geworden. Vanmiddag binnengekomen, ben benieuwd ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_100374927
Doordeweekse dag of weekend? Woensdagen zijn voor mij heul handig. :)
Bijv. 10, 17 of 24 aug.
Maar aan een weekenddag valt ook wel een mouw te passen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_100375199
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 21:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
Bedankt voor de tips iedereen wat betreft een dunne draagdoek! Het is een amazonas Natura geworden. Vanmiddag binnengekomen, ben benieuwd ;)
Super!! Ik vond hem toen ik hem bestelde saai, maar toen ie binnenkwam eigenlijk best mooi zo.. in die neutrale kleur.. Knoopt erg fijn ook, wat vind jij ervan?
pi_100375285
En een meet!! *O* als ik kan wil ik misschien ook wel komen :P dan pleur ik mijn kofferbak gewoon vol met mijn stash (vrees dat dat ook een kofferbak vol is, zoveel :@ :'))

Op maandagen of donderdagen kan ik sowieso, en in het weekend :)
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 23:39:56 #134
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100376281
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Orea het volgende:

[..]

Super!! Ik vond hem toen ik hem bestelde saai, maar toen ie binnenkwam eigenlijk best mooi zo.. in die neutrale kleur.. Knoopt erg fijn ook, wat vind jij ervan?
Het leek mij ook al een mooie kleur toen ik hem online zag, qua knopen weet ik het nog niet. Ik heb nog niet veel vergelijkingsmateriaal namelijk ;) Maar ik heb goede hoop. Misschien dat ik morgen een poging waag :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 07:55:34 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100383767
Een meet, da's wel leuk. Maar jeutje in Den Bosch...
Doordeweeks kan ik alleen op donderdag en vrijdag.
Jeetjejom, ga jij dan met allebei de kinders?

Vandaag gaan we een stuk om de Rursee wandelen. Ik neem de Zara mee en doe eens een duurtest met de 'nieuwe' knoop.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 10:16:42 #136
238474 Jeetjejom
pi_100385034
Doordeweeks kan ik eigenlijk alleen dinsdag- en donderdagmiddag en vrijdag de hele dag, maar dan moet ik oppas regelen voor jorja omdat die naar de psz gaat 's morgens. En als het in een weekend is probeer ik (8> mee te slepen, als jullie dat nu ook doen onder het mom van dab kunnen ze ook ssc's testen!
Jouw warmte is genoeg
pi_100395783
Ik zit zo eens te tellen en te doen.. en ik zou zo ontzettend destashen....

Fail :')

Ik zit gewoon weer op 12 doeken, 4 ssc's en 2 ringslings.... Dubbel Fail... Raak ik ooit genezen??
pi_100396286
nee Oreo

al gezien dat Ellevill wee een nieuwe lading uit gaat brengen aankomende week>?

zara sandstorm staat al op de FP als teaser
pi_100397550
Nee! En dat wil ik ook niet :P (er zijn maar 2 zara's die ik zou willen, de Tri-GReen en de Tri-Brown, de rest mogen ze houden :P)

Girasols echter... :9
pi_100397812
ik heb maar 2 girasols op mijn lijstje :+

zara's daarentegen O+
pi_100398470
:D leuk he, hoe ieders voorkeur anders is! Ik ben ineens helemaal fan van Indio's.. En ik wil nog een Symphuo en een Amitola Azarfan maat 6 (heb al een maat 4)...

Maar ik moet gewoon niks willen, koop er steeds weer bij en dan draag ik maar met 1 of 2.. die worden een beetje zacht en de rest ligt hier maar mooi te wezen... :') niet normaal.. -O- en dan toch gewoon doorspeuren naar nog meer doeken!
pi_100400031
Maar toch zou ik smaragd wel doen hoor ;)

Ik ben alleen vergeten Jelle in de wompat te proberen Orea. Volgens mij zou hij daar ook al prima in zitten :)
Je amitola vond ik echt erg mooi!!!!
pi_100400489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:23 schreef Orea het volgende:
:D leuk he, hoe ieders voorkeur anders is! Ik ben ineens helemaal fan van Indio's.. En ik wil nog een Symphuo en een Amitola Azarfan maat 6 (heb al een maat 4)...

Maar ik moet gewoon niks willen, koop er steeds weer bij en dan draag ik maar met 1 of 2.. die worden een beetje zacht en de rest ligt hier maar mooi te wezen... :') niet normaal.. -O- en dan toch gewoon doorspeuren naar nog meer doeken!
ik ben ook een indiofan, mijn stashes bestaan altijd uit indio's zara's en girasols :) (en nu een paisley erbij)

en idd, ik wil de azarfan ook, symphuo en ER heb ik al gehad
pi_100401033
Er staat een smaragd 6 te koop bij de buren.
pi_100401426
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 20:14 schreef mrien het volgende:
Maar toch zou ik smaragd wel doen hoor ;)

Ik ben alleen vergeten Jelle in de wompat te proberen Orea. Volgens mij zou hij daar ook al prima in zitten :)
Je amitola vond ik echt erg mooi!!!!
Ik heb net Zeder gekocht :P :') maar ik blijf inderdaad twijfelen over ook Smaragd...

Heb nu Viola, Wol natuur en Zwart/Wit en Zeder dan :P
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:16:46 #146
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100402163
Mijn verlanglijstje hier is ook eindeloos......

Maar mezelf beloof dat ik eerst de MT, RS en ws de calin bleu ga verkopen, voordat ik een nieuw Girasolletje Excl. of Zara mag

Ik kom nog ff mijn vakantiepics showen O+

Alexa en Seth zijn lief
pi_100402329
O+
pi_100402599
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 20:56 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik heb net Zeder gekocht :P :') maar ik blijf inderdaad twijfelen over ook Smaragd...

Heb nu Viola, Wol natuur en Zwart/Wit en Zeder dan :P
ik zag die zeder staan, koopje!
anthrazit is ook O+

Smaragd was mijn eerste doek O+
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:33:44 #149
238474 Jeetjejom
pi_100402837
Takkembah: *; O+ :9~ Is dat de cb btw?
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 21:35:39 #150
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_100402896
Yeps! Ik vind hem super fijn dragen, maar gaat ws toch de verkoop in ivm mijn verlanglijstje...

KD bedankt voor de tip van Ellevill site
* Takkembah schrijft ws binnenkort weer 5 doeken op verlanglijstje
Alexa en Seth zijn lief
pi_100404438
Wat een mooie foto's Takkembah! Ziet eruit als een heerlijke vakantie ook. ;D
En je teen, wat steekt hij lief omhoog. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100405869
Ik heb net de zara Deli binnen <3 En ik ben verliefd..
En de Wellen cassis is ook super die heb ik ook net binnen

Hij heeft me eigenlijk altijd zo vast.. en blijft net zo lang wurmen in de doek tot die zo zit

Leuke foto's takkem! ^O^
pi_100406339
Ik doe altijd haar handen hoog omdat het me anders rot lijkt zitten, maar dat is zo te zien niet per definitie zo.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')