quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:24 schreef Royco1 het volgende:
Oh ik dacht even dat dit een adoratietopic voor de baas Smegmanus was
..quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:24 schreef Royco1 het volgende:
Oh ik dacht even dat dit een adoratietopic voor de baas Smegmanus was
Dit is de onzinsectie, en mijn topics daar wordt tenminste op gereageerd. Die gast heeft blijkbaar niks te doen (en jij blijkbaar ook niet) en gaat random topics sluiten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gaan zeuren als een infantiel wijf omdat je kuttopic van twee woorden gesloten is.
quote:
Fixed!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Dit is de onzinsectie, en mijn topics daar wordt tenminste op gereageerd. Die gast heeft Ik heb blijkbaar niks te doen (en jij blijkbaar ook niet) en gaat random topics sluiten openen.
doe geen moeitequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:31 schreef Softlegend het volgende:
Ik toen ik dit topic las.
[ afbeelding ]
Toen drong het tot me door en zag ik het licht!
[ afbeelding ]
Ik kon nog maar 1 ding dinken over dit topic.
[ afbeelding ]
met uitjes? dat broodje smegma?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:31 schreef Wootism het volgende:
Wat mij betreft mogen users als TS gebanned worden om dit soort nietszeggende topics.
Ey kijk uit he gast ik stuur mijn brother op je afquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:31 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij wilt zeker ook een broodje smegma van vorige week
ik word sjacho als iemand bijna elke topic van me gaat sluiten terwijl er ergere topics gewoon nog actief zijn als "domme negerin bij kfc" etc.quote:
je zus?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ga je parkiet vingeren stuk verdriet.
Je hebt dankzij die lieve mod in ieder geval wel een nieuw woordje geleerd wat je tot nu toe al veelvuldig hebt gebruikt. Knappe jongen!quote:
Ben je boos, pluk een roos!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik word sjacho als iemand bijna elke topic van me gaat sluiten terwijl er ergere topics gewoon nog actief zijn als "domme negerin bij kfc" etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was de McDonalds. En Lindgren. is gewoon een held en een kwaliteitsuser.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik word sjacho als iemand bijna elke topic van me gaat sluiten terwijl er ergere topics gewoon nog actief zijn als "domme negerin bij kfc" etc.
smegma in je anus?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt dankzij die lieve mod in ieder geval wel een nieuw woordje geleerd wat je tot nu toe al veelvuldig hebt gebruikt. Knappe jongen!
aha, en 'domme negerin' zeggen omdat toevallig een negerin stond te praten en hij een gratis ijsje kreeg noem jij klaliteitstopics? zegt genoeg over jezelf appel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het was de McDonalds. En Lindgren. is gewoon een held en een kwaliteitsuser.
En dan vindt ie het raar dat het gesloten wordt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft niets met broekpoepende jochies waarbij de ballen nog in moeten dalen, sorry.quote:
Kwaliteitsuser is iets anders dan een kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:36 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
aha, en 'domme negerin' zeggen omdat toevallig een negerin stond te praten en hij een gratis ijsje kreeg noem jij klaliteitstopics? zegt genoeg over jezelf appel.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:28 schreef AMAR420 het volgende:
Dit is de onzinsectie, en mijn topics daar wordt tenminste op gereageerd. Die gast heeft blijkbaar niks te doen (en jij blijkbaar ook niet) en gaat random topics sluiten.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:36 schreef remlof het volgende:
TS opent een topic getiteld KFC koolsla
met als OP:
[..]
En dan vindt ie het raar dat het gesloten wordt?goedzo roelofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzzzz
Dit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Die trolls van tegewoordig worden ook steeds triester
je zou toch echt verwachten dat een klaliteitsuser topics van kwaliteit opent, maar blijkbaar verwacht jij andere dingen..quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser is iets anders dan een kwaliteitstopic.
ruft op, op je motorquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
Die trolls van tegewoordig worden ook steeds triester
Open zelf dan eens een kwaliteitstopic. Eentje waar je moeite hebt gedaan voor de OP, weet je wel. Zodat deze langer is dan vijf hele zinnen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:39 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je zou toch echt verwachten dat een klaliteitsuser topics van kwaliteit opent, maar blijkbaar verwacht jij andere dingen..
je voelt je blijkbaar aangetrokken tot zequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat een troll nog leuk, grappig, overtuigend, en niet te vergeten, een échte troll was
roelof, hang nou niet de held uitquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Een crewbash kan goed zijn voor een ban van twee weken.
ja, heb jij tenminste ook wat voor ogen vandaag toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit topic afloopt. [ afbeelding ]
Klopt, zonder FOK! zou ik geen leven hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:42 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja, heb jij tenminste ook wat voor ogen vandaag toch?
Homo's drinken thee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |