quote:Je hebt in ieder geval wel gelijk met dit verhaal.
Op maandag 01 juli 2002 12:35 schreef Essiepessie het volgende:Want wedstrijd staat dus gepland om 12.00 engelse tijd, dus 13.00 onze tijd. Of ben ik nu dom bezig
Alleen op Centre Court en court no.1 starten ze zoiezo pas 13.00 plaatselijk tijd. Of is deze uitleg onnodig en een groot misverstand
quote:Pfieuw! Ging al bijna aan mezelf twijfelen!
Op maandag 01 juli 2002 12:40 schreef Smike het volgende:[..]
Je hebt in ieder geval wel gelijk met dit verhaal.
quote:Omdat hij pas de 3e partij speelt op baan 2 vandaag.
Op maandag 01 juli 2002 13:51 schreef Duiveltja het volgende:
wrom word de partij van Krajicek niet uitgezonden
quote:* Juan Zueco had de tijden al even aangepast.
Op maandag 01 juli 2002 12:48 schreef Jane het volgende:
Ok, ik heb niks gezegd.
Sorry dat ik verwarring heb gezaaid. Maar omdat Juan Zueco het over Court 13 13.00 had, dacht ik dat hij het rechtstreeks van een Britse site gequote had. Jouw verhaal klinkt aannemelijker, idd.
J.
http://www.wimbledon.org/scores/index.html doet het gelukkig nog hier. Hij ververst elke 2 minuten, maar dankzij die trage verbinding hier, duurt het elke keer minstens 3 min. voordat de pagina geladen is.
quote:Dat heeft ie snel gefikst!!! Go Sjeng!!!
Op maandag 01 juli 2002 14:19 schreef Gstar het volgende:
Schalken heeft de eerste set inmiddels gewonnen met 6-2
Zit iemand van jullie voor de tv? Staat 'ie echt zo goed te spelen?
quote:Helaas niet.
Op maandag 01 juli 2002 14:22 schreef Jane het volgende:Zit iemand van jullie voor de tv?
quote:ik heb de eerte 3 games gezien
Op maandag 01 juli 2002 14:22 schreef Jane het volgende:
Sjeng gaat als een trein, als ik het zo zie!Zit iemand van jullie voor de tv? Staat 'ie echt zo goed te spelen?
quote:Jane,
Op maandag 01 juli 2002 14:09 schreef Jane het volgende:
3-1 Schalkenhttp://www.wimbledon.org/scores/index.html doet het gelukkig nog hier. Hij ververst elke 2 minuten, maar dankzij die trage verbinding hier, duurt het elke keer minstens 3 min. voordat de pagina geladen is.
Probeer de real-time scoreboard (rechtboven op het scherm). Die werkt meteen de scores bij.
J.
-edit-
83% eerste service in...en idd nog maar 2 punten op eigen service tegen gehad in de partij...3-3 nu
quote:Die doet helemaal niks hier...
Op maandag 01 juli 2002 14:25 schreef Juan Zueco het volgende:
Probeer de real-time scoreboard (rechtboven op het scherm). Die werkt meteen de scores bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |