Moet ik nog maar eens kijken danquote:
Huilie moet doen? Heb je Paranormal Activity al eens gezien dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hangover 2 vind ik anders een prima alternatief als Jordy zo huilie moet doen
3 keer geprobeerd, maar iedere keer kwam er iets tussenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Huilie moet doen? Heb je Paranormal Activity al eens gezien dan?
JA of NEEquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet dat er toe verder?
[..]
Tuurlijk gaat dat over jou, gekkie.
Maakt niet uit, je hebt Twilight gezien
Jouw croissants zijn dan ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:37 schreef Etsu het volgende:
Ik sta aan Jordys kant![]()
Want Kaasrol die op mijn croissants zit te bashen___!
JIJquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jouw croissants zijn dan ook
Dat zorgt ervoor dat al jouw argumenten hierbij ongeldig zijn.
Het was eerst wel zo. Ik vroeg me af of dat nog zo is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom jij dat moet weten.
Ok dan nietquote:
Het is Kaasrol en Ezell vs. Etsu en Jordy. Ik steun mijn man door dik en dun ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:37 schreef Etsu het volgende:
Ik sta aan Jordys kant![]()
Want Kaasrol die op mijn croissants zit te bashen___!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is Kaasrol en Ezell vs. Etsu en Jordy. Ik steun mijn man door dik en dun ja.Waarom Jordy en niet jordyqwerty?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is Kaasrol en Ezell vs. Etsu en Jordy. Ik steun mijn man door dik en dun ja.JIHADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O?quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te lang naamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
O?![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij dezen. Wij strijden tot het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
O?Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
Had 'te' en andere troep er pas later bij gezet ja. Zie mijn edit.quote:FOR NARNIA!!!!!!11!!!1!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij dezen. Wij strijden tot het eind.![]()
![]()
Jij ging slapen, doei.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Relativiteitstheorie van Einstein
Niemand de wens om deze interessante discussie bij te wonen?
![]()
Geen bal aan, zwaaaar overratedquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
3 keer geprobeerd, maar iedere keer kwam er iets tussen
Vriend van me zei dat ik hem nog eens moest kijken, is ie ruk dan?![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had 'te' en andere troep er pas later bij gezet ja. Zie mijn edit.
[..]
FOR NARNIA!!!!!!11!!!1!
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D![]()
O.quote:
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: