SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mijn ogen het prikt, het priktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef zarGon het volgende:
Zonder het uitroepteken, http://fletchowns.net/what.html.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:05 schreef zarGon het volgende:
Wat heb je waarom gekeken en wat heb je gezien?!
Dit. Niet de moeite waard.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:43 schreef WammesWaggel het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1107543
Tante in Turkije
di 26 jul 2011, 20:50
Moet ik eens een keer kijken!quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had je naar alle 7 delen van In Turkije bekeken?
En dan verwachten dat mensen geen godwin maken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Misselijk geworden van die bewegende trein? had ik echt last van
Ik vond het wel een leuke docuserie ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:23 schreef zarGon het volgende:
Was het leuk?
Ik was gestopt na deel 2 of zo..
Gunaydin en ja wij altijd nummer 1!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:01 schreef Weissman het volgende:
GUNAYDIN LAN'NEN. JULLIE ALTIJD NUMMER 1 LAN, ALTIJD.
Gunaydin. Jij ook lan, altijd 1.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:01 schreef Weissman het volgende:
GUNAYDIN LAN'NEN. JULLIE ALTIJD NUMMER 1 LAN, ALTIJD.
daar was ik gestopt me lezenquote:
Voor mij is 't nieuwquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeker vier jaar oud dat![]()
Als het echt is dan oke, zo niet... dan spelen ze het geniaal.
Da's heul nie liefquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ayca in bad, doe eens dan![]()
#chickshosselenopfok
Oke, zal het nooit meer doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 02:59 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Haha die zag ik net ook op TV ja, leuke grap hehe. WW niet zo zuur.
Tosh.0 hatenquote:
Wat zieligquote:Op donderdag 28 juli 2011 03:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ga ik onbestellen, die Turkse meisje wilt my niet
Jammer dat ze Tosh.0 niet hebben nagesynchroniseerd. Dan zou ik wél kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 03:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Tosh.0 haten
Serieuze modus: Normaal gesproken vind ik dergelijke programma's debiel en taaaanttoooee triest, echt fa2 nep gewoon. Maar bepaalde afleveringen van Tosh.0 (en ook van Graham Norton) zijn oprecht grappig. Zit echt goeiste shit tussen
Dudequote:Op donderdag 28 juli 2011 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jammer dat ze Tosh.0 niet hebben nagesynchroniseerd. Dan zou ik wél kijken.
Gaat een beetje moeilijk als iedereen in totale paniek van het eiland af wil komen. Hij was al verdacht toen de leidster en die bewaker hem in de gaten krijgen dus hij heeft ze neergeknald. Volgens mij had hij geen handgranaten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom heeft Brevik geen bommen (of handgranaten) gebruikt op het eiland?
Do tellquote:Op donderdag 28 juli 2011 05:08 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk om een veertienjarige fokster
Volgens mij ook één slachtoffer van Turkse afkomst onder de doden. Ik neem aan dat Gizem een Turkse naam is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 04:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom heeft Brevik geen bommen (of handgranaten) gebruikt op het eiland?
Correct, zij is Turks. Afgelopen dagen verscheidene malen langsgekomen op het Turkse journaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens mij ook één slachtoffer van Turkse afkomst onder de doden. Ik neem aan dat Gizem een Turkse naam is?
Mehquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een klein kind, man.
Pfrt, het is een aandachtshoertje.quote:
Mwah, 'chickies'... http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=trt3.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
No one cares
Maar chickies onder de 21 dus?
He bah!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een klein kind, man.
Wat een kut poll, gelijk ja gestemd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:18 schreef zarGon het volgende:
[ link | afbeelding ]
!!!
Poll: Turkije altijd nummer één?
• Ja!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:43 schreef Ayca het volgende:
Een vrouw geloofde niet dat ik Turks was.!
Ze bleef maar vragen 'maghrebi?'
pics?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:43 schreef Ayca het volgende:
Dat krijg je als je Ayesha heet. Met je Arabische naam.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:43 schreef Ayca het volgende:
Hehe kloptquote:
Ik zou zo iemand trouwens herhalen op een gegeven moment hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehe kloptPas toen m'n vader het zei geloofde ze het
![]()
Ze sprak Arabisch trouwens. Had moeten vragen waar ze zelf vandaan kwam.
Zo heet ik heul niet. Vicky.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Ayesha heet. Met je Arabische naam.
kleuterquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef msnk het volgende:
Ayca and zarGon sitting in a tree:
K-I-S-S-I-N-G
First comes love, then comes marriage,
Then comes turnazz en die verpest de boel want kneus
47-49, in het voordeel van Frankrijk. Nog 33,5 16 10,8 seconden. Wij hebben Frankrijk heeft balbezit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:24 schreef zarGon het volgende:
.
Van 2-0 is het 2-3 geworden.
Noh. De finale, wat doe je?!
Vrouwensportquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef zarGon het volgende:
The fuck. Lopen met de bal. We konden nog winnen. Sukkels..
Yapma ya, sikildin mi?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
İyi akşamlaaar.
Sikildim, yaaa.Wie komt een Adana-meet houden?
Misschien is Landysh daar wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
İyi akşamlaaar.
Sıkıldım, yaaa.Wie komt een Adana-meet houden?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:37 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ben niet turks maar volgens mij is adana toch een soort kebab?
ga je trakteren?
Ja, m'n ouders komen uit Adana.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Jullie zijn dus Adanali? Of gewoon daar want zee?
Cool story.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef BradSpit het volgende:
* BradSpit checkt FoBo Isetmyfriendsonfire
aha gezellig, zit je daar nu?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
![]()
Adana kebab bestaat inderdaad. Adana is een stad.
Oke, tof.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
aha gezellig, zit je daar nu?
ik ben 3 x in turkije geweest, alanya, kusadasi en istanbul
ik ben hindi
Opzich wel, maar ık hou nıet zo van Turkıje en zo. Ben ıever thuıs, bıj mn vrıenden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:48 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
maar je zit nu in adana dus?
leuke stad?
wat vaag, je bent zelf niet turks?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Opzich wel, maar ık hou nıet zo van Turkıje en zo. Ben ıever thuıs, bıj mn vrıenden.
Geen idee, nooit gezien.quote:
Ja en nee. M'n ouders zıjn geboren in Turkije, maar 'wij' komen oorspronkelijk uit Syrie. Spreek verder gewoon Turks, zeg dat ik Turks ben, m'n ouders houden heel veel van Turkije - maar ik heb er niks mee. Geef mij maar Nederland.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geen idee, nooit gezien.
Maar ik heb wel eens iets gehoord over 'beren uit Hadırlı'.Dus het kan best.
Geen idee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:56 schreef msnk het volgende:
Heb je nog close relatives in Syrië? Gekkenhuis daar nu.
Nee, dat ben ik nıet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:09 schreef msnk het volgende:
Hm oké. Als het zo was zou je het wel weten lijkt me, signalen opvangen van ouders/grootouders en zoTenzij je van huis bent weggelopen
quote:Turkey is the favorite country among Arab nations and is touted as the state that is contributing to peace and stability in the region the most, a survey has shown.
The poll published by the Arab American Institute on Wednesday also inquired about the perception of Iran in the region and found that Iran's current and future role in the region was overwhelmingly seen as negative among the Arab public, while Turkey's rating was the highest. The institute also said the key finding of the poll is that a substantial majority of Arabs believe that Iran plays a negative role in both Iraq and the Arab Gulf region. The survey was conducted during the first three weeks of June by Zogby International and over 4,000 Arabs were surveyed in six Arab nations.
According to the survey, Turkey received the highest favorable rating in most Arab countries, with the US receiving the lowest rating in every country, except Saudi Arabia where Iran received the lowest. Turkey was viewed favorably in Morocco (80 percent), Egypt (64 percent), Jordan (45 percent), Saudi Arabia (98 percent) and the United Arab Emirates (62 percent), while Iran's rating was low in every Arab country except Lebanon. Turkey's rating in Lebanon was 93 percent positive, while Iran's was 63 percent positive.
Surprisingly, Lebanon's Shiites, who are known to favor Iran, favored Turkey by 93 percent, while Iran only received 83 percent. About 96 percent of Sunnis and 90 percent of Christians in Lebanon consider Turkey a favorable country.
When asked if they agree that Turkey's foreign policy contributes to peace and stability in the Arab world, 82 percent of respondents from Morocco, 65 percent from Egypt, 85 percent from Lebanon, 58 percent from Jordan, 76 percent from Saudi Arabia and 61 percent from the UAE said yes.
Only in Lebanon, did 57 percent of respondents say Iran contributes to peace and stability in the Arab world, while the US received its highest rating of 24 percent in Saudi Arabia. The poll found in every country except Lebanon, that significant majorities say Iran does not contribute to peace and stability in the Arab world. Overall, Turkey and Saudi Arabia are viewed as making the most positive contributions to peace and stability.
Among Lebanon's religious communities, while Iran is believed to be contributing to peace and stability in the Arab world by 79 percent, this number was 90 percent when it came to Turkey. While Lebanon's Sunni and Christian population rated Turkey as the chief contributor to peace and stability in the region with 87 and 79 percent, respectively, only 42 and 46 percent of them thought the same of Iran, respectively.
The survey said the majority of participants in five out of six countries agree that the Middle East would be more secure if it were a nuclear free zone. In Jordan, Saudi Arabia, the UAE and Morocco there is little support for Iran becoming a nuclear power.
Respondents overwhelmingly pointed to Egypt and then Turkey when asked which country they would prefer if they had to choose one nation, other than Israel, to be a nuclear power in the Middle East. Only Lebanon, with 33 percent, believed that Iran should have nuclear weapons, other than Israel, while 26 percent of Lebanese participants said Turkey should have nuclear weapons.
quote:
Haha kijk die Arabieren allemaal in hun broek schijten van Iran de laatste tijd.quote:The institute also said the key finding of the poll is that a substantial majority of Arabs believe that Iran plays a negative role in both Iraq and the Arab Gulf region.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geen idee.Om dat land geef ik al helemaal niks.
Als Arabier van welk land?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Turken zijn dan ook goede mensen en hun land is sterk en een rolmodel voor de Arabische landen, zo zie ik het ook als Arabier.
Mij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Weissman het volgende:
Hallo turk-mensjes, heb ik nog wat gemist ?
quote:
Wallah, wil je niet weten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
[deli kadir modus]
Wie heeft jou dit aangedaan![]()
WIEEE ?!!?!!
[deli kadir modus/]
Was het maar een grap!quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik voel een epische grap opkomen, wie ?
Extreem trotse landen zijn op de langere termijn meestal niet zo populair, zo leert de geschiedenis ons.quote:
Abi, wat jij zeg ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Extreem trotse landen zijn op de langere termijn meestal niet zo populair, zo leert de geschiedenis ons.
Dat was ik niet, dat was een Armeense wintie! zijn aura is nog onder ons, kijk dus uit want hij gaat je bezitten!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Abi, wat jij zeg ?
Turkaij, altijd maar altijd, nummer bir lan. Altijd.
Galatasaray is Turkaij. Wie is nummer bir. Altijd Turkaij. Daarom is Galatasaray altijd nummer 1. Altijd lan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo, die Galatasaray verslaat Liverpool eventjes met 3-0. Ook al speelde Liverpool met een semi-B-team, maar toch.
geloof je dat zelf?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Weissman het volgende:
Nu GS zo goed speelt wil ik opeens niet meer dat FB degradeertKume dusmekten beter ederiz adamlari
dat iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo, die Galatasaray verslaat Liverpool eventjes met 3-0. Ook al speelde Liverpool met een semi-B-team, maar toch.
leugenaar!quote:
Mij een leugenaar noemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
leugenaar!
elke GSli roept in mn omgeving altijd, als een FB mac nadert "dit keer kan het niets mis, we spelen op het moment zo goed!" "dit keer kan het niets mis, we hebben een prachtige nieuwe stadion" en elke keer gaat mis uiteraard, een aantal jaar geleden was ik bij de vriend waar ik de meeste wedstrijden kijk, een GSli, toen riep ie aan het einde van een uiteraard wederom verloren wedstrijd tegen FB, "bu evde artik hic bir FB maci seyredilmeyecek!" maarja hij blijft hoop houden uiteraard, dat het ooit goed komt
discussie? waarom? je en ik weten precies hoe het zitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mij een leugenaar noemen
Ik spreek altijd de waarheid, zelfs wanneer ik lieg
Denk je nou echt dat ik nu hierover ga discussieren
nee, leg het mij eens uitquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
discussie? waarom? je en ik weten precies hoe het zit
Ik vind dit stiekem eigenlijk heel leuk maar ook erg verrassend. Misschien lees ik er overheen maar konden ze kiezen uit ieder land of enkel Arabische landen + Turkije, Amerika en Israël?quote:
Verloren van Twentequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Galatasaray is Turkaij. Wie is nummer bir. Altijd Turkaij. Daarom is Galatasaray altijd nummer 1. Altijd lan.
Nu GS zo goed speelt wil ik opeens niet meer dat FB degradeertKume dusmekten beter ederiz adamlari
Waarde hechten aan een oefenwedstrijd of nationale kampioenschappenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind dit stiekem eigenlijk heel leuk maar ook erg verrassend. Misschien lees ik er overheen maar konden ze kiezen uit ieder land of enkel Arabische landen + Turkije, Amerika en Israël?
[..]
Verloren van TwenteNiet geheel terecht natuurlijk, maar toch verloren.
okee wist niet dat jij turks was?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:24 schreef Weissman het volgende:
Het is een Turken-topic, maar een Nederlands forum, dus geen Turks
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is het echt zo dat mensen uit Syrie veelal neerkijken op Irakezen?
ja hij was nl kampioen kyokoshin karate maar met sparre kb kan ik gewoon lang weerstand biedequote:
Betaal jij per teken/letter?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:28 schreef amenth het volgende:
[..]
ja hij was nl kampioen kyokoshin karate maar met sparre kb kan ik gewoon lang weerstand biede
Ik haat je niet (ik ken je niet eens). Ik typ nu ook op mijn mobiel (en ik heb niet eens een hardwaretoetsenbord, húúú), zie je mij besparen op letters en leestekens? Je bent een luie endeldarm donder!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:36 schreef amenth het volgende:
Ik zit op me bb typ niet zo lekkerwrm haat jy op my altyd
Plas in zijn kont.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:30 schreef amenth het volgende:
Ja kan wel mn trainer mag de koerde juist nie
Niet weten dat amenth simpelweg niet beter kan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik haat je niet (ik ken je niet eens). Ik typ nu ook op mijn mobiel (en ik heb niet eens een hardwaretoetsenbord, húúú), zie je mij besparen op letters en leestekens? Je bent een luie endeldarm donder!
Heeft ook te maken met Turkse investeringen in de Arabische wereld he. Steeds meer economische integratie. Ik ben er wel blij mee - en daarom hoop ik stiekem ook dat Turkije niet tot Europa treedt (uit angst dat ze dan weer minder of niet gaan investeren in de Arabische wereld). Hun nummer 1 exportproduct = soaps. Ik kan geen Turkse serie meer zienquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:31 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Turken zijn dan ook goede mensen en hun land is sterk en een rolmodel voor de Arabische landen, zo zie ik het ook als Arabier.
Turkije richt een Turkse Unie op eer Turkije geaccepteerd wordt door Europa.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met Turkse investeringen in de Arabische wereld he. Steeds meer economische integratie. Ik ben er wel blij mee - en daarom hoop ik stiekem ook dat Turkije niet tot Europa treedt (uit angst dat ze dan weer minder of niet gaan investeren in de Arabische wereld). Hun nummer 1 exportproduct = soaps. Ik kan geen Turkse serie meer zien
Nou... Turkije neemt een voorbeeld aan de Europese landen. En probeert tegelijk - op de juiste manier - zijn invloed en macht te vergroten in het Midden-Oosten. Het is een wisselwerking, dankzij Europa gaat Turkije vooruit, maar tegelijkertijd beseft Turkije dat ze niet als één van hen gezien wordt en voert Turkije meer en meer een eigen koers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ach je van Europa moeten ze het beide niet hebben, ze zijn op elkaar aangewezen.
Een Turkse unie maar met wie dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turkije richt een Turkse Unie op eer Turkije geaccepteerd wordt door Europa.
quote:Kobe Bryant in onderhandeling met Besiktas
Laatste update: 29 juli 2011 12:03 info
AMSTERDAm - Het lijkt erop dat Kobe Bryant de NBA gaat verruilen voor de Turkse basketbalcompetitie. De Amerikaanse basketbalster is in de Turkse hoofdstad Istanbul om te onderhandelen met Besiktas.
Foto: AFP
"Op dit moment is er een vijftig procent kans dat Kobe naar Turkije komt", liet technisch directeur Seref Yalcin van Besiktas aan ESPN weten. "Alles zal duidelijk zijn na het gesprek."
De onderhandelingen tussen de club en de speler vinden zaterdag plaats. Bryant zou naar verluidt één miljoen dollar per maand kunnen verdienen bij Besiktas.
De club zou echter met financiële problemen kampen vanwege het omkoopschandaal dat het Turkse voetbal momenteel in zijn greep houdt. Sponsoren als Turkish Airlines zouden garant moeten staan voor het inkomen van de dertienvoudige All Star.
Lockout
Besiktas hoopt te profiteren van het arbeidsconflict in de NBA. Eind juni liepen onderhandelingen over een nieuwe CAO in de NBA stuk, waarna een zogenoemde lockout werd afgekondigd. Meerdere NBA-spelers zoeken daarom voorlopig hun heil over de grens.
Eerder meldde Bryant zelf ook een overgang naar Europa of China te overwegen. Gaat hij in op de avances van Besiktas, dan wordt hij onder anderen teamgenoot van zijn landgenoot Deron Williams (New Jersey Nets).
Ben ik ook niet. Ik ben een übermensch en Turkse genen hebben hoort daarbij.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:39 schreef coban het volgende:
Niet weten dat amenth simpelweg niet beter kan.
Ik hoorde het vorige week al. Maar Kobe bij BJK ?, dat is de natte droom van elke turkse basketbal-liefhebber denk ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef Doler12 het volgende:
Wat?
http://www.nu.nl/sport/25(...)ng-met-besiktas.html
[..]
Een Turkse Unie is ook toekomstmuziek hoor. Alleen Azerbeidzjan kan Turkije nog bijbenen, de rest is net het Midden-Oosten. Maar ja, daar wordt de unie dan ook voor opgericht. In eerste instantie om economische redenen (net zoals de EEG), maar stiekem ook voor zaken zoals taal en cultuur (wat ik als een voordeel zie als ik het vergelijk met de EU).quote:
Maar wat hebben die stan landjes nou in hemelsnaam te bieden aan Turkije?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een Turkse Unie is ook toekomstmuziek hoor. Alleen Azerbeidzjan kan Turkije nog bijbenen, de rest is net het Midden-Oosten. Maar ja, daar wordt de unie dan ook voor opgericht. In eerste instantie om economische redenen (net zoals de EEG), maar stiekem ook voor zaken zoals taal en cultuur (wat ik als een voordeel zie als ik het vergelijk met de EU).
- Turkije,
- Kazachstan,
- Oezbekistan,
- Azerbeidzjan,
- Turkmenistan,
- Kirgizië,
- Noord-Cyprus.
Maar denk ook aan:
- Gagaoezië (Moldavië),
- Krim (Oekraïne),
- Delen van Rusland (o.a. Tatarstan),
- Oost-Turkestan (China).
Gaat geheid problemen opleveren.
En, oh, landen zoals Pakistan kunnen er ook bij natuurlijk. Geen Turken, wel een hechte bond/vriendschap.
Die dictatorlanden hebben niets te bieden behalve olie en gas.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een Turkse Unie is ook toekomstmuziek hoor. Alleen Azerbeidzjan kan Turkije nog bijbenen, de rest is net het Midden-Oosten. Maar ja, daar wordt de unie dan ook voor opgericht. In eerste instantie om economische redenen (net zoals de EEG), maar stiekem ook voor zaken zoals taal en cultuur (wat ik als een voordeel zie als ik het vergelijk met de EU).
- Turkije,
- Kazachstan,
- Oezbekistan,
- Azerbeidzjan,
- Turkmenistan,
- Kirgizië,
- Noord-Cyprus.
Maar denk ook aan:
- Gagaoezië (Moldavië),
- Krim (Oekraïne),
- Delen van Rusland (o.a. Tatarstan),
- Oost-Turkestan (China).
Gaat geheid problemen opleveren.
En, oh, landen zoals Pakistan kunnen er ook bij natuurlijk. Geen Turken, wel een hechte bond/vriendschap.
Nieuwe afzetmarkt. Maar even serieus weer, het gaat om het groter geheel. Samen sterk worden is in het voordeel van Turkije. Niet alleen omdat het invloed van Turkije groeit, maar ook omdat het invloed van Rusland stagneert/daalt. Nu is het min of meer een puinhoop, maar het kan altijd beter. Al is het maar dat het volk in die landen het beter gaat krijgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar wat hebben die stan landjes nou in hemelsnaam te bieden aan Turkije?
Ik zou Pakistan nooit in zo unie toelaten al zou het al kunnen. Heb beter goede relaties met India dan de gefaalde staat Pakistan.quote:
Whehehe. Zuid-Azerbeidzjan (Iran) mag op het lijstje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Doet mij denken aan een user die fantaseerde over Groot-Iran.
India is ook een wespennest.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik zou Pakistan nooit in zo unie toelaten al zou het al kunnen. Heb beter goede relaties met India dan de gefaalde staat Pakistan.
Wie was dat nou weer?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Tsja. De EU wil jou niet, de Arabieren zijn onstabiel, de Perzen zijn te extreem... Dan heb je nog altijd zo'n optie. Waarom niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Je hebt het over Turkije?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsja. De EU wil jou niet, de Arabieren zijn onstabiel, de Perzen zijn te extreem... Dan heb je nog altijd zo'n optie. Waarom niet?
Ik bedoel, als ik de vlag van de Oeigoeren zie, vind ik dat leuk ende tof (zal het geen trots noemen, kan verkeerd begrepen worden).
Die landen hebben weinig te bieden, ja. Zij olie en gas, wij stabiliteit en economische impuls.
Was hij een jood? Die gast heeft nog een hele Islamitische cenaze toreni gehad tijdens zijn dood.quote:
Hij is dé held. Hij heeft alles mogelijk gemaakt voor Ataturk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ] na Ataturk de grootste held
Ataturk is nummer bir of zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef amenth het volgende:
[ afbeelding ] na Ataturk de grootste held
Inhoudelijk niet zo leuk, maar wel leuk om te lezen. Heb je meer? Hehe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:08 schreef Triggershot het volgende:
Wat overigens erg pijnlijk is, is dat de laatste Ottomaanse sultan Vahdettins lijk, door Italianen in beslag was genomen in Malta omdat hij vele schulden had die hij niet kon aflossen voor zijn dood, wegens het moeten verzorgen van zijn verbannen familie. Hij werd bewaakt door twee soldaten zodat zijn lijk niet ontvoerd zou worden.
Uiteindelijk is het toch gelukt om zijn lijkt te ontvoeren, maar mocht hij niet Turkije binnen. Daarom is hij nu in Damascus begraven. Zijn schoonzoon die zijn lichaam vervoerde zei: Het doet pijn dat wij zulke mooie landen als Syrië hadden en nu de Fransen toestemming moeten vragen om naar binnen te gaan en een visum nodig hebben.
Sowieso joodse roots. Maar ja jewaitz cenaze toreni enzo is koeltoer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was hij een jood? Die gast heeft nog een hele Islamitische cenaze toreni gehad tijdens zijn dood.
Toen de verbannen Ottomanen toestemming kregen in de jaren 70 om terug te keren naar Turkije.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inhoudelijk niet zo leuk, maar wel leuk om te lezen. Heb je meer? Hehe.
Haha ja dat is wel waar.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso joodse roots. Maar ja jewaitz cenaze toreni enzo is koeltoer.
Doen Joden/joden aan crematie? Ik vraag het in verband met Amy Winehouse.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso joodse roots. Maar ja jewaitz cenaze toreni enzo is koeltoer.
nee maar zij wou als nogquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doen Joden/joden aan crematie? Ik vraag het in verband met Amy Winehouse..
Is die 'quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen de verbannen Ottomanen toestemming kregen in de jaren 70 om terug te keren naar Turkije.
Vertrokken vele leden van dynastie terug naar hun 'vatan'. Bij het verkrijgen van een nationaliteit onder naam van 'Osmanoglu' werd gevraagd wie hun vader was van enkelen. Toen ze laatste Halife Abdulmecid zeiden, werd er gevraagd wat zijn geloof was.
Jup, je zou toch denken dat ze weten wat een halife isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is die '' omdat er gevraagd werd nar een geloof na het noemen van het woord halife?
Osmanoğlu klinkt tof. Nooit tegengekomen though.. In Nederland zitten ze niet!
.
Hmpf, hard man. Intense haat ook, dat je iemand in zo'n situatie niet wil helpen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:20 schreef Triggershot het volgende:
Dit vind ik toch wel het ergste Zargon:
Tijdens Duitse bezetting van Frankrijk in de tweede wereld oorlog, werd een vrouwelijke lid van Ottomaanse dynastie aangezien voor Joodse en zou ze afgevoerd worden. Dus zij in volle protest en gejammer zeggen dat ze Turks is en in eerste wereldoorlog bondgenoten waren met de Duitsers voor wat sympathie en medelijden etc.
Dus de Duitsers zeggen, toon een papier aan dat je Turkse bent en we laten je gaan. Zij gaat naar de Turkse ambassade in Parijs en smeekt om een papier, ze zegt: Ik heb vrede met dat al mijn titels en afkomst is afgenomen, geef me aub een papier dat ik in ieder geval Turkse ben om mijn leven te redden...
De ambassadeur reageert met: Je leven redden? Voor ons zijn jullie al dood.
Waarna ze uit wanhoop terug naar de Duitsers gaat en zich aangeeft.
Jup, andersom: Wanneer Duitsers achter Turken aan zouden gaan en een Joodse werd gezien voor een Turkse, zouden Joodse ambassades haar nooit zo behandelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmpf, hard man. Intense haat ook, dat je iemand in zo'n situatie niet wil helpen.
Huh? Ik begrijp 'm niet helemaal. De Joodse ambassade zou verifiëren dat de Jood (Turk) een Jood is en dat zou in het voordeel werken van die persoon? Of bedoelde je het sarcastisch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, andersom: Wanneer Duitsers achter Turken aan zouden gaan en een Joodse werd gezien voor een Turkse, zouden Joodse ambassades haar nooit zo behandelen.
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:13 schreef Weissman het volgende:
Denk je nou echt dat ik nu hierover ga discussieren
Nee, volgens mij begrijp je het goed. Wanneer situatie omgekeerd was zou een Joodse ambassade gewoon assistentie verlenen voor de Joodse. itt wat Ottomaanse dame is overkomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huh? Ik begrijp 'm niet helemaal. De Joodse ambassade zou verifiëren dat de Jood (Turk) een Jood is en dat zou in het voordeel werken van die persoon? Of bedoelde je het sarcastisch?
mijn terugreis is met Onur, komt goed evelallah!quote:
de armeense president riep laatst, dat de nieuwe generatie armeniers agri moesten veroveren, dus denk niet dat die mensen staan te popelen om vriendjes te worden met de turkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef zarGon het volgende:
Als de problemen met Armenië nou eens eindelijk opgelost kunnen worden, kunnen we zelfs Armenië wegtrekken onder de invloedssferen van Rusland.
Vast wel! Onur is geïnspecteerd door Darth Vader en in orde bevonden!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
mijn terugreis is met Onur, komt goed evelallah!
Dat zijn de uitwassen. Zulke personen vertroebelen van alles en elk volk heeft wel last van zulke personen. Het gaat erom om daarboven te staan en aansluiting zoeken met de mensen die wél willen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
de armeense president riep laatst, dat de nieuwe generatie armeniers agri moesten veroveren, dus denk niet dat die mensen staan te popelen om vriendjes te worden met de turken
Ik heb dit jaar (februari) mijn hbo-diploma behaald. Studeerde Bedrijfskundige Informatica aan de HRO. Jij kwam uit Rotterdam, toch?quote:
Je zei tegen mij eerste jaars tekenen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar (februari) mijn hbo-diploma behaald. Studeerde Bedrijfskundige Informatica aan de HRO. Jij kwam uit Rotterdam, toch?
oke ik dacht univsiteit ofzo k woon nu ff niet meer roffa me ex had huis op haar naam en ben daar weggestuurdquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar (februari) mijn hbo-diploma behaald. Studeerde Bedrijfskundige Informatica aan de HRO. Jij kwam uit Rotterdam, toch?
Triggershot altijd nummer bir omdat Turkaij altijd is nummer 1. Altijd lan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah gezien waar ik momenteel last van heb, ben ik blij met alles.
Zelfs hiervan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Triggershot altijd nummer bir omdat Turkaij altijd is nummer 1. Altijd lan.
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:44 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest en hopelijk volgend jaar
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vast wel! Onur is geïnspecteerd door Darth Vader en in orde bevonden!
lange termijn moeten we dat ook streven, maar als de fokking president al dit soort dingen roept, geeft dat weinig perspectief voor de toekomstquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn de uitwassen. Zulke personen vertroebelen van alles en elk volk heeft wel last van zulke personen. Het gaat erom om daarboven te staan en aansluiting zoeken met de mensen die wél willen.
Wat heb je geflikt?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:36 schreef amenth het volgende:
[..]
oke ik dacht univsiteit ofzo k woon nu ff niet meer roffa me ex had huis op haar naam en ben daar weggestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |