ik ga stukquote:
en dat kan weer hop in dr haar, voor een mooie lok want ze is van de felle kleurtjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
en dan mengt dat zo met d'r neon roze oogschaduw
denk het ook. Maar ook 2 tattoosquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef Mss het volgende:
OMG. Ik denk dat Klau ook wel Hello Kitty ondergoed heeft
idd, het enige wat erger is dan een dolfijntjestattoo zijn een tweety of een hondenpootjequote:
Correctquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, het enige wat erger is dan een dolfijntjestattoo zijn een tweety of een hondenpootje
Dat is ze toch niet hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
http://3.bp.blogspot.com/(...)e8_sRIWg/s640/11.jpg
Altijd zo leuk, lelijke tattoos googlen!!quote:
Waarom lijkt dat wel een schouder zonder arm?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:43 schreef Lindytje het volgende:
Oh my!!
http://www.dangerousminds(...)ttoo11hchg_thumb.jpg
Omdat het zo is denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waarom lijkt dat wel een schouder zonder arm?
Creepyquote:
Zeker creepyquote:
DIE HEEFT IE GEJAT!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef Diconnected het volgende:
Weer een pareltje van Jurre:
Knuffel
Knuffel is zo fijn
Het voelt zo goed
Een knuffel omdat het mag
Niet omdat het moet
Een knuffel geeft je warmte
Van twee armen om je heen
Even met zen tweetjes
Even niet alleen
Een knuffel kost niets
Een minuutje van je tijd
Maar geeft je zoveel kracht
Om weer door te gaan met de strijd
Jurre
Een man met ruggegraatquote:
Ja.... ik zie het al helemaal voor me.... dat is dus weer een week geen seksquote:
Noesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik zie het al helemaal voor me.... dat is dus weer een week geen seks
Oh no not again!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik zie het al helemaal voor me.... dat is dus weer een week geen seks
You dirty womanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Mss het volgende:
Ik denk juist altijd aan Klau tijdens de seks
You're crossing a line here womanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Mss het volgende:
Ik denk juist altijd aan Klau tijdens de seks
She sure doesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
You're crossing a line here woman
Ja, stiekem wel, maar dat durf ik niet toe te geven... ik ben stiekem verliefd op haarquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet ook WOEST aantrekkelijk vind
Trio?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel, maar dat durf ik niet toe te geven... ik ben stiekem verliefd op haar
Sorry... ik zal je niet meer lekker maken...quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:16 schreef Mss het volgende:
En nou kappen Lin, ik sop van mijn stoel af!
Goed ideequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga maar eens een tukkie doen! Lekker dromen over Klau en Jurre
Trusten babes!
whuuutquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
er stond vanmorgen weer koude koffie op mijn desk. Collega ging verse koffie halen, en nam het koude bekertje mee, met de opmerking: 'hij is helemaal koud, je was ook ZO laat binnen!!!'ik was er om 8:40![]()
Why would youquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
uiterlijk 9 uur. Ik trek me er ook weinig van aan, 't is niet mijn schuld dat betrokkene zelf altijd om 7 uur al op kantoor zit
flexplekken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik ga echt goed wat dat betreft!!
Als ik om 9 uur binnen ben heb ik ook geen werkplek meer, dat scheelt ook wel
Dat is toch helemaal niet laat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
er stond vanmorgen weer koude koffie op mijn desk. Collega ging verse koffie halen, en nam het koude bekertje mee, met de opmerking: 'hij is helemaal koud, je was ook ZO laat binnen!!!'ik was er om 8:40![]()
Volgende keer voor die betreffende collega een slaapzak/luchtbed/pyama meenemen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
uiterlijk 9 uur. Ik trek me er ook weinig van aan, 't is niet mijn schuld dat betrokkene zelf altijd om 7 uur al op kantoor zit
Medio augustus is het huis leeg. We hadden dit huis eerst niet, maar degene die nummer 1 stond vond het te snel gaan. En wij waren 2quote:
Sowieso, bemoeizuchtige mensen. Ga lekker op jezelf lettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
nee, en verder heb ik keileuke collega's, alleen dat gezanik over aanvangsttijden zit erg diep bij mij
ik vergeet ook wel eens iemand terug te bellen als ik druk ben, kunt beter zelf nog een keer bellenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:41 schreef Mss het volgende:
Beh, ik bel het flexbureau met een vraag over de planning. Krijg ik de vraag of ze me zsm terug kunnen bellen want ze zitten niet in het goede computervenster. Ik ben ruim een uur later nog niet teruggebeld.
Al gedaan inderdaad. Ik doe dat nooit zo snel omdat ik denk dat mensen dat opdringerig vinden. maar na 1,5 uur mag dat welquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vergeet ook wel eens iemand terug te bellen als ik druk ben, kunt beter zelf nog een keer bellen
hedde gij de kleancolor al binnen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net Orly bubbly bombshell binnen, op plaatjes leek ie paars, maar hij is gewoon kei fuchsia. Lijkt op het oog sterk op petunia sparkle van nubar
Whehehquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef Debsterr het volgende:
Min ouders zijn voor ons aan het behangen, ze worden er niet zo vrolijk van
ja, hey, ik had niks kleinersquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, in die A3 envelop bedoel je?
heb jij de centen al binnen?
Snap ik behangquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef Debsterr het volgende:
Min ouders zijn voor ons aan het behangen, ze worden er niet zo vrolijk van
Ik heb ook gladde stuuc! Is het mooiste!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
granol vind ik echt de ultieme muur-horrorglad stucwerk ftw
da's waar, over granol kun je makkelijk heen stuccenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
En liever dat dan schrootjes aan de muur
behangen is easy!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zulk keigaaf behang moet alleen nog een behanger vinden![]()
En m'n Sleek palette is onderweg, hopelijk morgen binnen
Oh en gefeliciteerd Bubs!
Check dit, zelf gedaan, zonder man:quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Niet als het behang met print is
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:57 schreef Mss het volgende:
Naais
Nog meer aanhangers van de zwart/rood combinatie
mijn broertje had dat ook ja. Wat een tyfusellende was dat. Van dat groen/gele retrobehang door de hele kiet ook. Belachelijk dat dat wel mag, en een geverfd muurtje nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog nooit behangen, ben ik te lam voor.
Maar ik vind het niet eerlijk. In mijn vorige huis had ik een fuchia-roze muur. Die vond de woningbouw te donker, moest ik overschilderen voor ik het huis uit mocht.
Kwam ik in mijn nieuwe huis, overal behang. Ik in de slaapkamer begonnen met behang eraf halen, zeker 15 lagen zaten er op. Onderaan zat een laag krantenpapier uit 1960
. En daaronder brokkelde de muur er in volle ellende af, niks mee te beginnen. Dus toen moest de boel gestuukt worden. Deed de woningbouw wel, maar elk snippertje behang moest er af. Daarbij zat ik zeeer strak in de planning voor de verhuizing, dus ik had geen tijd om te wachten tot zij een stucer hadden gevonden voor alle andere kamers (in de bouwvak). De rest van de kamers heb ik dus maar over het behang heen geverfd
.
Conclusie: Ik heb een hekel aan behang. Heb dan ook over de kale muur heen geverfd in de ene kamer waar ik het er wel af had getrokken
moet je ff aan nagelschaartje vragenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:06 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, en je lakje is binnenMoet ik het formaat van de enveloppe nog vermelden ofzo?
Zoya Dannii is er overigens ook, maar ik vind 'm niet mooien die wilde ik juist zo graag.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:09 schreef Incantrix het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen dan?
Mijn liefje zei net "als je het ok vind wil ik nog even het gras maaien voor we onze serie gaan kijken. Kun jij mooi nog even je nagels lakken."![]()
Aaaawwww! <3quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:09 schreef Incantrix het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen dan?
Mijn liefje zei net "als je het ok vind wil ik nog even het gras maaien voor we onze serie gaan kijken. Kun jij mooi nog even je nagels lakken."![]()
niks vermelden, pic!quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je ff aan nagelschaartje vragen
en dannii heb ik ook verkocht... Hoge verwachtingen van, but no win.
Ik had vandaag 5 lakjes binnen: zom-body to love (glow in the dark) en grape, set, match van opi, en bubbly bombshell, fresh en frolic (was dat geen hondenvoer?
) van orly.
Ben nu aan het lakken met de glow in the dark, bevindingen volgen morgen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:26 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben eruit: ik ben die zeldzame persoon die van nudes houdt. Heel.
En ik moet meer Neons.
oh sorry, hier wordt dat niet beledigend bedoeld.quote:
Romantiquequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:32 schreef Incantrix het volgende:
Whaha, de aap is uit de mouw hoor.. Ik zei net tegen mijn lief dat ik het zo lief vond dat hij dat net zei, zegt 'ie "jah, maar anders ga je naast me op de bank zitten lakken en dan zit ik in die lucht"![]()
So much for acceptance
Oow, haha, cultuurverschilquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh sorry, hier wordt dat niet beledigend bedoeld.
even ont-OUDeren als je hier bent!!
Ik vond het gewoon lollig
Omfg kekke kleurtjes! Die van nubar heeft meer glitter lijkt? Of zijn ze t zelfde? Doe es swatchen sqtjequote:Op woensdag 27 juli 2011 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Zonder en met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch mijn make-up maar gere-stored, die kleine bakkies werkten niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oew, die twee lijken wel heel veel op elkaarquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Zonder en met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch mijn make-up maar gere-stored, die kleine bakkies werkten niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja denk het wel! Doe morgen ff kijken goed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
de touring america's zijn gearriveerd bij nailsupplies!
Wil iemand meebestellen?
prima! Ik heb 5 plekkiesquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja denk het wel! Doe morgen ff kijken goed?
Dat is engquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef Lindytje het volgende:
En serieus: het onweert hier, het reuzenrad zie ik hier vanuit het raam rustig doordraaien, net als zo'n andere attractie met zo'n lange arm met aan allebei de uiteinden zo'n bakkie met mensen er in.
Willen ze iedereen dood hebben ofzo??
Ja, ben lekker aan mijn portfolio bezig, leileuk!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is eng.
Je bent wel aan het shooten he? Echt gaaf!
Goed gepoetstquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als iemand nog 2 plekjes overheeft bij Nailsupplies: ik wil heel graag Teenage Dream en Too Hot Pink to Hold 'Em nog. Wil stiekem ook nog de glow-in-the-dark van OPI, maar daar wil ik niet persé op wachten, hihi.
Pfft, huis is schoon, moet alleen de was nog opvouwen.
nee, alleen bij nailetc...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Die glow in the dark is bij nailsupplies niet los toch?
Ik vind weer teveel lakjes leuk en probeer al heel streng te kijken
die kermis in Tilburg he, is dat niet een hele sensatie? ik ben morgen in Sint Oedenrode en zoek nog een excuus om nog even te blijvenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef Lindytje het volgende:
En serieus: het onweert hier, het reuzenrad zie ik hier vanuit het raam rustig doordraaien, net als zo'n andere attractie met zo'n lange arm met aan allebei de uiteinden zo'n bakkie met mensen er in.
Willen ze iedereen dood hebben ofzo??
Ik verbaas meernog steeds over dat dat een plaats is, mijn laatste date kwam uit die plaats ... Nog nooooit van gehoord!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
die kermis in Tilburg he, is dat niet een hele sensatie? ik ben morgen in Sint Oedenrode en zoek nog een excuus om nog even te blijven
praat me er niet overquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik verbaas meernog steeds over dat dat een plaats is, mijn laatste date kwam uit die plaats ... Nog nooooit van gehoord!
Grootste van de Benelux geloof ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
die kermis in Tilburg he, is dat niet een hele sensatie? ik ben morgen in Sint Oedenrode en zoek nog een excuus om nog even te blijven
Pcies!!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
praat me er niet overtis verdikkeme de andere kant van het land!
Kut, ik ken al die plaatsen gewoonquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
stelletje antiprovincialen!
En dan is Rooi nog relatief groot vergeleken met gemert, bladel, maarheeze, mierlo, oirschot, lieshout, ....
Morgenmiddag!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaaa ik wil ook nog es naar kermis in tilburg! Ik zeg meet
Hij staat er tot zondagquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaaa ik wil ook nog es naar kermis in tilburg! Ik zeg meet
Dubbele bestelling doen! Dan heb je zeker ook nog wel 2 plekjes voor mij namelijk?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaaah fucccck, had ik het net terug gebracht naar 9 lakjes bedenk ik me net dat ik taartjesfee beloofd had dat ze twee lakjes mee kon bestellen! Falen is lastig ...
quote:
Neee ik probeer te minderen im ga geen twee pakketjes maken :pquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dubbele bestelling doen! Dan heb je zeker ook nog wel 2 plekjes voor mij namelijk?
[..]
Wc's schoonmaken is stom, en stofzuigen ook. Maar het leuke van dat doen na 2 à 3 weken is dat je ook echt het effect ziet!
Oehh, ooit wil ik ook in Tilburg naar de kermis. Is ook de enige genoemde plaatsnaam die ik ken.![]()
dan skip je die toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Aaaah fucccck, had ik het net terug gebracht naar 9 lakjes bedenk ik me net dat ik taartjesfee beloofd had dat ze twee lakjes mee kon bestellen! Falen is lastig ...
Fee'tje als ik heel kritisch kijk hou ik 1 plekje over, vind je het erg om het andere lakje dan met iemand anders mee te bestellen? En welke wil je dat ik doe? De china glaze of de opiquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dan skip je die toch?Geeft niks, ik heb toch ook alweer diverse lakjes gezien die ik wil
Dat is altijd het fijne van weinig poetsen, als je dan eenmaal aan de slag gaat, heb je tenminste niet het idee dat je het voor niks hebt gedaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dubbele bestelling doen! Dan heb je zeker ook nog wel 2 plekjes voor mij namelijk?
[..]
Wc's schoonmaken is stom, en stofzuigen ook. Maar het leuke van dat doen na 2 à 3 weken is dat je ook echt het effect ziet!
Oehh, ooit wil ik ook in Tilburg naar de kermis. Is ook de enige genoemde plaatsnaam die ik ken.![]()
Ik schrijf mij nu alvast in, pak die agenda maar weer van je!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is altijd het fijne van weinig poetsen, als je dan eenmaal aan de slag gaat, heb je tenminste niet het idee dat je het voor niks hebt gedaan
Volgend jaar host ik wel een kermis-meet! Verzamelen bij mij met bier, en dan sta je ninnen een minuut op de kermis
ik val in de categorie die alleen van Tilburg heeft gehoordquote:
Doe maar de Opi want die nood is hogerquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fee'tje als ik heel kritisch kijk hou ik 1 plekje over, vind je het erg om het andere lakje dan met iemand anders mee te bestellen? En welke wil je dat ik doe? De china glaze of de opi
Mag ik het ook onder die noemer gooien dat ik eigenlijk helemaal geen nudes bedoelde?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
maakt niet uit, je bent immers overspannen
Hahahahaha! Ik weet niet eens wanneer de kermis volgend jaar is... Spreken we tegen die tijd wel even goed af! Kermismeet, tof!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik schrijf mij nu alvast in, pak die agenda maar weer van je!
als het maar sheer genoeg is, wordt het vanzelf nudequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mag ik het ook onder die noemer gooien dat ik eigenlijk helemaal geen nudes bedoelde?Sheer. Lijkt erop, heh?
![]()
Ik was ook al niet misselijk genoeg, nu in bed met honger.
het zijn dezelfde mensen die het inpakken, die herkennen jouw naam heus nog welquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh yay egin bij nailsupplies natuurlijk met een schone lei qua koophistorie!
Ik koop em wel een keer los ik wil se set niet ..quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en glow in the dark werkt. Niet zo heel ernstig heftig, maar absoluut zichtbaar!
Tof!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en glow in the dark werkt. Niet zo heel ernstig heftig, maar absoluut zichtbaar!
Tjop tjop tjop, nog een rondjjjeeeeee!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga! ga! ga!! Zater-zater-dagdagdag naaaaaaar de kerrrrrrmis-mis!
Nog toffer!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
herstel, na 20 seconden je nagels onder de telefoonlamp is het extreem zichtbaar!![]()
Zoiets jahquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het maar sheer genoeg is, wordt het vanzelf nude
albino, ik denk dat je nog wel met debs en mij mee kan bestellen, ik kan eventueel zelfs nog wel 1 lakje skippen zelf.
Oehhh! Maar wil niet dat jij iets moet laten voor mij hoor. Dan wacht ik nog wel wat langer op die 2 lakjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als het maar sheer genoeg is, wordt het vanzelf nude
albino, ik denk dat je nog wel met debs en mij mee kan bestellen, ik kan eventueel zelfs nog wel 1 lakje skippen zelf.
nee, dan zou het vooral zijn omdat ik al 40 drekgroene lakjes heb (het is mijn afwijkingquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oehhh! Maar wil niet dat jij iets moet laten voor mij hoor. Dan wacht ik nog wel wat langer op die 2 lakjes.
Ik gaat nu was vouwen en dan slapen. Wekker staat weer om 6 uur.Slaapze!
Drekgroen en baggerkleurenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan zou het vooral zijn omdat ik al 40 drekgroene lakjes heb (het is mijn afwijking)
you haz?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb ik de nieuwe zoya's binnen moet ik gelijk weg bummer
Gefeliciteerd ^^quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedesmorgens!
Kut, ik ben 27![]()
Vanmiddag met de kinderen nagels versieren. Heb wat oude lakjes en een stempelsetje daar liggen en heb toch nog een berg stickers die ik toch niet gebruik, leuk leuk!. Ik ben alleen heel hard aan het hopen dat ik genoeg meisjes heb, de afgelopen dagen had ik er maar 1, vandaag staan er maximaal 3 op de planning, waarvan het de vraag is of ze ook komen
.
De mijne zit vol met zooi, da's ook nie handig.quote:
ik krijg gelukkig geen zooi op mijn werkmailquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne zit vol met zooi, da's ook nie handig.
Weinig te doen hebben is saai.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg gelukkig geen zooi op mijn werkmail
then again, ik krijg momenteel helemaal niets op mijn werkmailzomervakantieperiode
Truequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
omdat als er hans anders op zou staan hij veel minder tof is?
Niet mijn smaakquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:57 schreef Debsterr het volgende:
I can haz nieuwe bril? Waarom heb ik toch zo'n dure smaak..
[ afbeelding ]
Was al gemeldquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:39 schreef milka82 het volgende:
Ik wil niet een enabler zijn ofzo..... Maar eh, Opi Touring America is up by NS....
oud nieuwschquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:39 schreef milka82 het volgende:
Ik wil niet een enabler zijn ofzo..... Maar eh, Opi Touring America is up by NS....
Ik negeer het.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oud nieuwschvanmorgen al besteld en sharaan gister al
![]()
![]()
Wat een kakzooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:00 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!![]()
![]()
Ik wilde Nfu.Ohs bestellen bij Viis.ee, want goede prijs. Heb er vaker besteld en beviel me altijd goed. Alleen verzenden ze niet meer naar Nederland, omdat er al een officiële distributeur van Nfu.Oh in NL zit
. Maar die heeft toch niet zulke mooie prijzen.. Kennen jullie een ander goedkoper adresje?
Ik ben 10 jaar ID-loos geweest. Ben zelfs getrouwd ondertussen, allemaal zonder problemenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet mijn smaak
Ik mag dit weekend weer naar België crossenDeze keer om mijn geboorteakte en formulier van burgelijke staat op te halen. En dan... Ben ik 4 weken ID-loos aangezien ie over een paar dagen vervalt
D'oh.
6.40 tegenover 8.50 vind ik best veelquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
zo extreem veel duurder is de nederlandse winkel toch niet?
Gefeliciteerd met jullie nieuwe medewerker! Aangenaam kennis te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand van jullie een hele leuke sollicitatie brief tip? Ik ben wel vrij creatief geloof ik, maar zoek een zin oid waarmee ik écht even de aandacht trek
Ik verwacht jullie om 15.00 uur op mn kantoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe medewerker! Aangenaam kennis te maken.
reken wel de lagere verzendkosten mee hequote:Op donderdag 28 juli 2011 21:33 schreef Miezziej het volgende:
[..]
6.40 tegenover 8.50 vind ik best veel
Mss gewoon wat kleinere bestellingen plaatsen dan haha
Jeeeej gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
@SQ Dree is inderdaad drek![]()
Verder zijn het niet zo mijn kleuren. Ook wel eens fijn![]()
Het huis is nu definitief aan ons toegewezen, nu acceptatieformulier ondertekenen en half augustus de sleutel
nu alweer aan het solliciteren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:39 schreef princess-a het volgende:
Heeft iemand van jullie een hele leuke sollicitatie brief tip? Ik ben wel vrij creatief geloof ik, maar zoek een zin oid waarmee ik écht even de aandacht trek
Het was alleen maar voor de zomerquote:
ik dacht dat je een jaarcontract had?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het was alleen maar voor de zomerDus ik ben alvast aan het solliciteren
Nee dat was jij! Startdatum was wel hetzelfde thoughquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat je een jaarcontract had?
Thanksquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
mijn beste sollicitatietip: bellen voor je je brief stuurt en jezelf blijven, dus geen geforceerde grappige of opvallende dingen doen, of te zakelijk ofzo, als dat niet in je zit. Anders val je toch wel door de mand.
Ik geloof ook wel dat ik een sterk begin hebquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, dan moet je idd wel een verkoper zijn
Nee, maar dat is sowieso een no-goquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat ik een sterk begin hebMaar daar is ook een flinke tijd brainstormen over heen gegaan, dus ik dacht misschien weet iemand hier nog wel iets echt leuks! En geloof me; als je de vacature leest dan zie je direct dat 'mijn naam is..' niet gaat werken
Mn mamaquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar dat is sowieso een no-go
Heb je al iemand gesproken over de vacature?
Hehehe oepsquote:
Will doquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon morgen ff bellen dan en daarna je sollicitatie pas mailen
You know it girl!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oud nieuwschvanmorgen al besteld en sharaan gister al
![]()
![]()
Geniaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Moet wel zeggen trouwens dat ik gister al in bed lag en op telefoon voorbij zag komen dat ze er waren en toch weer uit bed gegaan ben om ipad te pakken en alsnog vanuit bed te falen .... Het zit diep
Ik durf nooit te bellen...quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon morgen ff bellen dan en daarna je sollicitatie pas mailen
Ik weet ook niet wat ik dan moet zeggen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik durf nooit te bellen...
En daardoor ben ik dan bang dat ik niet goed over kom.
Maar ik vind het verschil tussen een nette brief en een opvallende brief erg lastig. Ik schrijf wel goede brieven, maar niet echt opvallende brieven denk ik. Ben al snel bang dat ik te joviaal doe, niet zakelijk genoeg zeg maar.
Foto van de ballerinas?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Em gewoon jezelf zijn princess-a, en een overzichtelijke brief, en lees je goed in op de website wat het bedrijf doet etc, en optijd zijn voor sollicitatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |