ik ga stukquote:
en dat kan weer hop in dr haar, voor een mooie lok want ze is van de felle kleurtjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
en dan mengt dat zo met d'r neon roze oogschaduw
denk het ook. Maar ook 2 tattoosquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef Mss het volgende:
OMG. Ik denk dat Klau ook wel Hello Kitty ondergoed heeft
idd, het enige wat erger is dan een dolfijntjestattoo zijn een tweety of een hondenpootjequote:
Correctquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, het enige wat erger is dan een dolfijntjestattoo zijn een tweety of een hondenpootje
Dat is ze toch niet hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
http://3.bp.blogspot.com/(...)e8_sRIWg/s640/11.jpg
Altijd zo leuk, lelijke tattoos googlen!!quote:
Waarom lijkt dat wel een schouder zonder arm?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:43 schreef Lindytje het volgende:
Oh my!!
http://www.dangerousminds(...)ttoo11hchg_thumb.jpg
Omdat het zo is denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waarom lijkt dat wel een schouder zonder arm?
Creepyquote:
Zeker creepyquote:
DIE HEEFT IE GEJAT!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef Diconnected het volgende:
Weer een pareltje van Jurre:
Knuffel
Knuffel is zo fijn
Het voelt zo goed
Een knuffel omdat het mag
Niet omdat het moet
Een knuffel geeft je warmte
Van twee armen om je heen
Even met zen tweetjes
Even niet alleen
Een knuffel kost niets
Een minuutje van je tijd
Maar geeft je zoveel kracht
Om weer door te gaan met de strijd
Jurre
Een man met ruggegraatquote:
Ja.... ik zie het al helemaal voor me.... dat is dus weer een week geen seksquote:
Noesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik zie het al helemaal voor me.... dat is dus weer een week geen seks
Oh no not again!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja.... ik zie het al helemaal voor me.... dat is dus weer een week geen seks
You dirty womanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Mss het volgende:
Ik denk juist altijd aan Klau tijdens de seks
You're crossing a line here womanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Mss het volgende:
Ik denk juist altijd aan Klau tijdens de seks
She sure doesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
You're crossing a line here woman
Ja, stiekem wel, maar dat durf ik niet toe te geven... ik ben stiekem verliefd op haarquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet ook WOEST aantrekkelijk vind
Trio?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel, maar dat durf ik niet toe te geven... ik ben stiekem verliefd op haar
Sorry... ik zal je niet meer lekker maken...quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:16 schreef Mss het volgende:
En nou kappen Lin, ik sop van mijn stoel af!
Goed ideequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga maar eens een tukkie doen! Lekker dromen over Klau en Jurre
Trusten babes!
whuuutquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
er stond vanmorgen weer koude koffie op mijn desk. Collega ging verse koffie halen, en nam het koude bekertje mee, met de opmerking: 'hij is helemaal koud, je was ook ZO laat binnen!!!'ik was er om 8:40![]()
Why would youquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
uiterlijk 9 uur. Ik trek me er ook weinig van aan, 't is niet mijn schuld dat betrokkene zelf altijd om 7 uur al op kantoor zit
flexplekken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik ga echt goed wat dat betreft!!
Als ik om 9 uur binnen ben heb ik ook geen werkplek meer, dat scheelt ook wel
Dat is toch helemaal niet laat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
er stond vanmorgen weer koude koffie op mijn desk. Collega ging verse koffie halen, en nam het koude bekertje mee, met de opmerking: 'hij is helemaal koud, je was ook ZO laat binnen!!!'ik was er om 8:40![]()
Volgende keer voor die betreffende collega een slaapzak/luchtbed/pyama meenemen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
uiterlijk 9 uur. Ik trek me er ook weinig van aan, 't is niet mijn schuld dat betrokkene zelf altijd om 7 uur al op kantoor zit
Medio augustus is het huis leeg. We hadden dit huis eerst niet, maar degene die nummer 1 stond vond het te snel gaan. En wij waren 2quote:
Sowieso, bemoeizuchtige mensen. Ga lekker op jezelf lettenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
nee, en verder heb ik keileuke collega's, alleen dat gezanik over aanvangsttijden zit erg diep bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |