abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99981837
Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
07 september 2011: Mevr_Mus(Jongetje)
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 november 2011: Miss-Jones25 (Meisje)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix

11 februari 2012: CrazyMoon
16 februari 2012: klavertje-4

20 maart 2012: PureEvil

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
07 april 2012: Orea

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 30-07-2011 13:33:17 ]
pi_99981971
Niet handig, sluiten met gsm...
pi_99982662
balen miss jones, ik vond bedrust vanaf 34 wk al erg :') (t lompe was dat ik ook nog eens flink overtijd ging) sta/lig je dan met je goede gedrag.
series boden voor mij wel de uitkomst, maar idd, hou jezelf wel fris, lekker tutten en lakken enzo, anders voel je je zo'n slons en laffe dweil :D
pi_99991916
oh, hier zijn we gebleven.

vannacht voor het eerst in tijden weer eens de hele nacht geslapen. Gelukkig maar, want ik heb straks om 8 uur de SEO *O*

En MJ, behoorlijk kl*te dat de lengte van je BMM weer terugloopt. Ik duim voor je dat je niet weer opgenomen hoeft te worden.
pi_99991930
Hee de reeks is verdwenen uit myat.. Kon hem gisteravond al niet gevonden krijgen zo snel..

Verder nog nie echt wa te melden ofzo.. Straks groeiecho en naar de gyn. Nu eerst nog even een uurtje of anderhalf m'n ogen dicht doen..

Summer breeze spannend dadelijk! Maar tevens ook erg leuk!! *O*
pi_99992141
MissJ, ik duim ook voor je! ^O^ Wat rot dat het weer wat minder was! Heb je boeken, films, etc. genoeg tot je beschikking? Hang in there!

Rusteloze benen lijkt me vervelend Nirak, heb ook geen idee of je er iets tegen kunt doen.

Vandaag mijn eerste werkdag na de vakantie, rijden de metro's niet door een KPN storing.. zucht dat wordt dus thuis beginnen... Mails bijwerken.. :O

Vanavond eerste les zwangerschapsgym! Ben benieuwd. Gister ook goedgekeurd door de gyn *O*
Placenta 2 delen, maar de vaatverbinding lijkt niet voor de uitgang te liggen dus dat is goed nieuws (anders niet vaginaal bevallen). Later wordt dit nogmaals gecontroleerd. Verder gaf ik aan wel dacht last te hebben van bekkenproblemen, en dat deed hij een beetje af als 'er groeit van alles en dat wordt zwaarder...' Ik ben er niet van overtuigd dus ga het vanavond bij de gym even voorleggen en de fysio gewoon maar bellen.

Fijne dag iedereen!
  woensdag 27 juli 2011 @ 08:00:39 #7
30252 Soempie
Procreating
pi_99992190
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 07:04 schreef hilliebillie het volgende:
Hee de reeks is verdwenen uit myat..
Hier ook al.

SummerBreeze, leuk en spannend de SEO. En ik zie dat je al weet wat het wordt. O+

Vorige topic snel bijgelezen, maar weet het allemaal niet meer zo waar ik nu op wilde reageren. Kyara in elk geval, goed dat je even wat rust neemt. :Y Die vermoeidheid hakt er wel in. Hier heb ik twee weken halve dagen gewerkt ivm een hernia en dat was ook echt wel even fijn. Bijtanken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_99992209
MJ, ik ga voor je duimen.

Wickie, lekker zeg, eindelijk verlof.

Hier niks bijzonders, heb vandaag vrij genomen, want ik had echt geen zin... Straks lekker met manlief (papa-dag) en dreumes de ikea plunderen.
pi_99992279
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 07:04 schreef hilliebillie het volgende:
Hee de reeks is verdwenen uit myat.. Kon hem gisteravond al niet gevonden krijgen zo snel..

Verder nog nie echt wa te melden ofzo.. Straks groeiecho en naar de gyn. Nu eerst nog even een uurtje of anderhalf m'n ogen dicht doen..

Summer breeze spannend dadelijk! Maar tevens ook erg leuk!! *O*
Misschien dat een modje daar wat aan kan doen, ik heb vast iets niet gedaan zoals het zou moeten...
pi_99992563
MJ: Ik duim ook voor je ^O^

Rusteloze benen heb ik ook last van :( Maar dat heb ik al mijn hele leven (erfelijk), nu ik zwanger ben is het wel erger. Gelukkig heb ik er alleen last van als ik 's avonds op de bank zit, zodra ik in bed ga liggen is het over, dus ik lig er niet wakker van. Maar het blijft een vervelend gevoel.

Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad, alles zag er prima uit *O*
We krijgen een meisje O+
pi_99992698
Nou KD het benen trekken heeft iets geholpen. De rechterkant knakte ook dus daar kon ik wel iets langer op liggen. Links niet. Die werd voor mijn gevoel alleen maar erger. Heb wel beter geslapen vannacht maar dat kwam denk ik omdat mijn blaas leger was dan normaal. Vanmorgen was de kleine man heel er aan het draaien en doen dus toen heb ik heb ik snel geprobeert of ik kon plassen. En dat lukte ook nog. Als het vanmiddag nog een keer lukt mogen we vandaag ziekenhuis overslaan. Maar dan moet ik morgen wel zowiezo.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:22:28 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99993137
mornings

Aoraki; veel plezier bij de Ikea vandaag :) hoop dat je leuke spulletjes gaat scoren! :Y

Nicole; fijn dat je van8 hebt kunnen plassen. Hopen dat je vaker even zo'n momentje hebt.. :*

Sayenne; gefeliciteerd met een goede seo!! Wat fijn. En een meisje is errrrg leuk hoor O+

Hilliebillie heb je nog even kunnen slapen? In elk geval succes bij je controle en met je echo :)

VT hoe is het vandaag?

Beregd; hoe is het bij jullie thuis?

Ik ben dus ook wakker; en pfff de laatste tijd weer elke morgen kotsberoerd... en na mijn kop thee enorme darmkrampen, tot zwetens aan toe...Niet leuk wakker worden; als ik dan maar even naar het toilet ben geweest gaat het wel weer.. maar voel me in de ochtenden niet happy. Misselijk, duizelig en lamlendig...
*einde klaagpost*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99994572
helaas niet meer kunnen slapen, ben wel erg moe.. ik was iets té wakker geworden denk ik toen m'n man uit bed ging..

Balen BJ dat je de laatste tijd weer beroerd bent 's ochtends, daar mag je best ff over klagen hoor, das gewoon enorm vervelend. Hoop dat dat toch niet door gaat zetten tot het eind van de zwangerschap want dat zou nog wel ff een tegenvaller zijn.

Hier sinds vanmorgen weer wat last van m'n schaambot/bekkenbodem, ik denk de laatste dagen toch te veel gedaan (stiekem toch wel wat dingen getild wat blijkbaar toch niet heel handig was.. maja 'tis maar een klein stukje'..) vandaag lekker rustig aan doen en toch maar niet meer tillen, ook geen kleine stukjes

Morgen 37 weken, vandaag maar eens van die matjes in bed leggen e.d. en dan mag morgen m'n man het bed op klossen gaan zetten. (nouja het worden bierkratjes aangezien we die van ons feestje van een paar weken terug nog een hoop hebben staan..) Ben benieuwd of ik dan m'n bed nog in en uit kan komen.. :@

trouwens nog een kleine opmerking voor de OP: de tickers die er in stonden zijn ook verdwenen, ik denk idd toch iets mis gegaan met het openen via de telefoon Nirak..
pi_99994611
Nou, terug van de SEO en we krijgen inderdaad een meisje. Bij de pretecho twee weken geleden ging deechoscopiste alleen maat van een meisje uit omdat er geen piemeltje te zien was, maar vandaag was er, al was het maar heeeeeeeel eventjes want preuts kindje, duidelijk te zien dat het een meisje is.
Het wordt wel een lange meid, want het bovenbeen loopt ruim een week meer voor op de ontwikkeling ten opzichte van de rest van haar lijfje. En dat kan best wel eens kloppen, want (8> is ruim 2 meter.
Ook weet ik sinds vandaag dat wat ik onderin mijn buik voel de voetjes van de kleine meid zijn. Ze ligt namelijk met haar voetjes tegen de baarmoedermond aan en haar kontje iets hoger. Echt heel erg super om dat allemaal te zien en te weten te komen.

Wel moet ik over een weekje terugkomen. De kleine lag met haar handjes voor d'r mond en daardoor kon de echoscopiste niet controleren op gespleten gehemelte. En doordat ze helemaal tegen mijn rug aan lag kon het hartje niet goed gecontroleerd worden. Hopen dus dat ze volgende week beter ligt.
pi_99994656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:26 schreef hilliebillie het volgende:
Morgen 37 weken, vandaag maar eens van die matjes in bed leggen e.d. en dan mag morgen m'n man het bed op klossen gaan zetten. (nouja het worden bierkratjes aangezien we die van ons feestje van een paar weken terug nog een hoop hebben staan..) Ben benieuwd of ik dan m'n bed nog in en uit kan komen.. :@
Ach, gewoon een keukentrapje naast je bed zetten ;)
pi_99995081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
mornings

Aoraki; veel plezier bij de Ikea vandaag :) hoop dat je leuke spulletjes gaat scoren! :Y

Nicole; fijn dat je van8 hebt kunnen plassen. Hopen dat je vaker even zo'n momentje hebt.. :*

Sayenne; gefeliciteerd met een goede seo!! Wat fijn. En een meisje is errrrg leuk hoor O+

Hilliebillie heb je nog even kunnen slapen? In elk geval succes bij je controle en met je echo :)

VT hoe is het vandaag?

Beregd; hoe is het bij jullie thuis?

Ben even heel lui :')
Maar ik heb aanvullingen!

BJ, wat naar die beroerdheid zeg. Die darmkrampen ken ik, gelukkig is het de afgelopen weken rustig. Maar dat je denkt dat je flauwvalt van de pijn...
Nog ff meis, dan heb je je kleintje in je armen :*

SB, een meisje *O* *O* En je moet maar zo denken, kan je volgende week lekker weer even naar je meisje spieken :P

Hilliebillie, inderdaad keukentrapje erbij zetten, had ik de vorige keer ook. In plaats van die matje kan je ook even bij de Action langs. Daar verkopen ze voor een prikkie hoeslakens/moltons die een plastic coating hebben aan de binnenkant (je voelt er niks van en zweet of kraakt ook niet en je hele matras is zo beschermd). Echt een aanrader! Bij de Hema verkopen ze ze ook volgens mij.

Hier alles helemaal happy, slaap al 4 nachten goed, dreumes ligt alweer op bed voor een vervroegd dutje (wat een pesthumeur had die zeg) en vanmiddag weer controle bij de gyn. dus vanmiddag komt het zusje van R. hier om op Mette te passen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99995185
Ik vond die klossen juist ideaal! 's ochtend gewoon je bed uit glijden, ipv moeilijk omhoog komen.. Erin lukte prima als ik op mijn tenen stond..

SB, wat leuk een meisje!

Nicole, fijn dat je blaas meewerkt. Hopelijk blijft het zo!
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:52:41 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99995311
Nog even een :* voor Poezebeest. Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Spannend in elk geval maandag seo!

SB en Sayenne, wat leuk een meisje!

BJ wat vervelend dat zo beroerd wakker wordt.

Nicole wat fijn dat je het kunnen plassen, hopelijk lukt dat nog een keer vandaag.

Dank je Soempie, het is inderdaad wel even fijn om even rust te nemen. Halve dagen zal ook wel prettig zijn maar die hernia lijkt me toch een stuk minder! Gaat dat nu wel goed?
pi_99995361
Sayenne en Sb een meisje *O* *O* leuk !!

Kyara hoe voel jij je ?
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:01:58 #20
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99995578
Wel wat beter. Rust nemen doet me wel even goed. Grenzen stellen is zo makkelijk als het om anderen gaat maar voor jezelf......

Hopelijk is de cervix weer gegroeid vrijdag en hoef je niet weer opgenomen te worden. Wat is eigenlijk normaal? Ik ga meedoen met het triple a onderzoek bij de seo, daarbij wordt ook de cervix opgemeten voor onderzoek om vroeggeboorte te voorkomen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:05:47 #21
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99995688
Jeetje Miss-jones, je doet er alles aan. Ook hier draaien de duimen voor je!
Even een kort postje,

Alles nog rustig. Ik schaam me gewoon maar ik durf gewoon echt niet. Ik slaap er niet van. Vorige week was mijn bloeddruk behoorlijk omhoog gegaan en ik denk dat ie nog hoger is. Ik heb dikke vingers en handen en hoofdpijn. Ik zit aldoor met mijn hoofd bij die 2 millimeter die ik van een totaalruptuur af zat. Ik ben natuurlijk wel heel erg benieuwd naar mijn zoon.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:08:06 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99995763
Moeilijk vt, kan je eigenlijk niet geruststellen want ik weet er natuurlijk helemaal niks van. Lijkt me wel moeilijk. Maar ja, laten zitten is ook geen optie. Kun je je angsten bespreekbaar maken met je partner en vk?
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:15:13 #23
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99996023
Mijn man begrijpt het wel maar zegt dan je hebt het al eerder gedaan. De gynaecoloog zegt er niet veel op. Ik heb zelf veel informatie gezocht en wil nu vanmiddag vragen of ze niet preventief kunnen inknippen. Dan maar 2 littekens. Ik was vorige keer ook erg angstig trouwens dus dat hoort een beetje bij mij.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:21:07 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99996232
Heb je wel het gevoel dat je angst serieus wordt genomen? Mij lijkt het namelijk best iets waar wel wat extra aandacht aan besteed mag worden. Misschien dat preventief inknippen een optie is.
pi_99996456
Maar misschien gebeurd er dit keer wel helemaal niks qau uitscheuren. Dan laat je voor niks knippen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')