http://www.estofex.org/quote:
Ik gooi mijn tv altijd uit het raam als de zomer begint.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
Ik ben zo blij met de geweldige TV avonden in de zomer he
ik zeg, ik hou d'r vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
Sorry Kaat, elkaar een beetje zieken is toch wel leukBlijf je scherp.
House herhaling nummero zoveel op 13th streetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
Ik ben zo blij met de geweldige TV avonden in de zomer he
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik gooi mijn tv altijd uit het raam als de zomer begint.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuur
Liever niet, want het sinterklaas journaal hoeft voor mij nog niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuur
quote:Katla uitgebarsten, ND al een EF3 op weg naar Fargo, verwachting dat 't EF4 gaat worden en estofex level 3 afgegeven voor morgen hier in NL
Dat gelooft ze nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
zo, en nu maar hopen dat Kahaarin erin trapt
[..]
iets te overdreven dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat gelooft ze nooit![]()
Speltip 7: Niet te hoog inzetten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
zo, en nu maar hopen dat Kahaarin erin trapt
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
Ga maar weer voor de herhaling van de herhaling van de herhaling van een herhaalde aflevering van NCIS
ik heb nog nooit iets van die serie gezien, maar is dat een lekkere vent??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |