http://www.estofex.org/quote:
Ik gooi mijn tv altijd uit het raam als de zomer begint.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
Ik ben zo blij met de geweldige TV avonden in de zomer he
ik zeg, ik hou d'r vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
Sorry Kaat, elkaar een beetje zieken is toch wel leukBlijf je scherp.
House herhaling nummero zoveel op 13th streetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
Ik ben zo blij met de geweldige TV avonden in de zomer he
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik gooi mijn tv altijd uit het raam als de zomer begint.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuur
Liever niet, want het sinterklaas journaal hoeft voor mij nog niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuur
quote:Katla uitgebarsten, ND al een EF3 op weg naar Fargo, verwachting dat 't EF4 gaat worden en estofex level 3 afgegeven voor morgen hier in NL
Dat gelooft ze nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
zo, en nu maar hopen dat Kahaarin erin trapt
[..]
iets te overdreven dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat gelooft ze nooit![]()
Speltip 7: Niet te hoog inzetten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
zo, en nu maar hopen dat Kahaarin erin trapt
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
Ga maar weer voor de herhaling van de herhaling van de herhaling van een herhaalde aflevering van NCIS
ik heb nog nooit iets van die serie gezien, maar is dat een lekkere vent??quote:
Gibbs doet altijdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets van die serie gezien, maar is dat een lekkere vent??gezien jou enthousiaste reactie
Maar alleen Jacob is al aan het streamenquote:
dat doet ie altijd bij Dinozzo (Tony)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gibbs doet altijd [ afbeelding ] bij McGee, Tony is leuker om te zien, maar Abby is geweldig
d'r is alleen nog weinig te zienquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar alleen Jacob is al aan het streamen
het lijkt wel algebra voor me, snap er helemaal niets vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doet ie altijd bij Dinozzo (Tony)
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doet ie altijd bij Dinozzo (Tony)
Abby is wel grappig, Maar Cote di Pabloquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
je hebt weer gelijk
Tony doet 't bij McGee
![]()
'k weet dat je Amy niets vond, maar wat vind je van Abby.... of kijk je liever naar Ziva
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Abby is wel grappig, Maar Cote di Pablo![]()
quote:Bij de nederlandse bistro aan de gebbqde biefstuk en de kids aan de frikandellen
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Qoute ik iets andersLekker scherp ben ik!
Nee, Kaat die er niks van snapte.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
wilde je Kokkie quoten dan over Cote di Pablo
![]()
wilde net zeggen, LEVE GOOGLEquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, Kaat die er niks van snapte.
Maar zo te horen is die Cote huppeldepup een lekker wijf?![]()
Google: Allememachies!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
daar ben ik dan weer te lui voor, om te googlelenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar ben ik dan weer te lui voor, om te googlelen
Het is net BBQ'en, voor vlees neem je de tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar ben ik dan weer te lui voor, om te googlelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |