http://www.estofex.org/quote:
Ik gooi mijn tv altijd uit het raam als de zomer begint.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
Ik ben zo blij met de geweldige TV avonden in de zomer he
ik zeg, ik hou d'r vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Drassss het volgende:
Sorry Kaat, elkaar een beetje zieken is toch wel leukBlijf je scherp.
House herhaling nummero zoveel op 13th streetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef superkokje het volgende:
Ik ben zo blij met de geweldige TV avonden in de zomer he
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik gooi mijn tv altijd uit het raam als de zomer begint.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuur
Liever niet, want het sinterklaas journaal hoeft voor mij nog niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
je zou toch zeggen dat de programmering aangepast wordt op de temperatuur
quote:Katla uitgebarsten, ND al een EF3 op weg naar Fargo, verwachting dat 't EF4 gaat worden en estofex level 3 afgegeven voor morgen hier in NL
Dat gelooft ze nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
zo, en nu maar hopen dat Kahaarin erin trapt
[..]
iets te overdreven dusquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat gelooft ze nooit![]()
Speltip 7: Niet te hoog inzetten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
zo, en nu maar hopen dat Kahaarin erin trapt
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef superkokje het volgende:
Ga maar weer voor de herhaling van de herhaling van de herhaling van een herhaalde aflevering van NCIS
ik heb nog nooit iets van die serie gezien, maar is dat een lekkere vent??quote:
Gibbs doet altijdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iets van die serie gezien, maar is dat een lekkere vent??gezien jou enthousiaste reactie
Maar alleen Jacob is al aan het streamenquote:
dat doet ie altijd bij Dinozzo (Tony)quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gibbs doet altijd [ afbeelding ] bij McGee, Tony is leuker om te zien, maar Abby is geweldig
d'r is alleen nog weinig te zienquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar alleen Jacob is al aan het streamen
het lijkt wel algebra voor me, snap er helemaal niets vanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doet ie altijd bij Dinozzo (Tony)
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat doet ie altijd bij Dinozzo (Tony)
Abby is wel grappig, Maar Cote di Pabloquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
je hebt weer gelijk
Tony doet 't bij McGee
![]()
'k weet dat je Amy niets vond, maar wat vind je van Abby.... of kijk je liever naar Ziva
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Abby is wel grappig, Maar Cote di Pablo![]()
quote:Bij de nederlandse bistro aan de gebbqde biefstuk en de kids aan de frikandellen
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Qoute ik iets andersLekker scherp ben ik!
Nee, Kaat die er niks van snapte.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
wilde je Kokkie quoten dan over Cote di Pablo
![]()
wilde net zeggen, LEVE GOOGLEquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, Kaat die er niks van snapte.
Maar zo te horen is die Cote huppeldepup een lekker wijf?![]()
Google: Allememachies!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
daar ben ik dan weer te lui voor, om te googlelenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar ben ik dan weer te lui voor, om te googlelen
Het is net BBQ'en, voor vlees neem je de tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar ben ik dan weer te lui voor, om te googlelen
Voor zulk vlees zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is net BBQ'en, voor vlees neem je de tijd.
dat is een mooiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik verzin hem ter plekkequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is een mooie, die kende ik nog niet
zoveel vlees zit er niet aan hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
denk dat het beetje, wat er wel aan zit, wel lekker mals is voor de heren.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Handje vol is voldoendeDe rest zit toch in de weg, En biefstuk is ook mager vlees
Ze houden van kluivenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
denk dat het beetje, wat er wel aan zit, wel lekker mals is voor de heren.
wij zijn al iets taaier, ik spreek voor mezelf
laat je niet uit de tent lokkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je zegt toch niet nu dat ik een koe ben hè
valt 't je ook op datquote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Maar mag ook zo mals zijn dat je kan sabbelen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
Sly is op TV samen met een Golden Girl
er gewoon over heen postquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan beter binnen blijven, het is nat buiten
Heb anders weer genoeg water gezien vandaagquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hartstikke droog hier. Vast een vergissing, geen druppel gezien vandaag #zomer2011
had je de kraan van de douche vanochtend ook maar moeten dichtdraaienquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb anders weer genoeg water gezien vandaag
Jacob streamt nog steeds, maar de buien willen nog niet ergquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Drassss het volgende:
Hier ook... natte boel allemaal.
Nou hop tornado's alles wat ik op stream kon kijken is voorbij dus ik heb jullie nodig!
Het is een grote schande.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jacob streamt nog steeds, maar de buien willen nog niet erg
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
valt 't je ook op dat
[..]
[..]
[..]
[..]
er gewoon over heen post
heb ik ook even gedaan. Door al dat geklets over vlees, kreeg ik trek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
Ik ga ook even iets te eten/drinken halen hoor
Smakelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik ook even gedaan. Door al dat geklets over vlees, kreeg ik trek.
Heb dus maar even worstjes warm gemaakt.
ik zit alweer aan de kaas, moet alleen nog steeds de vsop halenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb ik ook even gedaan. Door al dat geklets over vlees, kreeg ik trek.
Heb dus maar even worstjes warm gemaakt.
het is net op, maar bedankt, het heeft gesmaakt.quote:
droge cracker met rookvleesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zit alweer aan de kaas, moet alleen nog steeds de vsop halen
lekker, de licht gezouten paardenrookvlees van loumanquote:
Ja zo'n worst is toch apart he.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
het is net op, maar bedankt, het heeft gesmaakt.
quote:
kan soms wel lekker zijn jaquote:
Die heet bij ons ernste, heeft geweldig paardenworst, iedere donderdag vers. Tikje in de magnetron om het vet wat zachter te maken en smullen maarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker, de licht gezouten paardenrookvlees van louman
quote:
kunnen we ophouden over al dat lekkers, ik wilde een paar kilootjes kwijt, dat gaat zo niet lukkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die heet bij ons ernste, heeft geweldig paardenworst, iedere donderdag vers. Tikje in de magnetron om het vet wat zachter te maken en smullen maar
Klopt, want zelfs die gaat weggeblazen wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
geloofdat ze in ND de kelders in hoeven vanavond
dat zul je altijd blijven houden, Baas boven Baasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
staat in muisjes lekkerboekje Reijpenaer VSOP is maar één winkel hier die het verkoopt
en kokkie kan dat dagelijks snoepen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die heet bij ons ernste, heeft geweldig paardenworst, iedere donderdag vers. Tikje in de magnetron om het vet wat zachter te maken en smullen maar
mooi, dan kan ik de streams zo weer uitzettenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
geloofdat ze in ND de kelders in hoeven vanavond
Ach blijf gezellig ik verwacht een enorm spektakel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mooi, dan kan ik de streams zo weer uitzetten
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, want zelfs die gaat weggeblazen worden
Ik eis een EF4 ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
you wish, hoop je op een spontane CAT 5 hurricane
quote:
Dat sowieso, het is dat ik haar niet kan bereiken, maar anders had ik foto's/filmpjes naar haar toegestuurdquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
en dan morgen tegen Kahaarin kunnen
we hebben 't toch gezegd zeggen he
Laat in de middag. Dus zeg 17.00 plaatselijke tijd. Dus voor 0.00 hier moeten we toch echt wat zien op de radarquote:We're still expecting severe storms with hail, wind and tornadoes later this afternoon - expecially across north central and northeastern South Dakota. Here's how things are expected to develop: Storms will quickly develop into powerful supercells across central and northern South Dakota late this afternoon. There will be a good amount of shear or "spin" in the atmosphere later today, so in addition to large hail and damaging straight line wind, there will also be potential for tornadoes. Late this evening, storms will develop into a line and the severe threat will transition to damaging straight line wind. In this type of situation, gusts to 80 mph or higher are possible. Storms will move east and southeast through the night, and should reach the Sioux Falls area late tonight.
die arme meid is in staat nooit meer op vakantie te gaan , als ze echt zo'n storm zou missenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is dat ik haar niet kan bereiken, maar anders had ik foto's/filmpjes naar haar toegestuurd
Volgens mij heeft ze geen wifi bereik, ze heeft namelijk wél haar laptop mee. En verder is ze een beetje ouderwets dus nog geen smartphone waarmee je haar filpmjes zou kunnen spammenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat sowieso, het is dat ik haar niet kan bereiken, maar anders had ik foto's/filmpjes naar haar toegestuurd
Moet ze maar naar Amerika op vakantie gaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die arme meid is in staat nooit meer op vakantie te gaan , als ze echt zo'n storm zou missen
Oldschoolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen wifi bereik, ze heeft namelijk wél haar laptop mee. En verder is ze een beetje ouderwets dus nog geen smartphone waarmee je haar filpmjes zou kunnen spammen
ik moet toch wel lachen om jou fanatismequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laat in de middag. Dus zeg 17.00 plaatselijke tijd. Dus voor 0.00 hier moeten we toch echt wat zien op de radar
Edit: Oh dit is natuurlijk niet het correcte topic voor dit soort geneuzel of wel?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet ze maar naar Amerika op vakantie gaanzal der leren.
Ja, het is behoorlijk ergquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik moet toch wel lachen om jou fanatisme![]()
als die prijzen van de abbo's echt zo hoog gaan worden, vrees ik dat ik ook weer old school wordtquote:
dat is ook een optie jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet ze maar naar Amerika op vakantie gaanzal der leren.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laat in de middag. Dus zeg 17.00 plaatselijke tijd. Dus voor 0.00 hier moeten we toch echt wat zien op de radar
Edit: Oh dit is natuurlijk niet het correcte topic voor dit soort geneuzel of wel?
Jij bent nog old school je hebt een neukquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
als die prijzen van de abbo's echt zo hoog gaan worden, vrees ik dat ik ook weer old school wordt
Juist naar buiten rennen zoals ik deed en de horizon afstruinen naar dat beestjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dan net koud drie uur van de luchthaven af zijn en op weg naar je appartement en door de police al naar een shelter geduwd te worden
![]()
Denk dat ze 't een heel stuk spannender gaat vinden dan dat ik 't vond
Ik ben al overgegaan op cheap ass sim only.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
als die prijzen van de abbo's echt zo hoog gaan worden, vrees ik dat ik ook weer old school wordt
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent nog old school je hebt een neuk
Ah gelukkig, ik was al bang dat ik alles aan het verzieken was hierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel hoor.... is toch SC en dat mogen we niet in DE
ik ben nog steeds oldschool. Heb een samsung U600, ja, heel oud, een sim only abo, dat is genoeg voor mij. Kan mijn kinderen bellen en smsen en zij mijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Effective helicities starting to increase in north-central SD ahead of boundary with sfc convergence. Cap still holding but could break
voor mij niet, misschien voor die mensen die overdag hier vertoevenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik was al bang dat ik alles aan het verzieken was hier
Overdag durf ik niet te posten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor mij niet, misschien voor die mensen die overdag hier vertoeven
dan heb ik de laptop niet aan. Alleen als er een RLS bezig is, anders nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik was al bang dat ik alles aan het verzieken was hier
zijn wat mij betreft ook 's avonds welkom hoor.... begint met een paar uitzonderingen wel op een overdag vs avond vs nachtploeg te lijken hèquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
in DE toch welquote:
he heb je inmiddels gewonnen van je todo lijstje of te wel todo 0 jij 13quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan werk ik meestal of heb andere verplichtingen
jammer genoeg wel, is wat mij betreft niet nodigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zijn wat mij betreft ook 's avonds welkom hoor.... begint met een paar uitzonderingen wel op een overdag vs avond vs nachtploeg te lijken hè
[..]
in DE toch wel![]()
Overdag werk ik, durf dan alleen af en toe op de FP te kijken
staat weer gelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
he heb je inmiddels gewonnen van je todo lijstje of te wel todo 0 jij 13
quote:I just became the mayor of Camping Oxxxxxx Qxxxxxxxx on @foursquare!
Ceetje is een van de daltonsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die vermaakt zich dus ook kostelijk![]()
Bekende hiero?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die vermaakt zich dus ook kostelijk![]()
Bekende hiero?
Houdoe he!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:13 schreef kaatje50 het volgende:
lieve avondploegik ga
. Oudere mensen moeten op tijd naar bed
![]()
dan moet ik ook maar gaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:13 schreef kaatje50 het volgende:
lieve avondploegik ga
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:13 schreef kaatje50 het volgende:
lieve avondploegik ga
![]()
Wie is haar man op Fok!?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we gaan donderdag of vrijdag de loper voor haar uitleggen.
Dankzij Kahaarin heeft haar man ook 't stormchasen ontdekt en claimt de laptop dan, waardoor zij op haar aaipad moet FOK!en
houdoe worquote:
Haar man is nog geen FOK!er (tenminste niet dat ik weet).... , zitten heel veel enge mensen hier hèquote:
hoeveel jaar jong ben jijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan moet ik ook maar gaan![]()
Truste Kaatje
Ongelofelijk, ik krijg er de bibbers van!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Haar man is nog geen FOK!er (tenminste niet dat ik weet).... , zitten heel veel enge mensen hier hè
quote:
oh, ik ben 25, dan mag jij nog even opblijvenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, ik ben 25, dan mag jij nog even opblijven![]()
ben d'r echt weg van nu
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ongelofelijk, ik krijg er de bibbers van!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oh, ik ben 25, dan mag jij nog even opblijven![]()
ben d'r echt weg van nu
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
echt waar hè, dat broekie moet nog op tijd naar bed van zijn moeder
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef Drassss het volgende:
Maar alle gekheid op een stokkie, het is al bijna half 12 maar nog steeds niks!
was geen gekheid op een stokkie, maar een kebap op een stokkiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
buien zwakken echt af voor ze het gewaarschuwd risico gebied bereiken
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:24 schreef Drassss het volgende:
Maar er zijn nog helemaal geen buien of noem je dat 100% afzwakken tegenwoordig?
Melig?
Ik ben oldschool dus ook geen twitterquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die moet trending op twitter worden....
Meligik
![]()
hoor
wat een cutie, mag ik je adopterenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben oldschool dus ook geen twitter
Jezus ben jij al zo oudquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben helemaal oldschool, had een nummer < 100000 op ICQ
![]()
En ik update jullie hier wel met belangrijke tweetjes
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse adopteerd Superkokje zodra Danny 't mogelijk maakt een medeFOK!er te adopteren
![]()
quote:
adoptie is goedkoper dan een nieuwe foonquote:
Jij hebt die van mij ook gemist hoor 2 weken terugquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je mijn verjaardag vorige week dan gemist
![]()
24
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
adoptie is goedkoper dan een nieuwe foon![]()
dat kan toch niet waar zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb je mijn verjaardag vorige week dan gemist
![]()
24
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jij hebt die van mij ook gemist hoor 2 weken terug![]()
25![]()
Potver ik ben gewoon ouder.
quote:
voel me echt een broekiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt omdat je niet getwitterd hebt dat je
jarig
was
![]()
gelukkig ook nog oudere jongeren of jongere ouderen hier
We compenseren hier de leeftijd wat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt omdat je niet getwitterd hebt dat je
jarig
was
![]()
gelukkig ook nog oudere jongeren of jongere ouderen hier
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij niet hoor
twee bossen bloemen van je gehad
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] nog maar 8 maandjes en je mag er ook weer een + bij zetten
Zit ook te SC-en in een ander subforum hier waar 't nogal blauw ziet, en ik ben echt af en toe aangenaam verrast hoe jong ze soms zijnquote:
Beter nog.... tijd voor een wave:quote:
Ja lekker dan, nu ga ik me nog echt oud voelen ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit ook te SC-en in een ander subforum hier waar 't nogal blauw ziet, en ik ben echt af en toe aangenaam verrast hoe jong ze soms zijn
ben ik voor een COS uitgezet en verbannen naar de SCquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja lekker dan, nu ga ik me nog echt oud voelen ook!
Hahahah die wave. Kende ik nog niet.
ja joh. Belachelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben ik voor een COS uitgezet en verbannen naar de SC
Ho nu moet je even helpen. Wat is COS?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben ik voor een COS uitgezet en verbannen naar de SC
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja lekker dan, nu ga ik me nog echt oud voelen ook!
Hahahah die wave. Kende ik nog niet.
comment on streamsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ho nu moet je even helpen. Wat is COS?
quote:
zeker weer aboquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in 't andere draadje hebben we allang vastgesteld dat FOK! een jongeren forum is, dus dat niemand ouder wordt dan 27
COS comment on Streams van het SST forum.... vergelijkbaar met de DASOO van DEquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ho nu moet je even helpen. Wat is COS?
quote:
en wat is FCquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
maar als ik je mag gerust stellen ik mag nog niet in FC hoor
De top 5 uit je MyAT zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Ahhh oke dank.
Tja ik bekijk maar een topic of 5 regelmatig dus zo extreem aan het fokken ben ik ook weer niet
Wist ik dus ook niet.... ik zei Fast Chat, maar bleek Forum Crew te zijnquote:
daar zie ik je ook nog wel terecht komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wist ik dus ook niet.... ik zei Fast Chat, maar bleek Forum Crew te zijn
Zit je me te bespioneren!quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Ahhh oke dank.
Tja ik bekijk maar een topic of 5 regelmatig dus zo extreem aan het fokken ben ik ook weer niet
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar zie ik je ook nog wel terecht komen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zit je me te bespioneren!
Ja ik heb maar een topic of 5/6 in my MyAT. Voor de rest is hij leeg
Dat lukt me alleen als het aan het spoken is in Nederland of Amerikaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zie 't nu pas.... ik probeer al weken uit de Dagcijfers #218 te blijven... maar 't lukt mij niet zo goed
Drassssquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat lukt me alleen als het aan het spoken is in Nederland of Amerika
Bepaalde periodes heb ik 0,0 gepost en dan opeens weer heel veelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss
aantal posts: 14788 (gemiddeld 23 per dag)
MaryMouse
aantal posts: 15210 (gemiddeld 105 per dag)
Zie ik waarschijnlijk iets meer spoken
jij maakt ook belachelijk veel postsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss
aantal posts: 14788 (gemiddeld 23 per dag)
MaryMouse
aantal posts: 15210 (gemiddeld 105 per dag)
Zie ik waarschijnlijk iets meer spoken
Kok, jij bent ook geen stabiele middenmotor hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij maakt ook belachelijk veel posts
klopt, ik zak naar de onderste regionenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kok, jij bent ook geen stabiele middenmotor hoor
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij maakt ook belachelijk veel posts
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
Maar even serieus, ik was van plan om #MNVW
dus ik ben er weg van
and growingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Statistieken van 25 juli
![]()
062. 077 superkokje
Trustequote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
serieus..... jij hebt morgen nog weekend hoor
ik moet gewoon weer aantreden bij de baas
dus ga ook maar
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
serieus..... jij hebt morgen nog weekend hoor
ik moet gewoon weer aantreden bij de baas
dus ga ook maar
ja, ik zie 't maar vrees dat 't baasje (dat gelukkig met vakantie is) 't niet zal waarderen als ik met excuus "de cellen waren groeiende in Nebraska" te laat binnen komquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
In Nebraska beginnen zich al cellen te ontwikkelen
Houdoe Kokje
quote:
wat is het probleem danquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ik zie 't maar vrees dat 't baasje (dat gelukkig met vakantie is) 't niet zal waarderen als ik met excuus "de cellen waren groeiende in Nebraska" te laat binnen kom
Savonds een vrouw, sochtends ook!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ik zie 't maar vrees dat 't baasje (dat gelukkig met vakantie is) 't niet zal waarderen als ik met excuus "de cellen waren groeiende in Nebraska" te laat binnen kom
Jij was al naar bedquote:
quote:
Houdoequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ze zitten nu wel met z'n allen op een kluitje op de grens van ND en SD...
sorryweg
Ik ga in mijn eentje deze niet volkrijgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Vroeg mij nog net op de valreep af....
Gaat de dagploeg dit draadje sluiten en een nieuwe openen?
Wij hebben er alweer bijna een vol ge***
Oh kom op, even de tanden op elkaar:quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Drassss het volgende:
Ik ga in mijn eentje deze niet volkrijgen
Dat plaatje bij je naamquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje deze niet volkrijgen
dat zullen we zeker doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh kom op, even de tanden op elkaar:
...
Niks gemist vannacht, het was echt kut met peren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat zullen we zeker doen.
Goedenavond
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niks gemist vannacht, het was echt kut met peren.
Zal inderdaad niks zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en gaat vandaag ook niets worden zo te zien... innieminnie kansje in Iowa
Hier schijnt de zon nog en zitten de terrassen ook nog volquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zal inderdaad niks zijn.
Meer spektakel nu voor mijn raam met de buien uit Duitsland
45 minuten was het hier ook nog prachtig, ik ben net op tijd terug van men ritje fietsenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nog en zitten de terrassen ook nog vol
Zo te zien ga ik het droog houdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
45 minuten was het hier ook nog prachtig, ik ben net op tijd terug van men ritje fietsen
Word er helemaal hyper vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te zien ga ik het droog houden
Mooi filmpje van 20 juni
quote:
goeie avondquote:
Het is net begonnen met druppelen ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:01 schreef kaatje50 het volgende:
Zit jij nu in de regen Drasss??? Hier is het nog droog, ziet er ook niet naar uit dat het gaat regenen
Dacht wel dat je 't filmpje zou kunnen waarderenquote:
Dat kan ik ook, maar ik word er wel hyper vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht wel dat je 't filmpje zou kunnen waarderen
wat kun je daarmee doen??quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
Hebben jullie 't nieuwe linkje in de topic balk al gezien![]()
[ afbeelding ]
erop klikkenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
Ik had het linkje niet gespot.
Las wel ergens over de 100.000.000.000? post ofzoiets.
Een viskoekjequote:
gedaan!! wilde er niet op klikken om jou de kans te geven mij uit te leggen wat het inhield.quote:
Hè het heeft mij een uur geduurt voordat ik het tweetje "vis een optie?" begreep vanmiddag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
gedaan!! wilde er niet op klikken om jou de kans te geven mij uit te leggen wat het inhield.![]()
Maar, geeft niet, heb er zelf al op geklikt![]()
wé weet je welquote:
wilde gij weten wé ik ging doen???quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde gij weten wé ik ging doen???
Heb koppijn, dus heb ik wé water gekokt en gestoomd, doei ik altijd als ik koppijn heb
bende gij nouw un Brabander? Of......spreken ze bij jullie Beschaafd Nederlands ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ohhhhh dacht dat het een tikfout was, maar ze bedoelde gewoon wé. Duidelijk!
dé doei ik er ok bijquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik pak dan gewoon een paracetamolletje
Koppijn, gewoon veel water drinken en dan komt alles goed!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wilde gij weten wé ik ging doen???
Heb koppijn, dus heb ik wé water gekokt en gestoomd, doei ik altijd als ik koppijn heb
Nu motte heul goe luisteren mevrouwkequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bende gij nouw un Brabander? Of......spreken ze bij jullie Beschaafd Nederlands ?
helpt dat??? Dan zal ik dat eens doen, drink eigenlijk veel te weinig, behalve koffie, heb ook haast nooit dorst, dus vergeet gewoon te drinken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Koppijn, gewoon veel water drinken en dan komt alles goed!
nie mauwen, mé dá stadsgedoequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu motte heul goe luisteren mevrouwke![]()
Tja, ik ben dat kleine dorpjes Brabants gewend. Niet dat stadsgedoetje
2 liter vocht per dag heb je echt wel nodig hoor. Drink overdag alleen al een litertje puur water, en 's avonds ook al snel een halvequote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
helpt dat??? Dan zal ik dat eens doen, drink eigenlijk veel te weinig, behalve koffie, heb ook haast nooit dorst, dus vergeet gewoon te drinken.
Gewoon standaard maken. Sochtends en smiddag 2 koppen koffie en savonds na het eten nog 2. Sochtends en smiddags gewoon een halve liter water per keer. Savonds ook nog een halve liter en voor de rest moet je maar kijken wat je extra drinktquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
helpt dat??? Dan zal ik dat eens doen, drink eigenlijk veel te weinig, behalve koffie, heb ook haast nooit dorst, dus vergeet gewoon te drinken.
In tegenstelling tot het Fries of Limburgs kan ik Brabo's aardig volgen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nie mauwen, mé dá stadsgedoe. Ben een gewone bossche, die prot zoals ze gebekt is
![]()
![]()
oké, ik ga weer over op "normaal"
zes koppen koffie op een dag is eigenlijk teveel hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon standaard maken. Sochtends en smiddag 2 koppen koffie en savonds na het eten nog 2. Sochtends en smiddags gewoon een halve liter water per keer. Savonds ook nog een halve liter en voor de rest moet je maar kijken wat je extra drinkt
Limburgs is ook een makkie. Zit genoeg duits tussendoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het Fries of Limburgs kan ik Brabo's aardig volgen hoor
Naar mijn weten nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zes koppen koffie op een dag is eigenlijk teveel hoor
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Limburgs is ook een makkie. Zit genoeg duits tussendoor.
hoezo extra????????? Ik vind dit al heel watquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon standaard maken. Sochtends en smiddag 2 koppen koffie en savonds na het eten nog 2. Sochtends en smiddags gewoon een halve liter water per keer. Savonds ook nog een halve liter en voor de rest moet je maar kijken wat je extra drinkt
Bier / Wijn sterke drankquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:32 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoezo extra????????? Ik vind dit al heel wat
voor zover ik weet, moet je na elke kop koffie water drinken???quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mijn weten nietAls je ze maar niet allemaal sochtends wegtikt
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mijn weten nietAls je ze maar niet allemaal sochtends wegtikt
quote:Mensen die snel last krijgen van hun darmen of weinig kunnen slapen door koffie, wordt aangeraden niet meer dan 5 kopjes koffie per dag te drinken.
voedingscentrum
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
voor zover ik weet, moet je na elke kop koffie water drinken???
Ja, daarom drink ik ook altijd 1 flesje ( halve liter ) per 2 koffiequote:Uit een grootschalig Amerikaans onderzoek is gebleken dat mensen die vier of meer koppen koffie per dag drinken, minder kans op hartritmestoornissen hebben. De kans om in het ziekenhuis te worden opgenomen wegens hartritmestoornissen was zelfs 18 procent minder. Werden er één tot drie koppen koffie gedronken, dan was er een verlaging in risico te zien van 7 procent.
Daarom drink ik nog maar 3 koppen koffie per dag, 2 in de ochtend en een na het avondetenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
[..]
Ja, daarom drink ik ook altijd 1 flesje ( halve liter ) per 2 koffie
Nou weet je gelijk... Voor bovenstaande is het goed voor je. Je zal vast van koffie weer andere negatieve gevolgen hebben... zo blijf je alleen bezig natuurlijkquote:
ik drink bijna nooit alcohol. Alleen met Carnaval en op een feest (bruiloft), en dan ook nog niet altijd...want dan ben ik de BoBquote:
Het studentenleven laat ik nu ook redelijk achter me. Waar ik eerst nog behoorlijk zat te zuipen valt dat nu behoorlijk "tegen"quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:35 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik drink bijna nooit alcohol. Alleen met Carnaval en op een feest (bruiloft), en dan ook nog niet altijd...want dan ben ik de BoB
Cola light is al 20 jaar op de markt en vanwege de aspertaan wordt idd aangeraden hier niet te veel van te drinkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou weet je gelijk... Voor bovenstaande is het goed voor je. Je zal vast van koffie weer andere negatieve gevolgen hebben... zo blijf je alleen bezig natuurlijkCola light is ook goed voor je, maar over 20 jaar komen we vast erachter dat je van light ook kanker krijgt
Ik drink nooit "prik"quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cola light is al 20 jaar op de markt en vanwege de aspertaan wordt idd aangeraden hier niet te veel van te drinken
als we al die onderzoeken volgen, kunnen/mogen we niets meer. Zolang je geen klachten hebt, gewoon doen wat je lekker vindt, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou weet je gelijk... Voor bovenstaande is het goed voor je. Je zal vast van koffie weer andere negatieve gevolgen hebben... zo blijf je alleen bezig natuurlijkCola light is ook goed voor je, maar over 20 jaar komen we vast erachter dat je van light ook kanker krijgt
Daarom af en toe lekker aan de ollllyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als we al die onderzoeken volgen, kunnen/mogen we niets meer. Zolang je geen klachten hebt, gewoon doen wat je lekker vindt, denk ik dan maar.
Maar als je klachten hebt, je gewoontes wel aanpassen
ik ben gewoon niet zo van het zuipenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het studentenleven laat ik nu ook redelijk achter me. Waar ik eerst nog behoorlijk zat te zuipen valt dat nu behoorlijk "tegen"
Gewoon netjes volgens de schijf van vijf etenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als we al die onderzoeken volgen, kunnen/mogen we niets meer. Zolang je geen klachten hebt, gewoon doen wat je lekker vindt, denk ik dan maar.
Maar als je klachten hebt, je gewoontes wel aanpassen
Is ook niks, ga je alleen maar gekke teksten uitkramenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo van het zuipen
Normaal gesproken één keer per jaar op de jaarlijkse bbq van de flat, maar die ging dit jaar niet doorquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo van het zuipen
en omvallen, denken dat je lollig bentquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is ook niks, ga je alleen maar gekke teksten uitkramen
had je toch zelf aan de zuip kunnen gaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Normaal gesproken één keer per jaar op de jaarlijkse bbq van de flat, maar die ging dit jaar niet door
van mij mag hij hem hebben, die lapoquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Op de een of andere manier heb ik een heel klein vermoeden dat kokkie als ie komt hier de lapo gaat pakken met zijn klassieke vraag
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had je toch zelf aan de zuip kunnen gaan![]()
neh, je hebt die bbq toch nog tegoed??
ik heb hem getwitterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |