quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind valinna sky maar bagger eigenlijk...

Nooit echt naar Alphaverb (of AVIO) geluisterd, maar dit klinkt toch wel erg lekker!quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()
Bestaan er mensen die Avio kut vinden?

ik zat eigenlijk meer te denken aan Infinity..quote:Waar komt die klimaks nog meer in voor? een nummer van hun album ofzo, met tekst erover... ken em wel ergens van.

Beetje 13-in-een-dozijn nummertje...quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
Ben in een ontzettende kutbui (goede fiets weeeeeeeer gestolen![]()
) maar deze plaat laat me wel weer glimlachen
![]()

Hmmm.. weet nog niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk. Eerste indruk isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Waarom hun wel met hun Fok naam en ik niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:24 schreef 16meter het volgende:
Wie morgen allemaal Hard Classics?
mdma
T-Force+Krullie
Boy
?
Ik niet! ik vind het wel lekker dus al rauwe shit.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:

aangepastquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom hun wel met hun Fok naam en ik niet?
[..]
Ik niet! ik vind het wel lekker dus al rauwe shit.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu werken, vanavond ga ik 'm helemaal afmaken en kunnen jullie hem krijgen als jullie willen. Ik zit alleen nog over het laatste nummer te twijfelen, je hoort namelijk goed dat het een vinyl-rip is van 192 kbps en ik kan geen betere kwaliteit vinden. Mij boeit dat niet zo, vind het een leuk nummer, maar wat vinden jullie, wel of niet erbij doen?
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee

je hoeft niet te schamen hoor,ze heeft heel veel fans van jouw leeftijd!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral naar die track van Mandy Moore ben ik benieuwd :#

quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:15 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb een warm-up mix gemaakt voor Hard Classics morgen, hier alvast de tracklist:Vinyl rip hoort bij die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nu werken, vanavond ga ik 'm helemaal afmaken en kunnen jullie hem krijgen als jullie willen. Ik zit alleen nog over het laatste nummer te twijfelen, je hoort namelijk goed dat het een vinyl-rip is van 192 kbps en ik kan geen betere kwaliteit vinden. Mij boeit dat niet zo, vind het een leuk nummer, maar wat vinden jullie, wel of niet erbij doen?
Ik zeg doen!
Ik verwacht die plaatjes morgen ook live te horen, alhoewel deze dan wel laat op de avond worden gedraaid. Het wordt droog, maar koud, dus dat wordt flink drinken en bewegen
Zin an![]()
Eindelijk Mind Illusion in het echt ontmoeten
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.

Ik vind hem ook niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 05:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:

Nog niet geluisterd, maar aan de titel te zien is het weer een verkrachting van een klassiekert?quote:

Ik vind hem wel oke, origineel nooit gehoord, maar toch typisch DBSTF. Net niet eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Nog niet geluisterd, maar aan de titel te zien is het weer een verkrachting van een klassiekert?

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |