Ik ken er weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()
Bestaan er mensen die Avio kut vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in FOK!'s beste reeks.quote:Ik negeer dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef TrollenFTW het volgende:
En allemaal al voor de DJ Mag Top 100 gestemd?
[ Bericht 24% gewijzigd door Quyxz_ op 28-07-2011 16:51:54 ]gr gr

Ik mag jou wel, nu al!quote:
Dat neem ik allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:11 schreef TrollenFTW het volgende:
En allemaal al voor de DJ Mag Top 100 gestemd?

Mijn broerquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()

quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:42 schreef haakon het volgende:
Zijn er mensen die nog iemand weten die een Dominator kaartje over heeft?
Pleeeeeaaaase PM me, ik wil er hooguit 70 euro voor betalen.
Hopen op regenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:55 schreef Snever het volgende:
Ik hoop zo dat het droog blijft. Ik ga niet in de regen lopen en kaartje raak ik makkelijk kwijt omdat het uitverkocht is. Buienradar geeft 2% regenkans aan maar dat veranderd nog zeker 5 keer. We zullen zien.

Kut is een groot woord, maar 'niet boeiend' is voor mij een betere benoeming. Heb er gewoon niks mee. Althans de muziek.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:39 schreef Hoolii het volgende:
[..]
AVIO!!!!!!!![]()
![]()

whehe, ben ik toch niet alleen wat dat betreftquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Levitas het volgende:
Nou, ik ben ook weer even bijgelezen, gelukkig was het maar 1,5 topic (tenzij ik iets over het hoofd heb gezien).
nope, ik ben er ook echt, echt niet bijquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik gok Remco
Ik kan gewoon echt niet ivm vervoer. Maar ga zeker meeten op Decibel zelf!
* ReMcOrE verdubbelt deze score!quote:
hoiquote:
Metal Licker door Alpha op Qlimaxquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Metal licker blijft toch zijn beste plaat, samen met always black (maar die is niet solo).

kut manquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
Ben in een ontzettende kutbui (goede fiets weeeeeeeer gestolen![]()
) maar deze plaat laat me wel weer glimlachen
![]()

Wacht, ik zing een liedje voor je om je op te vrolijken!quote:

Jij weet me altijd op te beuren, beste Bartmanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wacht, ik zing een liedje voor je om je op te vrolijken!

aah, op die fiets...quote:

Dat ze niet alle demo's luisteren begrijp ik wel, volgens mij krijgt zo'n label als dat er dagelijks tientallen binnen, waarvan 90% gewoon kut is. Dan zou ik er na een week ook genoeg van hebben, als iets goed is krijg je dat vanzelf wel te horen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:58 schreef Levitas het volgende:
Dan nog dat de mannen van Scantraxx de demo's niet beluisteren, laat staan het werk van hun eigen artiesten, wat heb je dan voor organisatie?! Mits het waar is, natuurlijk.
Waar komt die klimaks nog meer in voor? een nummer van hun album ofzo, met tekst erover... ken em wel ergens van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
Ben in een ontzettende kutbui (goede fiets weeeeeeeer gestolen![]()
) maar deze plaat laat me wel weer glimlachen
![]()

Ik heb dat album niet geluisterdquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waar komt die klimaks nog meer in voor? een nummer van hun album ofzo, met tekst erover... ken em wel ergens van.

Hij lijkt idd op een oudere Tby (?) plaat, ik kan er ook niet opkomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waar komt die klimaks nog meer in voor? een nummer van hun album ofzo, met tekst erover... ken em wel ergens van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |