In de buurt van nijmegen, met het ov is het nog redelijk te doen maar helaas vinden m'n vrienden het te ver weg voor een feestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Ajoh! Met OV kan sowieso wel, toch?
Waar woon je dan?
Ajoh, nepfans ofnietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
In de buurt van nijmegen, met het ov is het nog redelijk te doen maar helaas vinden m'n vrienden het te ver weg voor een feest
Placid K - Beat Resortquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Moet mijn hardcorecollectie uitbreiden![]()
Iemand nog onbekende/ondergewaardeerde platen/producers die ik moet horen?
Dankuquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat houdt early Terror eigenlijk in? Het klinkt interessant
Ooh maar dát klinkt heerlijk op een feestje!quote:
Niks mis wat Early Terror op z'n tijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ooh maar dát klinkt heerlijk op een feestje!![]()
Bedankt!
Maar je hoort duidelijk een verschil tussen:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:08 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Tis toch echt de originele versie van bodylotion volgens mij
Haha, je had toch niet de scooter versie hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
omfg dus niet.
alle versies die ik heb zijn anders.
pik ik toch de goede uit, ik bedank mezelf
Gelukkig niet, nee ik had deze constant:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Haha, je had toch niet de scooter versie hè
OMFGquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:39 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Thunderdome line-up begint goed zeg
Hell-fucking-yeah! Mijn beste feest ooit is de vorige Hard Classics in The Sand. Die sfeerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:53 schreef Sassie het volgende:
(en ook nog Hard Classics, early hardstyle feest).
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:39 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Thunderdome line-up begint goed zeg
Niks mis met Nosferatuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:52 schreef haakon het volgende:
[..]
OMFGIdd
Dit is wel erg triest so far.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |