SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Hij zegt dat ik niet kan bepalen of ik meer op uiterlijk af ga of feromonen. Met een beetje logisch nadenken merk ik haar eerder op als ik haar zie, dan door mijn neus.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet dat perse, en voor wie wil je dat bewijzen? Het ene is bewust en het andere onbewust, je hoeft het dan ook niet zo sterk met elkaar te vergelijken aangezien beide een rol spelen op twee heel verschillende manieren.
Daarnaast zijn de meeste onderzoeken gericht op het effect van (mannelijke) feromonen op vrouwen en keer op keer tonen die onderzoeken aan dat ze een rol spelen bij o.a. aantrekkingskracht. En laat jij nou net degene zijn die beweert dat uiterlijk bijna geen tot geen rol speelt voor vrouwen (wat al niet waar is maar goed) maar dat persoonlijkheid de sleutel tot succes is. Maar feromonen spelen dus ook een rol.
Als je opent heb je wel een redelijke kans dat ze je interessanter vinden dan hem. Vooral als ze door jou vrolijk worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef greatjob het volgende:
[..]
Hij schep niet snel een band. Hij is vrij stil.
Ik dacht zelf een paar meisjes aan te spreken en ze in een feeststemming te krijgen. Zo worden ze wat losser en blijven ze rond ons hangen. En ze dan in de mood te krijgen zodat er wel één gewillig is om met hem te zoenen en misschien meer.
Maar ik kan jouw strategie ook gebruiken.
Je zegt logisch na te denken, maar de registratie van feromonen staat los van de mate waarin ons reukorgaan is ontwikkeld en dit nam jij volgens mij niet eens mee in je beoordeling ervan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik niet kan bepalen of ik meer op uiterlijk af ga of feromonen. Met een beetje logisch nadenken merk ik haar eerder op als ik haar zie, dan door mijn neus.
Met je ogen zie je ook meteen hoe iemand is. Dus ook de persoonlijkheid. Met feromonen kan je dit allemaal niet bepalen.
Het zou mij niet verbazen als feromonen een rol spelen in de zogenaamde uitstraling.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat het visuele meer effect heeft dan feromonen.
Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je zegt logisch na te denken, maar de registratie van feromonen staat los van de mate waarin ons reukorgaan is ontwikkeld en dit nam jij volgens mij niet eens mee in je beoordeling ervan.
Lees mijn post nog eens en kijk eens in je broek. Je bent toch geen vrouw of wel? De invloed op vrouwen is namelijk het meeste onderzocht. Vrouwelijke feromonen zijn minder krachtig dus voor mannen speelt het inderdaad minder een rol, maar als jij mijn post had gelezen had je dat er al uit op kunnen maken in plaats van je standaard riedeltje verder te blijven afdraaien tegen mij.
Daarnaast gaat het over bewust en onbewust dus kan je het niet naast elkaar leggen en bepalen welke van de twee het hem doet voor iemand. Zoals ik al zei gaat het ook niet letterlijk over ruiken, maar over het registreren van die feromonen. Dat is het punt een beetje, alleen gaat het dus vooral op voor vrouwen.
Maar goed, ik geloof er helemaal niets van dat jij iedereens persoonlijkheid zomaar kan zien aan de buitenkant. Zo simplistisch is een persoonlijkheid niet dat je die in een oogopslag kan doorgronden. Feromonen geven ook allerlei biochemische informatie door die invloed heeft op de hormoonhuishouding van de ander, die kan je niet bewust controleren maar beïnvloeden wel de (seksuele) communicatie en zelfs het gedrag.
Dus je moet nek onderspuiten met feromonen ed dat levert wat op.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Feromonen
Vrouwen die dat weten en uit zijn op seks maken even een 'uitstrijkje' op hun nek of achter hun oor.
De gaat er niet om wat beter registreerbaar is, maar wat de aantrekkingskracht bepaald (inclusief onbewuste processen).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.
Hier een artikel die weer zegt dat het niets doetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je moet nek onderspuiten met feromonen ed dat levert wat op.
*noteert*
Lees mijn post eerst nog eens door en reageer dan inhoudelijk, dan zijn je vragen misschien nog overbodig ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.
Sinds wanneer is er überhaupt een onderwerp te vinden waarvan iedereen het er 100% mee eens is en waar je nooit tegengeluiden over hoort?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier een artikel die weer zegt dat het niets doet
http://www.beautyjournaal(...)n-parfum-werken-niet
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Pheromone#Humansquote:Some body spray advertisers claim that their products contain human sexual pheromones that act as an aphrodisiac. In the 1970s, "copulins" were patented as products that release human pheromones, based on research on rhesus monkeys.[32] Subsequent to this, androstenone, axillary sweat, and "vomodors" have been claimed to act as human pheromones.[33] Despite these claims, no pheromonal substance has ever been demonstrated to directly influence human behavior in a peer reviewed study.
Andermans feromonen werken niet, nee. Hou het natuurlijk. Overigens zijn mannen er schijnbaar veel gevoeliger voor dan vrouwen. Idiote holbewoners zijn het ook hèquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hier een artikel die weer zegt dat het niets doet
http://www.beautyjournaal(...)n-parfum-werken-niet
Hadden jullie mijn collega nog niet helemaal begrepen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef Crutch het volgende:
Oke, nu gaat het niet meer over versieren.
On topic, gaarne.
Die post was er nog niet toen ik aan het typen was, excuses.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hadden jullie mijn collega nog niet helemaal begrepen?
Ik denk dat elke vrouw dat wel heeft, inderdaad de natuurlijke competitie. Niets om je over te schamen en goed dat je open bentquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik merk dat ik me nog wel onzeker voel over mijn uiterlijk. Maar dat is misschien de natuurlijke competitie tussen vrouwen. Het is wel vreemd, want ik vind mezelf ook vaak echt veel lekkerder dan andere vrouwen.
Ik denk dat ik het bij deze officieel moet toegeven aan de mensen om mij heen, zo ook hier op het forum.
Vandaag is de dag. Zo, dat lucht wel weer op.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hadden jullie mijn collega nog niet helemaal begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |