abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99971778

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
pi_99971833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom moet dat perse, en voor wie wil je dat bewijzen? Het ene is bewust en het andere onbewust, je hoeft het dan ook niet zo sterk met elkaar te vergelijken aangezien beide een rol spelen op twee heel verschillende manieren.

Daarnaast zijn de meeste onderzoeken gericht op het effect van (mannelijke) feromonen op vrouwen en keer op keer tonen die onderzoeken aan dat ze een rol spelen bij o.a. aantrekkingskracht. En laat jij nou net degene zijn die beweert dat uiterlijk bijna geen tot geen rol speelt voor vrouwen (wat al niet waar is maar goed) maar dat persoonlijkheid de sleutel tot succes is. Maar feromonen spelen dus ook een rol.
Hij zegt dat ik niet kan bepalen of ik meer op uiterlijk af ga of feromonen. Met een beetje logisch nadenken merk ik haar eerder op als ik haar zie, dan door mijn neus.

Met je ogen zie je ook meteen hoe iemand is. Dus ook de persoonlijkheid. Met feromonen kan je dit allemaal niet bepalen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99971975
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef greatjob het volgende:

[..]

Hij schep niet snel een band. Hij is vrij stil.
Ik dacht zelf een paar meisjes aan te spreken en ze in een feeststemming te krijgen. Zo worden ze wat losser en blijven ze rond ons hangen. En ze dan in de mood te krijgen zodat er wel één gewillig is om met hem te zoenen en misschien meer.
Maar ik kan jouw strategie ook gebruiken.
Als je opent heb je wel een redelijke kans dat ze je interessanter vinden dan hem. Vooral als ze door jou vrolijk worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_99972400
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij zegt dat ik niet kan bepalen of ik meer op uiterlijk af ga of feromonen. Met een beetje logisch nadenken merk ik haar eerder op als ik haar zie, dan door mijn neus.

Met je ogen zie je ook meteen hoe iemand is. Dus ook de persoonlijkheid. Met feromonen kan je dit allemaal niet bepalen.
Je zegt logisch na te denken, maar de registratie van feromonen staat los van de mate waarin ons reukorgaan is ontwikkeld en dit nam jij volgens mij niet eens mee in je beoordeling ervan.

Lees mijn post nog eens en kijk eens in je broek. Je bent toch geen vrouw of wel? De invloed op vrouwen is namelijk het meeste onderzocht. Vrouwelijke feromonen zijn minder krachtig dus voor mannen speelt het inderdaad minder een rol, maar als jij mijn post had gelezen had je dat er al uit op kunnen maken in plaats van je standaard riedeltje verder te blijven afdraaien tegen mij.
Daarnaast gaat het over bewust en onbewust dus kan je het niet naast elkaar leggen en bepalen welke van de twee het hem doet voor iemand. Zoals ik al zei gaat het ook niet letterlijk over ruiken, maar over het registreren van die feromonen. Dat is het punt een beetje, alleen gaat het dus vooral op voor vrouwen.

Maar goed, ik geloof er helemaal niets van dat jij iedereens persoonlijkheid zomaar kan zien aan de buitenkant. Zo simplistisch is een persoonlijkheid niet dat je die in een oogopslag kan doorgronden. Feromonen geven ook allerlei biochemische informatie door die invloed heeft op de hormoonhuishouding van de ander, die kan je niet bewust controleren maar beïnvloeden wel de (seksuele) communicatie en zelfs het gedrag.
pi_99972767
Feromonen _O_

Vrouwen die dat weten en uit zijn op seks maken even een 'uitstrijkje' op hun nek of achter hun oor. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:04:20 #6
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99972770
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Om te bewijzen dat het visuele meer effect heeft dan feromonen.
Het zou mij niet verbazen als feromonen een rol spelen in de zogenaamde uitstraling.
The view from nowhere.
pi_99972809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:55 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je zegt logisch na te denken, maar de registratie van feromonen staat los van de mate waarin ons reukorgaan is ontwikkeld en dit nam jij volgens mij niet eens mee in je beoordeling ervan.

Lees mijn post nog eens en kijk eens in je broek. Je bent toch geen vrouw of wel? De invloed op vrouwen is namelijk het meeste onderzocht. Vrouwelijke feromonen zijn minder krachtig dus voor mannen speelt het inderdaad minder een rol, maar als jij mijn post had gelezen had je dat er al uit op kunnen maken in plaats van je standaard riedeltje verder te blijven afdraaien tegen mij.
Daarnaast gaat het over bewust en onbewust dus kan je het niet naast elkaar leggen en bepalen welke van de twee het hem doet voor iemand. Zoals ik al zei gaat het ook niet letterlijk over ruiken, maar over het registreren van die feromonen. Dat is het punt een beetje, alleen gaat het dus vooral op voor vrouwen.

Maar goed, ik geloof er helemaal niets van dat jij iedereens persoonlijkheid zomaar kan zien aan de buitenkant. Zo simplistisch is een persoonlijkheid niet dat je die in een oogopslag kan doorgronden. Feromonen geven ook allerlei biochemische informatie door die invloed heeft op de hormoonhuishouding van de ander, die kan je niet bewust controleren maar beïnvloeden wel de (seksuele) communicatie en zelfs het gedrag.
Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:06:22 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99972864
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Feromonen _O_

Vrouwen die dat weten en uit zijn op seks maken even een 'uitstrijkje' op hun nek of achter hun oor. :Y
Dus je moet nek onderspuiten met feromonen ed dat levert wat op.
*noteert*
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:09:12 #9
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99972985
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leuk al die lange verhalen, maar zijn feromonen beter registreerbaar waar het vandaan komt dan het oog? (Bewust en onbewust bij elkaar opgeteld, het gaat om het totale effect van feromonen tegenover het totale effect van een zichtbaar iets. Al die bijinformatie die je erbij haalt heb ik het niet over, en is te vinden op het internet.
De gaat er niet om wat beter registreerbaar is, maar wat de aantrekkingskracht bepaald (inclusief onbewuste processen).
The view from nowhere.
pi_99973009
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Dus je moet nek onderspuiten met feromonen ed dat levert wat op.
*noteert*
Hier een artikel die weer zegt dat het niets doet

http://www.beautyjournaal(...)n-parfum-werken-niet
pi_99973092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lees mijn post eerst nog eens door en reageer dan inhoudelijk, dan zijn je vragen misschien nog overbodig ook.
Ik heb het er wel over en je reageert op mij, dus dat is geen argument om de informatie te negeren, of begrijp je het gewoon niet en probeer je dat zo te verbergen? Je hoeft er uiteraard niet op in te gaan hoor maar als je het zou lezen zou je misschien het een en ander duidelijk worden wat je weer een reactie schelen waar je compleet langs mijn punt heen praat.
Feromonen zijn iets heel anders dan uiterlijk, dus waarom ze perse in dezelfde weegschaal leggen? Ze hebben beide een verschillende invloed, punt.
En daarnaast hebben ze vooral effect op vrouwen en die kijken volgens jou toch niet naar uiterlijk? Dus dan zou volgens jouw redenatie het totale effect van feromonen altijd groter voor ze zijn dan die van het zicht omdat die laatste niet meetelt voor ze. Let wel, ik zeg niet dat dit ook echt zo is verder.
De feiten die jij vaak aanhaalt zijn die trouwens ook te vinden op het internet? Bijna alles is te vinden op het internet maar toch zie ik nooit bronnen van jouw beweringen.
pi_99973179
http://senseofsmell.org/p(...)_Final%207-15-09.pdf

Hier heb je de paper , het is misschien zelfs nog minder effectief/verwaarloosbaar/ tot niet aanwezig als dat ik dacht _O-
pi_99973235
Steroids molecules such as Δ
4, 16
-androstadien-3-one (AND) and
estra-1, 3, 5(10), 16-tetraen-3-ol (EST) have been declared to be human
pheromones based upon the false premise that humans have a functional
vomeronasal organ (VNO), which they don't.
pi_99973254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is er überhaupt een onderwerp te vinden waarvan iedereen het er 100% mee eens is en waar je nooit tegengeluiden over hoort?
pi_99973449
In the past 15 years, considerable evidence has accumulated to demonstrate
that 1) adult humans do have a VNO (e.g., 74, reviewed in 75), however; 2) it is
devoid of sensory cells (88) and 3) does not have associated nerves making contact
with the accessory olfactory bulb (89)

De sensor cellen zitten er niet bij (bij mensen), plus de zenuwen die de signalen naar je hersenen moeten transporteren zijn niet aanwezig.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:30:05 #16
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99974004
Oke, nu gaat het niet meer over versieren.

On topic, gaarne.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:30:49 #17
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99974042
Bij mensen zijn nog geen effecten van feromonen bekend.

quote:
Some body spray advertisers claim that their products contain human sexual pheromones that act as an aphrodisiac. In the 1970s, "copulins" were patented as products that release human pheromones, based on research on rhesus monkeys.[32] Subsequent to this, androstenone, axillary sweat, and "vomodors" have been claimed to act as human pheromones.[33] Despite these claims, no pheromonal substance has ever been demonstrated to directly influence human behavior in a peer reviewed study.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Pheromone#Humans
The view from nowhere.
pi_99974043
http://mugwump.pitzer.edu/~bkeeley/pix/Portugal/Meredith_2001.pdf

Deze bron belicht beide kanten en is niet zo eenzijdig als jouw bron Firefly.
Ik zou ook een bron kunnen geven die exact het tegenovergestelde als de jouwe beweert enkel en alleen omdat het kan, maar deze lijkt mij beter omdat alles tenminste onderbouwt wordt.

Oh en het is wel makkelijk om selectief te quote, jouw bron geeft namelijk ook aan dat het bestaan van bepaalde feromonen wel degelijk bewezen is. Mogelijk is er inderdaad geen werkende VNO maar dit sluit niet uit dat feromonen (of tenminste stoffen met een vergelijkbare werking) invloed hebben op anderen. Zo is er bijvoorbeeld een gerenomeerd onderzoek waaruit blijkt dat vrouwen hun menstruatiecyclus op elkaar afstemmen als ze langdurig samen wonen en dit komt door bepaalde stoffen die ze afscheiden.

Dus of je het nou voor het gemak feromonen noemt of niet, verscheidene onderzoeken toonden iig aan dat er communicatiestofjes zijn die invloed uitoefenen op anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2011 20:32:30 ]
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:31:27 #19
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99974077
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Andermans feromonen werken niet, nee. Hou het natuurlijk. Overigens zijn mannen er schijnbaar veel gevoeliger voor dan vrouwen. Idiote holbewoners zijn het ook hè :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:31:35 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99974087
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:30 schreef Crutch het volgende:
Oke, nu gaat het niet meer over versieren.

On topic, gaarne.
Hadden jullie mijn collega nog niet helemaal begrepen?
pi_99974119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Die post was er nog niet toen ik aan het typen was, excuses.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:34:18 #22
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_99974242
Krijg nou wat, Crutch is blauw. :D Feli Crutch ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:34:23 #23
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99974249
Ik merk dat ik me nog wel onzeker voel over mijn uiterlijk. Maar dat is misschien de natuurlijke competitie tussen vrouwen. Het is wel vreemd, want ik vind mezelf ook vaak echt veel lekkerder dan andere vrouwen.

Ik denk dat ik het bij deze officieel moet toegeven aan de mensen om mij heen, zo ook hier op het forum.

Vandaag is de dag. Zo, dat lucht wel weer op.
pi_99974341
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik merk dat ik me nog wel onzeker voel over mijn uiterlijk. Maar dat is misschien de natuurlijke competitie tussen vrouwen. Het is wel vreemd, want ik vind mezelf ook vaak echt veel lekkerder dan andere vrouwen.

Ik denk dat ik het bij deze officieel moet toegeven aan de mensen om mij heen, zo ook hier op het forum.

Vandaag is de dag. Zo, dat lucht wel weer op.
Ik denk dat elke vrouw dat wel heeft, inderdaad de natuurlijke competitie. Niets om je over te schamen en goed dat je open bent :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:36:44 #25
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99974387
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:31 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

_O-
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')