bij de mac?quote:
elke morgenavond voetballenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal als we weer twee weken over 1 deeltje doen
hij moet logistiekquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we vanavond naar Marko's Mac gaan en de hele zooi leegkopen
cheerleader kan toch wel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef norich het volgende:
Als ik in Nijverdal was, kwam ik ook... kijken dan, niet meedoen
Dat zei ik ook al tegen Markoquote:
welke, Theo of Willem?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen Marko
Henrike wou trouwens niet![]()
Twente zonder Janssen is duidelijk verschillend..
quote:
Zonder Theo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welke, Theo of Willem?en een beetje GMTA dus
[..]maar geluk moet je soms hebben...
Ik heb geen cheerleader outfit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al tegen Marko
Henrike wou trouwens niet![]()
Twente zonder Janssen is duidelijk verschillend..
ja, was wel de spil van het elftal... logisch dat het nu anders isquote:
Zij trekt sowieso aandacht als ze sensueel danstquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toch wel iets anders wat er op lijkt en wat de aandacht trekt?
dat kun je op 2 manieren opvattenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zij trekt sowieso aandacht als ze sensueel danst
Ghehehehequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kun je op 2 manieren opvatten(en jij kunt het weten natuurlijk)
ik bedoelde meer aandacht trekken omdat ze het zo goed kan, of juist omdat ze er weinig van baktquote:
Oohquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde meer aandacht trekken omdat ze het zo goed kan, of juist omdat ze er weinig van bakt
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh
In dat geval: omdat ze zo mooi danst
nice!quote:
werken kerel, werkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Remco, ik vind het jammer dat je er morgen niet bij bent
wat slim gedaan door Leugersquote:
Tsja, deze penal was terechter dan die tegen PSVquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
werken kerel, werken
[..]
wat slim gedaan door Leugersen 1-0 door Janko nu
en dat wil wat zeggenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, deze penal was terechter dan die tegen PSV
De enige dag dat ik Ruiz meer haatte dan Ajax in het algemeen.quote:
dat blijkt welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De enige dag dat ik Ruiz meer haatte dan Ajax in het algemeen.
Kan me er nog kwaad om maken
we zijn niet zo makkelijk van dat Vaslui af, als het zo doorgaat...quote:
Omdat jij zo goed als de enige "old skool" ToF'er bent die ik nog niet heb gemeetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zijn niet zo makkelijk van dat Vaslui af, als het zo doorgaat...
en ff benieuwd; waarom balen dat ik morgen niet kom?
owja, dat is waar ookquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat jij zo goed als de enige "old skool" ToF'er bent die ik nog niet heb gemeet
Shake emquote:
toe maarquote:
Dit is dus code taal die ik niet mag begrijpen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
De eerste band voor WOA 2012 is bekend
Cradle of Filth heeft afgezegd en gaat volgend jaar optreden.
Nu Triptykon ipv CoF
WOA = wacken open airquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit is dus code taal die ik niet mag begrijpen?
nee nu is het wel gelukt, dankjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
WOA = wacken open air
dat begrijp je ook vast niet: dat is een metal festival.
Cradle of Filth is een band
Triptykon is een band
CoF = Cradle of Filth
nog meer?
Gok dat ze het bij WKE hebben afgekekenquote:
Laten we het hopen, hij heeft wat in te halen....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
2-0, weer Jankozou hij dan toch kunnen voetballen en veel kunnen scoren?
Berghuis geeft meer voorzetten dan bijvoorbeeld een Ruiz, dus dat is al positiefquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Laten we het hopen, hij heeft wat in te halen....
yup, matig niveau nuquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pffffff, Twente speelt echt 3 keer kut deze pot
Berghuis is sowieso wel een speler waar je de komende jaren iets van mag verwachten, talent heeft die.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Berghuis geeft meer voorzetten dan bijvoorbeeld een Ruiz, dus dat is al positief
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pffffff, Twente speelt echt 3 keer kut deze pot
daar gaan we echt wat aan hebben dit seizoenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Berghuis is sowieso wel een speler waar je de komende jaren iets van mag verwachten, talent heeft die.
Uhuquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
je hoort ze roepen; Theo Theo Theo
het is Theodor, maar dat boeit niet
Uhu, dit was een "tussendoortje"quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:11 schreef GimmeGore het volgende:
met anderhalf uur mag je toch nog wel ff
Dan kom je daarna maar langsquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja goddomme. Van half 8 tot ong. 9 sta ik in de sportschool stel heikneuters!
Dat moet ik even zien.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie heeft die tijd eigenlijk bedacht dan
Oohquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik niet.
Sowieso is kan ik maandag, woensdag en vrijdag niet vanwege het sporten. En vrijdag sowieso niet want weekend.
Tis nog zomer manquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:21 schreef FCTVCF het volgende:
Als er wat meer kwamen was het twijfelen waard, maar nu zeg ik de training van Fleringen 1 niet af.
Zaterdag ga ik naar Lloret jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tis nog zomer manvolgende week kun je weer trainen bier drinken
quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:27 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik naar Lloret jaEn die week erop hebben we gewoon weer training. 3e week van de bouwvak hebben we al 1e bekerwedstrijd..
Doet die kat nou een hitlergroet?quote:
Wie wat waar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Seizoensoverzicht 2010/2011 Het allerbeste van een jaar voetbal international op TV
Inclusief meest ludieke momenten![]()
Ejow dat hebben wij ook, waar kan da?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kon ik gratis bestellen omdat we een abo hebben bij de VI
Vorige week zat er aan kaart in met een link naarquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:29 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ejow dat hebben wij ook, waar kan da?
Net een nieuwe gekregen dus dat is handig. Gelijk even opvragenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vorige week zat er aan kaart in met een link naar
http://www.vi.nl/abonnee/
Je abonnee nummer staat bij je adres op het inpakplastic
Daaromquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:34 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Net een nieuwe gekregen dus dat is handig. Gelijk even opvragen
Duurde die e-mail die je moet krijgen voor een account bij jou ook zo lang?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom
Ik had m vorige week al aangevraagd
geen idee meerquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:36 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Duurde die e-mail die je moet krijgen voor een account bij jou ook zo lang?
Zijn we gewend, dat scheeltquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:22 schreef haakon het volgende:
middag
Nog mooi bij de boer, dus zal vanaamd wel stinkn
ik vind het maar een homoshirtquote:
jeffrey kwam toch ook?quote:
kan hij dat niet afzeggenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die zit dan in de sportschool.
Negative. Heb laatste tijd al vaker geskipt vanwege vakantie en door die vakantie eet ik niet zo gezond dus ik moet sporten van mezelf. Volgende keer op een dinsdag of donderdag.quote:
True, maar ik wil serieus ff flink cardio doen.quote:
Ik zei het net hardop, echt genoegquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Durf dat 1 keer te zeggen in het echt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zei het net hardop, echt genoeg
*trollface*
quote:
Dan zijn jullie sowieso ook op tijdquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:29 schreef haakon het volgende:
Marko, ik red 7uur ook wel bij de Spar. Wil je daar gaan staan? Is dichterbij voor mij
Goed planquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:29 schreef haakon het volgende:
Marko, ik red 7uur ook wel bij de Spar. Wil je daar gaan staan? Is dichterbij voor mij
Ah "ons" oude trapveldje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens kunnen we nog aan de Morgenster voetballen als SVVN niet kan
is goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:56 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Durf dat 1 keer te zeggen in het echt.
Oja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's aan de kamperfoelie toch?
Top dat je langskomt manquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:57 schreef Redbaron het volgende:
Ik ga zo eten, daarna douchen en kom dan wel langs ouwehoeren...
Meedoen heb ik ff geen zin in..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
Ik loop nu naar de SparTot straks menschen
Joah markoo gaf net een adres door dus moet wel goedkomenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Top dat je langskomt man
Je weet waar het is?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah markoo gaf net een adres door dus moet wel goedkomen
Diepzinnige vraag!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:13 schreef haakon het volgende:
Selma? Wanneer kunnen we diepgaande gesprekken voor tijdens de meet bij jou thuis?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Waagde ik nog een sprong in het diepe door naar SVVN te rijden maar tevergeefs. De jongens waren al weg. Bleken jullie bij de sprong te zitten.. Dacht al dat ik zo'n verdachte golf zag met zwarte wieldoppen.Better luck nextime!
Had je gewoon bij moeten komen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Waagde ik nog een sprong in het diepe door naar SVVN te rijden maar tevergeefs. De jongens waren al weg. Bleken jullie bij de sprong te zitten.. Dacht al dat ik zo'n verdachte golf zag met zwarte wieldoppen.Better luck nextime!
Ja ik had er nog 2 in de auto en ik had m'n fitnesspul nog aan dus dat had ik jullie niet aan kunnen doen.quote:
Je strakke pakjequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik had er nog 2 in de auto en ik had m'n fitnesspul nog aan dus dat had ik jullie niet aan kunnen doen.
Nee twente shirt en trainingsbroek.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee twente shirt en trainingsbroek.
Zo 1 van katoen van de bekerfinale van 2 of 3 jaar terugquote:
oke gaafquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo 1 van katoen van de bekerfinale van 2 of 3 jaar terug
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Een biertje dan, ik wil niet te diep in het glaasje kijken
Als je maar niet naar Diepenheim hoeft te rijdenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Een biertje dan, ik wil niet te diep in het glaasje kijken
Ja maar dan dus op een dinsdag of donderdag gaarnequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Was zeker wel geslaagd vanavond, moeten we vaker doen
Doen we !quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar dan dus op een dinsdag of donderdag gaarne
quote:
Wil je mij er niet bij hebben ofzo?quote:
quote:
jij mag er best bij zijn, maar dat soort dagen kan ik toch nevernooitnietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:48 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
![]()
[..]
Wil je mij er niet bij hebben ofzo?
Oh :$ Hoezo wel op een woensdag maar niet op een dinsdag of donderdag dan? Of had je nu gewoon een x geluk dat je niet hoefde te chauffeuren?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jij mag er best bij zijn, maar dat soort dagen kan ik toch nevernooitniet
Ivm een post eerder deze week heb ik vrijaf gekregen om bij de plechtigheid aanwezig te kunnen zijn...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh :$ Hoezo wel op een woensdag maar niet op een dinsdag of donderdag dan? Of had je nu gewoon een x geluk dat je niet hoefde te chauffeuren?
Oh dan doen we 't op een zondag een xquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ivm een post eerder deze week heb ik vrijaf gekregen om bij de plechtigheid aanwezig te kunnen zijn...
Normaal kan ik alleen het weekend maar
Nee maar het wel zoveel mogelijk proberen natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We kunnen niet met iedereen rekening houden.
Tuurlijk, maar in het weekend word m sowieso niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee maar het wel zoveel mogelijk proberen natuurlijk
Binnen nu en 4 weken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We vroegen ons nog wel af wanneer die meet @ Selma is
Nee joh. Je hoort/leest het ruim van tevoren. 't Is wel zo leuk als het een datum is waar op iedereen kan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:26 schreef GimmeGore het volgende:
En dan over 10 minuten posten dat die meet "nu" is
Keer normale muziek?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luister je toffe muziek op Radio49, knalt er ineens Spice Girls uit je speakers... DJ-wissel
quote:
Wrijf het nog maar inquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi dat we gister hebben gevoetbald
Hier stond ook een swift en daar stond 't al vrij hoog jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Redbaron het volgende:
Zodetering, ben ik blij dat we hier niet zulk weer hebben, dan heb in binnen notime water IN de swift
Jep, hier net zoquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wrijf het nog maar in.. Nee geintje
volgende x ben ik erbij!
Het regent hier nu een beetje.
Bij m'n maat:
[ afbeelding ]
En hiervoor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:47 schreef Redbaron het volgende:
Zodetering, ben ik blij dat we hier niet zulk weer hebben, dan heb in binnen notime water IN de swift
Maar mijn Swift staat 60mm lager dan een standaard,,quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hier stond ook een swift en daar stond 't al vrij hoog ja.. Ben ook blij dat mijn auto met de neus in het water staat en niet met de achterkant want dan was me wellicht al water in de uitlaat gelopen.
Hier is er wat via de achterdeur naar binnen gelopenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
donders wat plenzen daar in nijverdal
zo heftig is het hier vandaag (gelukkig) nog niet geweest...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier is er wat via de achterdeur naar binnen gelopen
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen naar Texel, weekje op vakantie met m'n vriendingelukkig zijn de voorspellingen goed!!
dank! en nee, 1 Remco is voorlopig genoegquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
Over 9mnd een mini-Remco?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
Over 9mnd een mini-Remco?
ga je mee morgenavond voetballen in nijverdal?quote:
alweer voetballen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je mee morgenavond voetballen in nijverdal?
zie TTquote:
ja hoor, meeste voor vakantie is gepakt en nu henig op de bankquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:45 schreef norich het volgende:
[..]
Jawel, maar wel beetje moe na dat verhuizen. Jij gtp?
chill. veel plezier op Texel!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja hoor, meeste voor vakantie is gepakt en nu henig op de bank
Dat zei dat meisje dat we verkracht hebben de hele tijd...niet zo DIEPquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat hebben jullie toch met dat 'diep' ?
Ehm, Bas? Dat was Markooo met een pruik opquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat zei dat meisje dat we verkracht hebben de hele tijd...niet zo DIEP
oh dus daarom stribbelde ze zo tegenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, Bas? Dat was Markooo met een pruik op
quote:
Ja ik zag het ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef norich het volgende:
Ze lieten net beelden van de regen in Nijverdal zien op Ned 2
Het ging dan ook absurd hard tekeer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:42 schreef norich het volgende:
Ze lieten net beelden van de regen in Nijverdal zien op Ned 2
hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb verdomme vanaf 19:30 staan wachten bij SVVN om te voetballen, maar niemand kwam
TT's die niet actueel zijn
Da's aan de verkeerde kant van 't dorp vriendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
oh kut. Ik stond bij de zweef te wachten
Of was SV Nijverdal nou opgehoudenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:18 schreef norich het volgende:
[..]
en wat is dit dan: http://www.vvdes.nl/cms/
Deze vond ik treffender nadat ik een konijn nogal doodde door er met 80 overheen te rijden.quote:
noooooooo rip konijntjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze vond ik treffender nadat ik een konijn nogal doodde door er met 80 overheen te rijden.
Kon wel uitwijken, maar dan kon ik niet meer posten of ademhalen enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |