Gewoon via tversity, of PS3 of TV met USB of DNLA etc.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Thanks, maar ga hem nu gewoon op de pc kijken.
Kijk altijd via tversity maar werkte gewoon niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewoon via tversity, of PS3 of TV met USB of DNLA etc.
Ga ook op zoek, knuppel hem neer en verdien een plek naast piet p. in hart van Nerderlandquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:53 schreef dreamzk het volgende:
Politie op zoek naar iemand in mn buurt, sirenes overal. Spanning en sensatie hier in Utrecht, woot woot
Komt omdat ik nog niet op de tribune zit om hem aan te moedigen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:02 schreef SoldMayor het volgende:
Webber eigen fout.![]()
Hamilton op 1 FP1en Saubers ook aardig snel.
Lekker begin.
Veel plezier daar, ben jaloers.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Komt omdat ik nog niet op de tribune zit om hem aan te moedigen natuurlijk
Vertrek helaas vanavond pas, dus mis beide vrije trainingen
Jawel alleen ligt die niet hier bij mijn neefje waar ik nu ben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:22 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft er iemand een 48 uur trial kaartje voor me om te kijken of dat mijn oude account kan fixen?
Xboxworld forum ff kijken. Maar je kan toch gewoon inloggen? Dan werkt ie toch ook?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:22 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft er iemand een 48 uur trial kaartje voor me om te kijken of dat mijn oude account kan fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |