Ik denk liever niet aan lijnen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef themito het volgende:
dan behoor ik niet tot dat deel van de nederlanders.... van ik houd juist van "buiten de lijntjes"
Wilders. En ik was sarcastisch. En dat was (haha) niet aan jou gericht trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef themito het volgende:
sorry voor mijn verkeerde interpetatie....kan 'm zelf welinvullen, maar leg uit!
Sinds wanneer valt "normaal doen" onder "niets merken?"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef wonderer het volgende:
Samenvatting van de reacties: je mag wel homo zijn, als de hetero's er maar niks van merken.
Puike acceptatie
Mwah, waarom het laatste stukje van je zin erbij? Ik vind het een legitieme vraag van de TS. Dat veel mensen het niet accepteren daar ben ik me goed van bewust maar wat de precieze beweegredenen zijn is mij bij veel mensen niet duidelijk. En het zinnetje "ik vind het prima als ze mij er niet mee lastig vallen" komt mij na jaren wel een beetje mijn neus uit. Veel mensen vinden lastig vallen al als je met je vriendje (als man) hand in hand loopt of een zoen geeft op de mond.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:36 schreef davids1976 het volgende:
Volgens mij heb ik je zwaar beledigd he Robbie?
Ben je onzeker geworden door mijn gedachtes over homo's of zo? Of is het weer een vorm van aandacht zoeken?!?
Saamhorigheid, elke groepering in de wereld heeft zo zijn 'eigen' dagen. Iedereen is welkom op deze dagen, en er zit (op NL na denk ik) altijd een politiek tintje aan deze dagen. Als je het historisch bekijkt zijn deze dagen nodig geweest voor acceptatie en ik denk dat ze nog steeds nodig zijn voor acceptatie. Ga er maar eens heen en je zult zien dat het niet zo is zoals je op tv bij het 8 uur journaal ziet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik denk, wat het meeste vreemd of irritant wordt bevonden. Zijn de speciale dagen en evenementen voor homo's. Waarom moeten die er zijn? De meeste homo's willen toch geaccepteerd worden door de maatschappij, waarom moet je je dan afzetten tegen die maatschappij en aparte dingen organiseren voor homo's. Zo blijft men natuurlijk anders tegen homo's aankijken.
Ik zie meer lebberende hetero's in het openbaar dan homo's. Sterker nog, ik zie eigenlijk alleen maar lebberende hetero's in het openbaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt "normaal doen" onder "niets merken?"
Van mij mag je lekker gay zijn hoor, als je elkaar maar niet uitgebreid gaat staan af lebberen op het station. Daar heb ik namelijk ALTIJD een hekel aan, hetero, homo, lesbo of whatever.
Pcies en als dat reden moet zijn voor een feestje, dan is dat reden voor een feestje, boeiend wat de reden is, roze maandag in tilburg is altijd de gezelligste dag van de kermis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Saamhorigheid, elke groepering in de wereld heeft zo zijn 'eigen' dagen. Iedereen is welkom op deze dagen, en er zit (op NL na denk ik) altijd een politiek tintje aan deze dagen. Als je het historisch bekijkt zijn deze dagen nodig geweest voor acceptatie en ik denk dat ze nog steeds nodig zijn voor acceptatie. Ga er maar eens heen en je zult zien dat het niet zo is zoals je op tv bij het 8 uur journaal ziet.
Het was dan ook maar een voorbeeld. Maar blijkbaar voel jij jezelf er persoonlijk door aangevallen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie meer lebberende hetero's in het openbaar dan homo's. Sterker nog, ik zie eigenlijk alleen maar lebberende hetero's in het openbaar.
Ik vind dat eigenlijk ook heel erg storend, elkaar aflebberende mensen publiekelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie meer lebberende hetero's in het openbaar dan homo's. Sterker nog, ik zie eigenlijk alleen maar lebberende hetero's in het openbaar.
Je haalt ongewenste klefheid en acceptatie van geaardheid door elkaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef wonderer het volgende:
Samenvatting van de reacties: je mag wel homo zijn, als de hetero's er maar niks van merken.
Puike acceptatie
En dat is dan weer niet zo raar als je jezelf jaar in jaar uit moet excuseren voor je geaardheid. Dat jij nu in dit geval het algemeen bedoelde naar alle stelletjes is natuurlijk wat anders, maar het is niet gek dat je wat prikkelbaarder wordt op reacties op een forum omdat je jezelf moet uitleggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het was dan ook maar een voorbeeld. Maar blijkbaar voel jij jezelf er persoonlijk door aangevallen.
Waarom? Ze doen er toch niemand kwaad mee?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook heel erg storend, elkaar aflebberende mensen publiekelijk.
Ik zeg niet dat het raar is, maar ik vind het zelf erg storend dat je, ondanks dat je jezelf nergens beledigend uitlaat over homo's (of doe ik dat wel?), toch in feite "aangevallen" wordt. Want dan kan er van hetero's wel gezegd worden dat we homo's over een kam scheren, maar doen homo's dat dan ook niet in feite met hetero's als ze hier standaard van uitgaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
En dat is dan weer niet zo raar als je jezelf jaar in jaar uit moet excuseren voor je geaardheid. Dat jij nu in dit geval het algemeen bedoelde naar alle stelletjes is natuurlijk wat anders, maar het is niet gek dat je wat prikkelbaarder wordt op reacties op een forum omdat je jezelf moet uitleggen.
Natuurlijk is dat moeten uitleggen iets wat je zelf doet maar als je het niet doet, wie doet het dan?
Tja, als een bejaarde in een park gaat schijten doet hij er ook niemand kwaad mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom? Ze doen er toch niemand kwaad mee?
Ik vind het niet een erg prettig gezicht om te zien, evenals dat ik het ook niet hoef te zien dat een kerel van 65 in zijn blote piemeltje rondloopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel als je single bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |