abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99973859
sorry voor mijn verkeerde interpetatie....kan 'm zelf welinvullen, maar leg uit!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:29:43 #102
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_99973983
Omdat een groot deel van de Nederlanders niet houdt van dingen die niet 'normaal' zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_99974168
Het zit RobbieBoy anders erg hoog dat hij er een aparte topic voor maakt!
pi_99974227
dan behoor ik niet tot dat deel van de nederlanders.... van ik houd juist van "buiten de lijntjes"
pi_99974367
Volgens mij heb ik je zwaar beledigd he Robbie?

Ben je onzeker geworden door mijn gedachtes over homo's of zo? Of is het weer een vorm van aandacht zoeken?!?
pi_99974428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef themito het volgende:
dan behoor ik niet tot dat deel van de nederlanders.... van ik houd juist van "buiten de lijntjes"
Ik denk liever niet aan lijnen...
Rustig aan.
pi_99974568
hahaha.... hangt er vanaf.....
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:54:52 #108
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_99975414
Samenvatting van de reacties: je mag wel homo zijn, als de hetero's er maar niks van merken.

Puike acceptatie :Y

:r
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:59:32 #109
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_99975659
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef themito het volgende:
sorry voor mijn verkeerde interpetatie....kan 'm zelf welinvullen, maar leg uit!
Wilders. En ik was sarcastisch. En dat was (haha) niet aan jou gericht trouwens.

"Ik heb niets tegen de Islam, ik heb alleen wat tegen de uitwassen van de Islam"
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_99975775
sorry,ben een tijdje int buitenland geweest dus al het nieuws is langs me heen gegaan....
maar ik lach iig met je mee... dus: Haha
pi_99976224
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef wonderer het volgende:
Samenvatting van de reacties: je mag wel homo zijn, als de hetero's er maar niks van merken.

Sinds wanneer valt "normaal doen" onder "niets merken?" :')
Van mij mag je lekker gay zijn hoor, als je elkaar maar niet uitgebreid gaat staan af lebberen op het station. Daar heb ik namelijk ALTIJD een hekel aan, hetero, homo, lesbo of whatever.
pi_99976242
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:36 schreef davids1976 het volgende:
Volgens mij heb ik je zwaar beledigd he Robbie?

Ben je onzeker geworden door mijn gedachtes over homo's of zo? Of is het weer een vorm van aandacht zoeken?!?
Mwah, waarom het laatste stukje van je zin erbij? Ik vind het een legitieme vraag van de TS. Dat veel mensen het niet accepteren daar ben ik me goed van bewust maar wat de precieze beweegredenen zijn is mij bij veel mensen niet duidelijk. En het zinnetje "ik vind het prima als ze mij er niet mee lastig vallen" komt mij na jaren wel een beetje mijn neus uit. Veel mensen vinden lastig vallen al als je met je vriendje (als man) hand in hand loopt of een zoen geeft op de mond.
Ik denk dat voor veel van deze mensen geldt, ik vind het prima als ik er maar niet mee geconfronteerd word.
ijs_beer fan!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:11:14 #113
157186 SoddimoKolehmainen
veni, vidi, vaginalis
pi_99976270
Ik denk, wat het meeste vreemd of irritant wordt bevonden. Zijn de speciale dagen en evenementen voor homo's. Waarom moeten die er zijn? De meeste homo's willen toch geaccepteerd worden door de maatschappij, waarom moet je je dan afzetten tegen die maatschappij en aparte dingen organiseren voor homo's. Zo blijft men natuurlijk anders tegen homo's aankijken.
Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
pi_99976364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:11 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik denk, wat het meeste vreemd of irritant wordt bevonden. Zijn de speciale dagen en evenementen voor homo's. Waarom moeten die er zijn? De meeste homo's willen toch geaccepteerd worden door de maatschappij, waarom moet je je dan afzetten tegen die maatschappij en aparte dingen organiseren voor homo's. Zo blijft men natuurlijk anders tegen homo's aankijken.
Saamhorigheid, elke groepering in de wereld heeft zo zijn 'eigen' dagen. Iedereen is welkom op deze dagen, en er zit (op NL na denk ik) altijd een politiek tintje aan deze dagen. Als je het historisch bekijkt zijn deze dagen nodig geweest voor acceptatie en ik denk dat ze nog steeds nodig zijn voor acceptatie. Ga er maar eens heen en je zult zien dat het niet zo is zoals je op tv bij het 8 uur journaal ziet.
ijs_beer fan!
pi_99976407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Sinds wanneer valt "normaal doen" onder "niets merken?" :')
Van mij mag je lekker gay zijn hoor, als je elkaar maar niet uitgebreid gaat staan af lebberen op het station. Daar heb ik namelijk ALTIJD een hekel aan, hetero, homo, lesbo of whatever.
Ik zie meer lebberende hetero's in het openbaar dan homo's. Sterker nog, ik zie eigenlijk alleen maar lebberende hetero's in het openbaar.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:15:09 #116
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99976474
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:13 schreef NanKing het volgende:

[..]

Saamhorigheid, elke groepering in de wereld heeft zo zijn 'eigen' dagen. Iedereen is welkom op deze dagen, en er zit (op NL na denk ik) altijd een politiek tintje aan deze dagen. Als je het historisch bekijkt zijn deze dagen nodig geweest voor acceptatie en ik denk dat ze nog steeds nodig zijn voor acceptatie. Ga er maar eens heen en je zult zien dat het niet zo is zoals je op tv bij het 8 uur journaal ziet.
Pcies en als dat reden moet zijn voor een feestje, dan is dat reden voor een feestje, boeiend wat de reden is, roze maandag in tilburg is altijd de gezelligste dag van de kermis.

En wat ik hier boven ook al zeg, zodra als er geen hand in hand lopende homo's van de straat af gemept worden. Dat is misschien het moment die evenementen eens af te schaffen.
pi_99976623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik zie meer lebberende hetero's in het openbaar dan homo's. Sterker nog, ik zie eigenlijk alleen maar lebberende hetero's in het openbaar.
Het was dan ook maar een voorbeeld. Maar blijkbaar voel jij jezelf er persoonlijk door aangevallen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:18:37 #118
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99976670
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk ook heel erg storend, elkaar aflebberende mensen publiekelijk.
(Overigens bedoel ik dan wel buiten overdag, bij het uitgaan is het anders)
Alsof ze een poging doen elkaars amandelen af te likken. Doe dat lekker thuis ofzo.
Dat is een soort van primitieve territorium drang, even aan de rest van de wereld laten zien dat deze exclusief van mij is.
pi_99976690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef wonderer het volgende:

Je haalt ongewenste klefheid en acceptatie van geaardheid door elkaar.

De meerderheid van de hetero's stoort zich ook aan heterostelletjes.
Maar als je het bij homo's afkeurt haat je niet gelijk de gehele herenliefde.

Het gaat fout bij opdringen.
pi_99976758
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Het was dan ook maar een voorbeeld. Maar blijkbaar voel jij jezelf er persoonlijk door aangevallen.
En dat is dan weer niet zo raar als je jezelf jaar in jaar uit moet excuseren voor je geaardheid. Dat jij nu in dit geval het algemeen bedoelde naar alle stelletjes is natuurlijk wat anders, maar het is niet gek dat je wat prikkelbaarder wordt op reacties op een forum omdat je jezelf moet uitleggen.
Natuurlijk is dat moeten uitleggen iets wat je zelf doet maar als je het niet doet, wie doet het dan?
ijs_beer fan!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:22:11 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_99976886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk ook heel erg storend, elkaar aflebberende mensen publiekelijk.
Waarom? Ze doen er toch niemand kwaad mee?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_99976903
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:20 schreef NanKing het volgende:

[..]

En dat is dan weer niet zo raar als je jezelf jaar in jaar uit moet excuseren voor je geaardheid. Dat jij nu in dit geval het algemeen bedoelde naar alle stelletjes is natuurlijk wat anders, maar het is niet gek dat je wat prikkelbaarder wordt op reacties op een forum omdat je jezelf moet uitleggen.
Natuurlijk is dat moeten uitleggen iets wat je zelf doet maar als je het niet doet, wie doet het dan?
Ik zeg niet dat het raar is, maar ik vind het zelf erg storend dat je, ondanks dat je jezelf nergens beledigend uitlaat over homo's (of doe ik dat wel?), toch in feite "aangevallen" wordt. Want dan kan er van hetero's wel gezegd worden dat we homo's over een kam scheren, maar doen homo's dat dan ook niet in feite met hetero's als ze hier standaard van uitgaan?
Je zit in een vicieuze cirkel en ziet wat je verwacht te zien: mensen die je aanvallen, terwijl dat niet eens zo is.
pi_99976953
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 21:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tja, als een bejaarde in een park gaat schijten doet hij er ook niemand kwaad mee.
pi_99976978
quote:

[..]

Ik vind het niet een erg prettig gezicht om te zien, evenals dat ik het ook niet hoef te zien dat een kerel van 65 in zijn blote piemeltje rondloopt.
pi_99977061
quote:

[..]

Wel als je single bent.

:'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')