abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:09:31 #251
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100006294
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:05 schreef lezzer het volgende:

[..]

Wat vind je er zelf van?
Waarom beantwoord je de vraag niet?

Ik heb er overigens geen probleem mee.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_100006363
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je de vraag niet?
Waarom lees je het antwoord maar niet? Ik heb het gepost en gequote, dat vind ik wel voldoende eigenlijk.
quote:
Ik heb er overigens geen probleem mee.
Waarmee?
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:13:23 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100006432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:11 schreef lezzer het volgende:

[..]

Waarom lees je het antwoord maar niet? Ik heb het gepost en gequote, dat vind ik wel voldoende eigenlijk.
En ik vroeg vervolgens waarom je je er bij betrokken voelt. We zijn nog steeds geen steek verder gekomen.
pi_100006745
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En ik vroeg vervolgens waarom je je er bij betrokken voelt. We zijn nog steeds geen steek verder gekomen.
Omdat ik er met m'n neus boven op sta? Wat lul je nou toch?
Je staat in een rij, het stel voor je begint te bekken en bij elkaar onder de trui te voelen kontgraiaen en wat al nog meer, dat echt voor de hele duur van de wachtrij, en ik word geacht de hele tijd de andere kant op te kijken? Kom nou toch... :N
Maar goed, jij hebt daar geen moeite mee. Nooit meegemaakt denk ik?
En, hoe vaak zie je homo's dat doen t.o.v. hetero's?
pi_100006825
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:21 schreef lezzer het volgende:

[..]

Je staat in een rij, het stel voor je begint te bekken en bij elkaar onder de trui te voelen kontgraiaen en wat al nog meer, dat echt voor de hele duur van de wachtrij, en ik word geacht de hele tijd de andere kant op te kijken? Kom nou toch... :N
Maar goed, jij hebt daar geen moeite mee. Nooit meegemaakt denk ik?
En, hoe vaak zie je homo's dat doen t.o.v. hetero's?
Ik denk dat het niet zo vaak voorkomt als jij zegt denkt..
En dat het verschil tussen homo's en hetero's te verwaarlozen valt qua dit gedrag.
Rustig aan.
pi_100006889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet zo vaak voorkomt als jij zegt..
En dat het verschil tussen homo's en hetero's te verwaarlozen valt qua dit gedrag.
Waarom ik dit dan al meer dan 10 keer meegemaakt heb is mij dan ook een raadsel. Echt overal waar ik in de rij sta heb ik zo'n klef stel voor me. Meestal van middelbare leeftijd ook nog :r
Of ben ik zo uniek dat ik het als enige mee maak?
Ik denk het niet, want er zijn er meerdere in dit topic die er ook niet zo op zitten te wachten, en dan neem ik aan dat ze het ook wel eens mee maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
Dat denk ik niet. Dat is ook precies waar het om draait. Homo's gaan dat niet zo snel doen in het openbaar, want ze zijn áltijd op hun hoede.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:26:59 #257
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100006984
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:21 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dan wederom de volgende vraag, als ze 10 meter verderop gaan staan, is het dan wel ok?
pi_100007005
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan wederom de volgende vraag, als ze 10 meter verderop gaan staan, is het dan wel ok?
Ja, doei. :')
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:30:22 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_100007151
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:27 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ja, doei. :')
Als ze 10 meter verderop staan is het argument 'Ik sta er met m'n neus bovenop' niet meer geldig.

Je kunt dus geen antwoord geven. Jouw gevoel van onbehagen komt volledig uit jezelf en er is geen duidelijke verklaring voor te geven. Dus is het volledig jouw probleem, en jouw probleem alleen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:44:09 #260
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_100007704
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik vond je opmerking asociaal grof vooral het laatste stukje sloeg nergens op. Ben je het niet eens met mijn edit mag je dit in sexFB komen vertellen.
Ik ben geen typische vrouw die het wel lief vind vindt, dat handtasje van die homo. Ik denk dat jij niet weet waar je over praat in mijn geval, dus houd je insinuaties over mij wel voor je.

Iedereen mag zeggen wat hij/zij wil in dit topic, dat je het vies vindt, walgelijk vindt etc. Maar als iemand beweert dat nichten of homo's geen normale mensen zijn gaat het mij toch wel iets te ver.
Ik zeg dat ze zich niet normaal gedragen, dat is iets anders dan normaal zijn.

Jij hebt geen idee hoe het is om als hetero man meerdere keren geconfronteerd te worden. Hierdoor ontwikkel ik die afkeer. Ik zeg niet dat ik ze vies of walgelijk vind. Wat ze doen mogen ze allemaal zelf weten, zolang ze maar met hun poten van mij afblijven of niet extreem nichterig doen in mijn bijzijn.

Vrouwen vinden homo's wel leuk omdat het net vriendinnen zijn, dat bedoelde ik met het handtasje. Omdat het mannen zijn die toch geen andere intentie hebben.

Iedere homo heeft een clean sheet bij mij (net als ieder ander mens), ze weten dat ik hetero ben. Als ze iets doen waar ik het niet op heb, dan moet ik gewoon niets meer met ze te maken hebben. De volgende persoon die ik ontmoet heeft gelijk weer een clean sheet.
Deathlift or Die.
pi_100007808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee hoe het is om als hetero man meerdere keren geconfronteerd te worden. Hierdoor ontwikkel ik die afkeer. Ik zeg niet dat ik ze vies of walgelijk vind. Wat ze doen mogen ze allemaal zelf weten, zolang ze maar met hun poten van mij afblijven. Jij vindt homo's wel leuk omdat het net vriendinnen zijn.

Iedere homo heeft een clean sheet bij mij (net als ieder ander mens), ze weten dat ik hetero ben. Als ze iets doen waar ik het niet op heb, dan moet ik gewoon niets meer met ze te maken hebben. De volgende persoon die ik ontmoet heeft gelijk weer een clean sheet.
Nee dat zei je niet. Als je het zo had gezegd had ik je post nooit geëdit.

Ik word er ook soms niet goed van dat ik de hele dag geconfronteerd word met een heterowereld waar ik mezelf anders in voel, dus het gaat 2 kanten op. Jij hebt ook geen idee hoe dat voelt.

Ik houd sws niet van opdringerige mensen of ze nou man of vrouw zijn, hetero of homo als iemand zich aan mij opdringt heeft die persoon bij mij afgedaan, ongeacht geaardheid. En als iemand iets doet wat ik niet leuk vind tjah, er zo zijn veel dingen die ik niet leuk vind. Leven en laten leven heur
ijs_beer fan!
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:49:00 #262
253447 Ethanolic
pi_100007885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee dat zei je niet. Als je het zo had gezegd had ik je post nooit geëdit.

Ik word er ook soms niet goed van dat ik de hele dag geconfronteerd word met een heterowereld waar ik mezelf anders in voel, dus het gaat 2 kanten op. Jij hebt ook geen idee hoe dat voelt.

Ik houd sws niet van opdringerige mensen of ze nou man of vrouw zijn, hetero of homo als iemand zich aan mij opdringt heeft die persoon bij mij afgedaan, ongeacht geaardheid. En als iemand iets doet wat ik niet leuk vind tjah, er zo zijn veel dingen die ik niet leuk vind. Leven en laten leven heur
quote:
Is toch zo? Als de meeste nou gewoon normaal zijn, normaal praten en niet uitgebreid gay kleden zou er niets aan zijn. Ik voel me als hetero ongemakkelijk tussen zulke types dus creëer ik daar een afgunst voor.
Deathlift or Die.
pi_100007887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:25 schreef lezzer het volgende:

[..]

Waarom ik dit dan al meer dan 10 keer meegemaakt heb is mij dan ook een raadsel. Echt overal waar ik in de rij sta heb ik zo'n klef stel voor me. Meestal van middelbare leeftijd ook nog :r
Of ben ik zo uniek dat ik het als enige mee maak?
Ik denk het niet, want er zijn er meerdere in dit topic die er ook niet zo op zitten te wachten, en dan neem ik aan dat ze het ook wel eens mee maken.

[..]

Dat denk ik niet. Dat is ook precies waar het om draait. Homo's gaan dat niet zo snel doen in het openbaar, want ze zijn áltijd op hun hoede.
Misschien omdat er 10x zoveel hetero's zijn als homo's ?
Rustig aan.
pi_100007916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:49 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoelde je geëdite post. niet dit, dit is ook gewoon blijven staan.
ijs_beer fan!
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:54:25 #265
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_100008079
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:44 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee hoe het is om als hetero man meerdere keren geconfronteerd te worden. Hierdoor ontwikkel ik die afkeer. Ik zeg niet dat ik ze vies of walgelijk vind. Wat ze doen mogen ze allemaal zelf weten, zolang ze maar met hun poten van mij afblijven of niet extreem nichterig doen in mijn bijzijn.

Dus je houdt er niet van als mannen zomaar aan je zitten. Maar ik zie regelmatig dat (hetero)mannen zomaar aan meisjes zitten, dus volgens mij is het normaal mannelijk gedrag.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_100008082
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef NanKing het volgende:
Wat bedoel je dan precies met die hetero-wereld die jou iedere dag confronteert?
Rustig aan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:56:11 #267
253447 Ethanolic
pi_100008150
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:54 schreef Blue-eyes het volgende:

[..]

Dus je houdt er niet van als mannen zomaar aan je zitten. Maar ik zie regelmatig dat (hetero)mannen zomaar aan meisjes zitten, dus volgens mij is het normaal mannelijk gedrag.
Praat ik hen goed? Nee, maar ik heb daar geen last van. Tenzij ze aan mijn vriendin zitten (die gasten verbouw ik dan ook graag).
Deathlift or Die.
pi_100008156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan precies met die hetero-wereld die jou iedere dag confronteert?
Het staat er dramatischer dan ik het bedoel. Maar een film die je ziet, een boek wat je leest, een liedje wat je hoort alles is hetero geörienteerd behalve als je zelf op zoek gaat naar andere dingen. Alles gaat om een man-vrouw relatie. Ik vind het niet raar, en heb er meestal geen problemen mee maar soms mis je de herkenning in een film, boek of liedje.
ijs_beer fan!
pi_100008425
Je zou ook pleiten voor meer homo in films boeken en liedjes?
Rustig aan.
pi_100008483
Ja, en vooral in lesboeken. Dat het gewoon als normaal wordt gezien dat er peter en henk hebben 3 kinderen moet een pizza delen met hun 3 kinderen hoeveel krijgt ieder staat.
ijs_beer fan!
pi_100008748
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:06 schreef NanKing het volgende:
Ja, en vooral in lesboeken. Dat het gewoon als normaal wordt gezien dat er peter en henk hebben 3 kinderen moet een pizza delen met hun 3 kinderen hoeveel krijgt ieder staat.
Hoe kan het dat peter en henk 3 kinderen hebben? Hebben zij geen mama? Hoe kan het dat zij 2 papa's hebben en geen mama? Kan mama ook een man zijn?
Rustig aan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:24:05 #272
253447 Ethanolic
pi_100009166
quote:
Lijkt me erg slecht.
Deathlift or Die.
pi_100009220
quote:
5s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe kan het dat peter en henk 3 kinderen hebben? Hebben zij geen mama? Hoe kan het dat zij 2 papa's hebben en geen mama? Kan mama ook een man zijn?
Meestal accepteren kinderen dat gewoon als het gewoon gebracht wordt. Zo niet, leren ze er nog wat van.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100009624
quote:
Met 5 man is 1 pizza nooit genoeg. Zelfs die 30 cm. niet.
pi_100009652
quote:
En natuurlijk: Henk is ho-mo. Peter is he-te-ro.
Henk laat 3 glazen vallen.
Peter laat 4 glazen vallen.
Wie is erger?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')