heeft geen tonnen teller dus onbekentquote:
120 bij 190/200 (ongeveer)quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:23 schreef Dunckie het volgende:
Zou je kunnen opmeten wat de afmetingen van het bed zijn?
Alvast bedankt, maar de lengte komt voor mij erg nauw, dus zou je misschien een exacte lengte kunnen geven?quote:
aan voetten eind zit niks (is de kant richting de neus dus alle ruimte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:50 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Alvast bedankt, maar de lengte komt voor mij erg nauw, dus zou je misschien een exacte lengte kunnen geven?
uhm geen idee ik kan er in staan met 1,93mquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:43 schreef TeleluvR het volgende:
Hoe hoog is dat ding eigenlijk met dat dak erop?
motor is een 1.6 luchtgekoeld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:17 schreef Ill-Skillz het volgende:
Zit de oorspronkelijke motor er in? Welke uitvoering van de motor is het? 1.6 luchtgekoeld?
U heeft compleet geen idee hoeveel kilometer eropstaat? Wat is het verbruik? Vertoont de bus nergens roest tussen de naden of rotte plekken?
de link heeft meer foto'squote:Op maandag 15 augustus 2011 19:38 schreef PetervdK het volgende:
Die andere foto's lijken wel heel erg op elkaar en zijn helaas in zwart wit...
Kan daar geen chocola van maken...
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)+T3+Kampeerauto+1981
laag dak? diesel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb een '82 T3 Westfalia te koop, ruilen?
diesel, origineel bedrijfswagen maar door de eerste eigenaar volledig Westfalia omgebouwd (destijds wegebelastingtechnisch handig).quote:
Heb je daar toevallig een advertentie van staan ergens? Ik ben ook op zoek naar een kampeerwagen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:20 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb een '82 T3 Westfalia te koop, ruilen?
Ben nu even druk maar zal je asap een PM sturen met wat info!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een advertentie van staan ergens? Ik ben ook op zoek naar een kampeerwagen.
alvast bedanktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ben nu even druk maar zal je asap een PM sturen met wat info!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |