Je kan het ook overdrijven... het is erg maar het leven gaat verder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb jij geen manieren geleerd?? ?? dit kun je toch niet zeggen??? een massale moordpartij 100 doden ben jij gek????
quote:RABAT - Een ongeluk met een militair vliegtuig in het zuiden van Marokko heeft het leven geëist van alle 80 inzittenden. Twee gewonden zijn later op de dag alsnog gestorven, aldus medische bronnen.
?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:56 schreef henkiedegekste het volgende:
[..]
Ga dat lied nou maar zoeken en lekker ergens anders discussiëren
Dat lied is door een slachtoffer van het drama ingezongen en aan het verhaal onder die youtube vid kun je ook zien dat dat bij dit lied niet het geval is.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:03 schreef Strani het volgende:
Ik word helemaal dood en dood ziek van al die irritante kutpubers die altijd maar moeten laten doorschemeren dat iets ze boeit, en dat andere mensen gek zijn omdat iets hun niet boeit.
Als je niet het fatsoen hebt af en toe je mond te houden, dan heb je geen manieren geleerd.
In hemelsnaam, waar baseer je die aanname op dat iedereen dat onderscheid maakt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:04 schreef GizartFRL het volgende:
Minder dan 100 mensen dood in Noorwegen: Ramp.
11 miljoen mensen hongernood in Afrika: Move along, nothing to see.
Kijk voor de aardigheid even het naar aantal Afrika-topics en het aantal Noorwegen gerelateerde berichten op fok, nu.nl etc etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
In hemelsnaam, waar baseer je die aanname op dat iedereen dat onderscheid maakt?
Waar baseer je op dat mensen het niet erg vinden wat er in de hoorn van Afrika gebeurt? 5 miljoen binnen gekomen op 555. En dat dat minder is dan bij andere rampen is te wijten aan het feit dat veel mensen vinden dat het geld niet op de juiste plaats terecht komt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:04 schreef GizartFRL het volgende:
Minder dan 100 mensen dood in Noorwegen: Ramp.
11 miljoen mensen hongernood in Afrika: Move along, nothing to see.
omdat Eigen stad > Nederland > Europa > het Westen > Wereld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:03 schreef Strani het volgende:
Ik word helemaal dood en dood ziek van al die irritante kutpubers die altijd maar moeten laten doorschemeren dat iets ze niet boeit, en dat andere mensen gek zijn omdat iets hun wel boeit.
Als je niet het fatsoen hebt af en toe je mond te houden, dan heb je geen manieren geleerd.
Je vergeet voor het gemak dat we 'gewend' zijn aan hongersnood in Afrika, als nieuwsfeit. Dit is iets wat al decennia speelt, soms in ergere mate.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Kijk voor de aardigheid even het naar aantal Afrika-topics en het aantal Noorwegen gerelateerde berichten op fok, nu.nl etc etc.
en de vliegtuig ongeluk dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat we 'gewend' zijn aan hongersnood in Afrika, als nieuwsfeit. Dit is iets wat al decennia speelt, soms in ergere mate.
Dat van Noorwegen is 1 fikse klap, en onverwacht, en houdt dus nù het nieuws bezig. Op de lange termijn krijgt Afrika duizenden malen meer aandacht dan Noorwegen, zowel in het nieuws als met privé-initiatieven.
Sinds wanneer kiezen mensen er zelf voor wat ze erg vinden en wat minder? Het is niet zo dat je 's ochtends in de ochtendkrant aanvinkt wat je die dag bezig gaat houden. Emotie is niet te sturen, en of een nieuwsbericht je wel of niet raakt dus ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:08 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
omdat Eigen stad > Nederland > Europa > het Westen > Wereld.
Is nogal irritant hoe sommige dingen mensen heel erg vinden maar de andere dingen waar nog veel meer mensen dood gaan mensen er nauwelijks over hebben.
Juiste perspectief enz.
Er zijn nu al dagen lang 100en topics over 1 aanslag geweest... genoeg is genoeg
Wat is daarmee? Vliegrampen hebben meestal ook een aardige impact ja.quote:
nou van vandaag? heb ik nog geen topics over gezien... volgens mij weet je zelfs geeneens dat t gebeurd is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Vliegrampen hebben meestal ook een aardige impact ja.
Domme aanname. Zuid-Marokko, militair vliegtuig, zeker 20 doden maar zal oplopen. Tevreden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nou van vandaag? heb ik nog geen topics over gezien... volgens mij weet je zelfs geeneens dat t gebeurd is.
80 dodenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Domme aanname. Zuid-Marokko, militair vliegtuig, zeker 20 doden maar zal oplopen. Tevreden?
Ik heb mijn posts maar helemaal weggehaald. Zodra een mod er naar eigen inzicht dingen in gaat zitten wijzigen sta ik er niet meer achter.quote:@ de rest: excuses voor de tè snelle conclusies mijnerzijds, discussie mag verder, maar hou het ajb wel normaal en netjes naar elkaar, respecteer elkaars standpunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |