Ah toch. Ze zeiden: die zijn van XM, maar ik dacht: huh, die is toch niet in Zweden geweest, recently?quote:
Ah, je bent naar de Ikea daar geweest.quote:
Wat een apart lijstje!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Komt bij jou ook wel goed denk ik.
wat ben ik trouwens gaarzie het ook aan de zinsbouw. Klopt weinig van af en toe.
Daarom daglijstje
o. boterham jam, boterham smeerkaas
t. wortelmuffin, klein zakje wokkels, perzik, paar bonbons
l. 4 wortels met yoghurt, half bakje kerstomaatjes met koriander, 3 kaassticks uit de oven
t. 2 crepes met jam + glas melk + kwart zak groentechips
d. AH biologische kipsalade
s. kwartier hardlopen + half uurtje oefeningen
Zie je 'm van verre aankomen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 wacht op IKEA-grap van loveli.
Ja sorry, ik ben er nu pasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 wacht op IKEA-grap van loveli.
Dat waren toch overtrekken? Of hebben die ook dekbedden?quote:
Ja, daarom...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
oh en vaiz, onder een dak kan werken maar als het slecht geisoleerd is dan betaal je je scheel aan stookkosten en blijft het lauwig. Warm wordt het niet...
en in de zomer is het fokking heet...
ik zeg nogo
Dons. Uit een verwend nest.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Syrena het volgende:
Ik wil wel nog naar de Ikea, een nieuw dekbed scoren. Tips anyone? Mijn huidige dekbed is van de Action en ik ben blijkbaar een "pletter", het was eerst fluffy en warm en nu is het platgewalst en niet meer warm
Het ligt er ook aan hoe de zon schijnt, mijn flat was de bovenste en de woonkamer was altijd KOUD. Behalve in de zomer van 2006, maar toen was het nergens te harden. In de winter had ik mijn deken en mijn fleece, was prima te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, daarom...
Kan niet zo heul goed tegen hitte.
Syrena, hebben ze ook, weet niet of 't goed is
Paar stenen erop leggenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Syrena het volgende:
Mijn ouders hebben dons. Dat is wel fijn qua warmte/koelte, maar ik wil graag voelen dat ik ergens onder lig. Ik kan het niet anders formulereneen zwaarder dekbed dus.
Het is geen dekbed wat jij nodig hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:33 schreef Syrena het volgende:
Mijn ouders hebben dons. Dat is wel fijn qua warmte/koelte, maar ik wil graag voelen dat ik ergens onder lig. Ik kan het niet anders formulereneen zwaarder dekbed dus.
WELquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is geen dekbed wat jij nodig hebt.
ik slaap onder een laken en daaroverheen een slaapzak die fungeert als dekenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Paar stenen erop leggen.
En Vik, een slaapzak? WhyVakantiegevoel in eigen huis ofzo?
Heb je de wekker gezet om dat te kunnen vertellen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik slaap onder een laken en daaroverheen een slaapzak die fungeert als dekendan kan ik die slaapzak van me afgooien als het warm is.
En dat kan niet met een dekbed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik slaap onder een laken en daaroverheen een slaapzak die fungeert als dekendan kan ik die slaapzak van me afgooien als het warm is.
Nee, want die zit in de hoes en dan lig ik bloot. En als ik het dekbed er los op leg, komen er allemaal kattenharen op en dat vind ik vies, want wit enzo. Anyway, spannend allemaalquote:Op woensdag 27 juli 2011 06:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dat kan niet met een dekbed?
Nee, ik was al wakkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 04:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je de wekker gezet om dat te kunnen vertellen?
Je kan er ook een hoes bijkopen....quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want die zit in de hoes en dan lig ik bloot. En als ik het dekbed er los op leg, komen er allemaal kattenharen op en dat vind ik vies, want wit enzo. Anyway, spannend allemaal.
Ik stond om 6:15 om te gaan hardlopen, maar ik kon me er niet toe zetten en besloot nog even lekker te gaan liggen tot 7:30. Volgende wk kan het tenslotte niet meer.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan er ook een hoes bijkopen....
Ik weet het niet zeker, maar heb jij niet een tijdje structureel te weinig gegeten? Dan staat je lichaam mogelijk in de spaarstand. En als je dus minder blijft eten, blijf je ook in de spaarstand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:51 schreef Perruche het volgende:
Oh ik heb mijn BRM uitgerekend :1473. Met 3-5x sport p/w (minstens 40 minuten fietsen per dag + 3x fitnessen, klopt wel denk ik?) kan ik 2357 kcal eten om op gewicht te blijven. Daar geloof ik niets vanmaar ik ga er mooi 500 onder zitten dus dat is 1800 per dag. Nou dat doe ik toch best, vraag me af waarom er dan niets gebeurd
.
Is het ook. Ik slaap in de zomer ook onder laagjes. Maar een tweede hoes is gewoon handig, dat bedoel ik eignelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik vind dit een prima oplossing? Het is toch gewoon slapen met losse laagjes? Heb ik bij mijn ouders altijd gedaan.
En wat moet ik met die tweede hoes doen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het ook. Ik slaap in de zomer ook onder laagjes. Maar een tweede hoes is gewoon handig, dat bedoel ik eignelijk.
Heyyy wb! Hoe was het?quote:
Eentje op bed en eentje in de was misschien?quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat moet ik met die tweede hoes doen dan?.
Ik heb een vaste baan, per volgende week maandag!quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vakantie was heerlijk! Helemaal uitgerust! (Althans, dat hou ik me voor, aangezien ik nu weer bijna op werk ben en gister om 2 uur in het bed van lief lag...)
Vik, vertel het goede nieuws maar.
Wat enorm goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een vaste baan, per volgende week maandag!.
@ HPKW: ik heb wel een tweede hoes hoor. Maar dan nog zie ik het nut er niet van in? Volgens mij is hier wat miscommunicatie
.
Ik snap er geen hol van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ HPKW: ik heb wel een tweede hoes hoor. Maar dan nog zie ik het nut er niet van in? Volgens mij is hier wat miscommunicatie
.
risico op spuit 11, maar volgens mij bedoelt Tink dat je een hoes om je dekbed kan doen en dan alsnog onder een los laken kan slapen. Kan je 'm toch makkelijk afgooien zonder kattenharen op het dekbed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Volgens mij niet... wel 2 jaar geleden een tijdje (2 maanden ofzo) echt te weinig maar daarna eerder te veel en sindsdien redelijk normaal/ te veelquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb jij niet een tijdje structureel te weinig gegeten? Dan staat je lichaam mogelijk in de spaarstand. En als je dus minder blijft eten, blijf je ook in de spaarstand.
Ik heb normaal een dekbedhoes waar een deken in zit. Omdat die deken best warm is, heb ik hem eruit gehaald en leg ik in plaats van een deken een opengeritste slaapzak over m'n dekbekhoes, die dus als dunne deken functioneert.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van.
Maar als jij graag onder je slaapzak wilt slapen, dan zou ik dat zeker doen.
Ofzo.
Denk ik.
Waarschijnlijk.
Toch?
Succes met op je werk komen Puff! Ik hoorde dat er een KPN storing was, snap alleen nog niet helemaal waarom de trams en metro's dan niet kunnen rijden, maar dat ligt vast aan mijn duffe hoofd.
Ooooooooh zoquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
risico op spuit 11, maar volgens mij bedoelt Tink dat je een hoes om je dekbed kan doen en dan alsnog onder een los laken kan slapen. Kan je 'm toch makkelijk afgooien zonder kattenharen op het dekbed.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb normaal een dekbedhoes waar een deken in zit. Omdat die deken best warm is, heb ik hem eruit gehaald en leg ik in plaats van een deken een opengeritste slaapzak over m'n dekbekhoes, die dus als dunne deken functioneert.
Heb je nu een dekbed of een deken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ooooooooh zo. Nou ja, dat dekbed is toch te warm en de slaapzak is een stuk dunner, dus ik vind het wel goed zo.
Dat is mooi!quote:
Tof!quote:
Ik ben er morgen weer hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb er geen zin in vandaag. Wordt een lange dag zo.
An sich is het werk best ok, ik voel me zelf alleen niet zo heel goed. En ze hebben nu te weinig mensen in dienst (ergo: nu een te hoge werkdruk), maar daar wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:05 schreef Perruche het volgende:
Fijn ewelina! Ben je er zelf ook blij mee? je lijkt soms niet zo content te zijn met je werk
Ja, heb de drie directe collega's ontmoet en de afdelingsleider. De laatste heeft dezelfde naam als één van m'n huidige collega's die toevallig ook hier postquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Weet je al iets over je collegas bij je nieuwe baan vik? Heb je ze al ontmoet?
Ik vind het wel een goed lijstje eigenlijk. Gezond, gevarieerd, genoeg groente, fruit en zuivel. Je beweegt erbij en die 2 biertjes moeten best kunnen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:16 schreef Perruche het volgende:
Iemand trouwens commentaar op mijn lijstje...?
Ik was wakker om muziekjes te luisteren, doh!quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik was al wakker(en daarna dus ook niet meer geslapen, vandaar dat ik om 6:15 nog liever even terug kroop
). En jij? Waarom post jij midden in de nacht?
.
In Amsterdam rijdt de metro 6 weken niet. Beat thatquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
WB Puff, fijn dat je het leuk hebt gehad!!
En rijden de trams al wel weer? Metro's niet las ik net op nu.nl.
Misschien doe ik ook wel heel netjes 1 bier en 1 spa blauwquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed lijstje eigenlijk. Gezond, gevarieerd, genoeg groente, fruit en zuivel. Je beweegt erbij en die 2 biertjes moeten best kunnen.
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In Amsterdam rijdt de metro 6 weken niet. Beat that(werkzaamheden op een deel van het traject).
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Ik heb mij vandaag verslapenBlijkt dus dat de wekker niet werkt zonder stroom
Phaidra, waar is je D vandaag?!
Niet dat ik lijstjes bestudeer, maar mijn idee van jouw lijstjes is dat er heel vaak iets zoetigs of taart op stond. Geen mega-hoeveelheden per dag, maar wel heel regelmatig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:16 schreef Perruche het volgende:
Iemand trouwens commentaar op mijn lijstje...?
Kloptquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet dat ik lijstjes bestudeer, maar mijn idee van jouw lijstjes is dat er heel vaak iets zoetigs of taart op stond. Geen mega-hoeveelheden per dag, maar wel heel regelmatig.
Wanneer kan je weer een weekje alleen erop uit? Dat doet jou volgens mij wel goed altijd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ben ik moe zeg. Niet normaal. Ik heb vanmorgen in de auto zelfs gehuildZo niet des Tinks.
Ik ken het wel. Meestal haal ik gewoon geen koek / chocola in huis. Maar wel als ik ongesteld ben bijvoorbeeld, dan voel ik me zieligquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kloptmijn valkuil. Neem vaak na het eten een blokje chocola, dat moet kunnen denk ik. Maar er zijn zo vaak mensen jarig enzo
en dan kan ik zo moeilijk afslaan! Het zijn wel hele kleine hoeveelheden altijd... maar ja dat is natuurlijk onzin smoesje
Daarom ben ik zo blij dat ik niet meer in ZuidOost woon.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
In Amsterdam rijdt de metro 6 weken niet. Beat that(werkzaamheden op een deel van het traject).
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ben ik moe zeg. Niet normaal. Ik heb vanmorgen in de auto zelfs gehuildZo niet des Tinks.
Gaat 'm niet worden voorlopig. Helaas. Want dat heb ik inderdaad hard nodig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Wanneer kan je weer een weekje alleen erop uit? Dat doet jou volgens mij wel goed altijd?
Middagdutje terwijl je moeder op de kids past? Zo hield mijn moeder het vol, kookwekker als alarm (die deed het altijd).quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden voorlopig. Helaas. Want dat heb ik inderdaad hard nodig.
En bijslapen gaat niet inderdaad. Sterker nog, vandaag komt mijn moeder langsNog een extra stressfactor.
Nee. Lief bedacht, maar in mijn moeders aanwezigheid is zwakheid tonen (en daaronder valt dus ook moe zijn, of verdrietig, of gewoon teleurgesteld of wat dan ook) geen optie. Daar reageert ze heel boos op. Heel irritant.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Middagdutje terwijl je moeder op de kids past? Zo hield mijn moeder het vol, kookwekker als alarm (die deed het altijd).
Ja, kut he? Ik wilde altijd een Saab als ik geld had.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
* moe boks met Tink * nog twee weken en dan vakantie gelukkig, ben er aan toe
Noes loveli (en duuf)
'De dagen van Saab zijn geteld'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |