Hehe dus dan zou je aangetekend je paspoort opsturen naar EW en moeten zij het vervolgens weer terugsturen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef fusionfake het volgende:
Wow, nice. Ik vroeg of ik 't aangetekend mocht opsturen, (bespaart me ~30 knaken), werd mij verteld dat ze 't voor gaat leggen of ik bij mijn eerste rit langs Breda mag rijden om 'm daar te laten zien aan easyway
Ja of ze geven hem een rit naar Breda dat hij het op kan halen. Maar goed, zo kan het dus ook. Vraag me echt af hoe je je paspoort kan vergeten..dat ding moet je altijd bij je hebben. Je zou maar in een routine controle terecht komen, doe je niks fout krijg je alsnog 35 euro boete omdat je dat ding niet bij je hebt..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hehe dus dan zou je aangetekend je paspoort opsturen naar EW en moeten zij het vervolgens weer terugsturen?
Ik heb deze week tot nu toe alle dagen gewerkt. Vorige week ook 3 dagen gewerkt, terwijl ik 4 dagen beschikbaar was. Gaat prima dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Viezze het volgende:
Nee hoor, rijbewijs is in nederland een identificatiebewijs. Staat wel ergens op een website van de overheid.
Groningers; hebben jullie de afgelopen weken nog veel werk gehad? Ben nu in Zwolle maar dat gaat voor geen meter, dus ga misschien volgende week wel weer naar Groningen zodat ik gewoon vanuit daar kan werken.
Genoeg. Tot nu toe elke keer kunnen werken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:06 schreef Viezze het volgende:
Nee hoor, rijbewijs is in nederland een identificatiebewijs. Staat wel ergens op een website van de overheid.
Groningers; hebben jullie de afgelopen weken nog veel werk gehad? Ben nu in Zwolle maar dat gaat voor geen meter, dus ga misschien volgende week wel weer naar Groningen zodat ik gewoon vanuit daar kan werken.
Ik heb hem ook eens omgekeerd gehad. Ben toen in Utrecht gaan eten met vrienden en toen weer verder. Misschien een idee?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:02 schreef joppie_saus het volgende:
Damn. Morgen enkele reis naar Born vanuit Groningen. Great
Dan kom je met de Q-liner zeker? Ik ging een keer vanaf die locatie en moest bij de Lekbrug er weer uit. Ik stapte in en drukte meteen op het knopje om uit te stappen (Lekbrug is dan de volgende halte) en toen kreeg ik een preek omdat "de Lekbrug nog minstens een kwartier rijden is, dan heeft het helemaal geen zin om te drukken!" waarna de bus stil werd gezet op de vluchtstrook om het lampje weer uit te schakelenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Ja maar dan kun je toch gewoon die uren niet meetellen en vermelden als 'pauze' op je ritbon. Zo deed ik dat tenminste.
Morgen een V70 en een Polo. De eerste ophalen langs de A27 @ Meerkerk. Ben daar dus nog nooit uitgestapt. Moet ik ergens op letten?
Het is in makkelijk in 3 uur te doen, zonder pauze welteverstaan.quote:Ik zie het morgen wel. In elk geval, het is 3u25min rijden, en ik moet 9u ophalen voor 1230u afleveren. Ik ga er niet eens achteraan bellen ook
En met overal 140-150 op de teller?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:00 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Het is in makkelijk in 3 uur te doen, zonder pauze welteverstaan.
Dat hoeft niet eens. Volgens Google Maps is het 3 uur en 2 minuten vanaf de Malmöweg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En met overal 140-150 op de teller?
Nee hoor, 130.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En met overal 140-150 op de teller?
Ik ben altijd steevast eerder dan google maps heeft berekend idd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:14 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee hoor, 130.Google Maps heeft ook altijd een hogere inschatting dan mijn navigatie.
Mijn Google Maps geeft aan dat het 3 uur en 3 minuten rijden is, maar dat je 3 uur en 20 minuten onderweg bent. Plus ik rijd nooit in één keer door, zeker niet als ik een enkele rit heb. Dan neem ik even mooi pauze onderweg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens. Volgens Google Maps is het 3 uur en 2 minuten vanaf de Malmöweg.
Ik wist het ook wel, weer eens wat anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mijn Google Maps geeft aan dat het 3 uur en 3 minuten rijden is, maar dat je 3 uur en 20 minuten onderweg bent. Plus ik rijd nooit in één keer door, zeker niet als ik een enkele rit heb. Dan neem ik even mooi pauze onderweg.
Misschien ga ik morgen maar eens via Duitsland. Is ook wel een keer lachen.
Gewoon bij opmerkingen erop gezet: pauze gehouden tussen 16:00 en 18:00, daarna reis vervolgd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:05 schreef joppie_saus het volgende:
Dat heb ik werkelijk nog nooit gedaan. Hoe deed jij dat met dat pauze gedoe op je ritbon?
Ja vanuit Utrecht met de Q-liner of Brabant-liner (of is dat hetzelfde?).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Gewoon bij opmerkingen denk ik?
[..]
Dan kom je met de Q-liner zeker? Ik ging een keer vanaf die locatie en moest bij de Lekbrug er weer uit. Ik stapte in en drukte meteen op het knopje om uit te stappen (Lekbrug is dan de volgende halte) en toen kreeg ik een preek omdat "de Lekbrug nog minstens een kwartier rijden is, dan heeft het helemaal geen zin om te drukken!" waarna de bus stil werd gezet op de vluchtstrook om het lampje weer uit te schakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |