Welkom, wil je vermelding in de OP?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:41 schreef tw4n het volgende:
Nieuwe hiker meldt zich, omgeving Nijmegen. Bij Easy Way.
Maandag mijn eerste 2 ritjes: van Nijmegen naar Alkmaar in een Seat Alhambra, en vervolgens van Schagen naar Breda in een Mazda 6.
Ik kan de ritbonnen dus gewoon digitaal op dezelfde avond nog in principe opsturen?
Snap verder 1 ding niet: ik moet het transportformulier inleveren bij het afleveradres toch? Maar ik moet ook een transportformulier bij de ritbon doen? Even een foto maken van het transportformulier dan, of hoe kan ik dat anders doen? 2 transportformulieren printen? Vragen of ze het formulier incl handtekening even kunnen kopieren?
Verder nog tips?
Ja, is prima hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:30 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Welkom, wil je vermelding in de OP?
Zoals Mallet zegt, altijd de klant een kopie geven en het origineel zelf houden.
Morgen twee ritjes: Houten-Gorinchem (niet voor de grote in Houten trouwens) en Rotterdam-Amsterdam. Eerst een Transporter en daarna een Polo Bluemotion.
.
Origineel houdt je zelf inderdaad en stuur je op naar EasyWay.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:28 schreef tw4n het volgende:
[..]
Ja, is prima hoor.
Bij het afhaaladres en het afleveradres dus beide een kopie van het transportformulier achter laten? Vervolgens zelf het origineel houden.
Daarna dus 's avonds online de ritbon invullen met als bijlage het gescande transportformulier en eventuele bonnetjes?
Fuck van Oosterhout terug naar Groningen met het OV.. Dan mogen ze mij ook wel een ritje geven als ze de ritten zo makkelijk weg plannen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef RTS91 het volgende:
Dagje zit er ook weer op. Maandag 1 rit naar Oosterhout in een geweldige Fiat Fiorino.
Kijk daar zou ik dus geen zin in hebben. Maar goed, als jij dat fijn vindt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ik plan nooit. Ik begin gewoon altijd en zie wel hoe ik eindig. Daarnet een half uur op de bus staan wachten en afgelopen maandag bijna 40 minuten. So be it, het is vakantie.
Ja niet ideaal, sowieso weer 15eu ov-kosten. Maar ja, je moet wat op je maandag. Gezellig weer samen met joppiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:16 schreef Mallet het volgende:
[..]
Fuck van Oosterhout terug naar Groningen met het OV.. Dan mogen ze mij ook wel een ritje geven als ze de ritten zo makkelijk weg plannen.
Ik had precies hetzelfde vandaagquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:25 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Kijk daar zou ik dus geen zin in hebben. Maar goed, als jij dat fijn vindt.
Vandaag vergeten in te checken in de trein. Dus ik denk, volgende stop eruit, inchecken, instappen en verder. Is er nergens zo'n chippaal. Zegt de conducteur, ja die hebben we op deze lijn nog niet. Kaartje kopen en volgende trein pakken.Homo. Na de overstap uit deze trein pakte ik de volgende (een normale Sprinter). Denk ik ineens, SHIT, weer vergeten in te checken. Dus ik rennen naar zo'n paal en gelukkig wel gehaald.
Voor maandag weer twee ritjes. Utrecht-Diemen in een Peugeo Partner en daarna Amsterdam-Rotterdam in een Polo.
Hm ja, denk dat ik dat maar doe idd. Thanks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:13 schreef joppie_saus het volgende:
Vanaf Sloterdijk is het nog 6km, ofwel 13min met de auto. Ik zou EW bellen voor een taxi, dat gaan ze je echt niet weigeren.
Hm, ik zie het. Nja ik ga een poging wagen voor een taxi. Heb dat nog nooit hoeven doen. Moet ik dan ruim van tevoren bellen of gewoon direct als ik hem nodig heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef Mallet het volgende:
Ik moest laatst een auto afleveren in het Westelijk Havengebied van Amsterdam. Vervolgens behoorlijk stuk naar de bushalte moeten lopen inderdaad. Van de Maltaweg naar bushalte Hornhaven: http://maps.google.nl/map(...)&sz=15&dirflg=w&z=15
Zorg gewoon dat je een paar nummers bij je hebt. Iets van tevoren is misschien handig, maar misschien staan er ook wel taxi's in de buurt van Sloterdijk. Als je toestemming krijgt moet je er wel voor zorgen dat je een bon krijgt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Hm, ik zie het. Nja ik ga een poging wagen voor een taxi. Heb dat nog nooit hoeven doen. Moet ik dan ruim van tevoren bellen of gewoon direct als ik hem nodig heb.
Ik heb dat stuk in 10 minuten gered. Die bussen gaan niet zo vaak, en omdat m'n rit niet doorging wilde ik ASAP naar huis. Dus flink doorgestapt en 10 minuten later zat ik in de bus. Siciliëweg is inderdaad een flink stuk verder, zal ook vast wel zo'n laad/losplek zijn van wagentjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:39 schreef Mallet het volgende:
Ik moest laatst een auto afleveren in het Westelijk Havengebied van Amsterdam. Vervolgens behoorlijk stuk naar de bushalte moeten lopen inderdaad. Van de Maltaweg naar bushalte Hornhaven: http://maps.google.nl/map(...)&sz=15&dirflg=w&z=15
Misschien krijg je nog spoedjes..?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:39 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk in 10 minuten gered. Die bussen gaan niet zo vaak, en omdat m'n rit niet doorging wilde ik ASAP naar huis. Dus flink doorgestapt en 10 minuten later zat ik in de bus. Siciliëweg is inderdaad een flink stuk verder, zal ook vast wel zo'n laad/losplek zijn van wagentjes.
En ik heb geen ritten voor maandag, terwijl het de eerste is en ik al twee weken als beschikbaar stond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |