Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet voor te stellen en ik was bloedje serieus.
Die valse bescheidenheid vind ik niet bij jou passen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijn![]()
Je onderschat jezelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijn![]()
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Stomme godt, een beetje bijna yipyip wegjagen
Oh ja, daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Die valse bescheidenheid vind ik niet bij jou passen.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.
Maar ik moet echt even wegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Stomme godt, een beetje bijna yipyip wegjagen
Dan moet je me wel je pinpas geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar ik moet echt even weg![]()
![]()
Of doe jij ff boodschappen voor me?
Ja Miss. Doe dat even.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar ik moet echt even weg![]()
![]()
Of doe jij ff boodschappen voor me?
quote:
Ik wil niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, doe jij het lekker, jij bent nu toch vrij.
*zucht* Vrouwen!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je me wel je pinpas geven.
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!quote:
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. Niet meteen zo defensief. Jeetje mina.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |