quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
abercrombie.com stuurt je nu door naar de europese site, prijzen zijn nu in euro incl. btw en verzendkosten zijn ¤10 voor standard shipping en ¤20 voor next day air shipping. Ik denk dat ze dus nu ook vanuit een distributiecentrum in europa verzenden. Dit geldt ook voor de Hollister site.
Jassen vallen normaal, dus als hier M hebt heb je van die jas ook. Als je via de EU site besteld kun je het ook gratis terug sturen (retour naar Venlo) als die niet past.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:06 schreef Mandarijntjee het volgende:
Hoe vallen de jassen van Abercrombie & Fitch?
Ik twijfel over deze: http://eu.abercrombie.com(...)605&productId=859496
Aangezien het behoorlijk wat geld is moet hij me wel goed passen.
Ik ben 1.90 en heb een normaal postuur. Bij Nederlandse maten heb ik meestal M.
Ze zijn wel vaak vrij kort, ik weet niet of dat bij die winterjassen ook zo is?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:31 schreef Bobr het volgende:
[..]
Jassen vallen normaal, dus als hier M hebt heb je van die jas ook. Als je via de EU site besteld kun je het ook gratis terug sturen (retour naar Venlo) als die niet past.
lol, ik dacht dat het nog niet eerder vermeld was, en een zooi posts teruggaan is teveel werkquote:
hoe weet je dat retour sturen gratis is?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:31 schreef Bobr het volgende:
[..]
Jassen vallen normaal, dus als hier M hebt heb je van die jas ook. Als je via de EU site besteld kun je het ook gratis terug sturen (retour naar Venlo) als die niet past.
Het stond echt 1 pagina terug al 3x verteld, of misschien zelfs op dezelfde pagina. Kon zo'n plaatje niet laten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:27 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat het nog niet eerder vermeld was, en een zooi posts teruggaan is teveel werk
Bedankt voor je reactie! Dan ga ik hem denk ik maar bestellen, terugsturen kan inderdaad altijd nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:31 schreef Bobr het volgende:
[..]
Heb een tijdje de skinny jeans van Abercrombie gehad, maar ik kwam daar namelijks me fiets mee op, tering wat strak.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb deze net besteld:
The A&F Redesigned Skinny Chino
Color: Stone
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook al van Hollister maar dan in de kleur Light Khaki.
Slim straight zit echt perfect vind ik, boven wat straker en van onder iets losser. Super fijne fitquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef ShakyHands het volgende:
Iemand die weet hoe de slim straight broeken vallen? Vergeleken met Slim fit van Nudie ofzo.
Oh nice! Ik ga over 6 weken ofzo weer die kant op! Hopelijk wordt het een grote winkelquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:18 schreef Mandarijntjee het volgende:
De store in Madrid opent 3 november, deze donderdag dus;)
De echte clearance prijzen in outletcentra liggen zelfs nog veel lager.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef BigSmurf het volgende:
Clearance time is over, je krijgt nu een timeout als je wil afrekenen via hotspotshield. Helaas...
Hollister is qua prijzen trouwens nog wel redelijk, maar A&F slaat nergens op.
Hollister is inderdaad een iets mindere kwaliteit. Wel nog altijd uitstekende kwaliteit, een overhemd wat ik nog regelmatig draag van hollister heb ik drie jaar geleden gekocht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:40 schreef Moro het volgende:
[..]
Tot dus ver merk ik echt totaal geen verschil, als ik kijk naar shirts uit dezelfde prijsklasse. Wel is het zo dat Hollister over het algemeen meer goedkope (lees slechtere kwaliteit) shirts heeft. De fit vind ik lastig te zeggen aangezien er toch wel wat verschillen zitten tussen de eene muscle fit en de andere muscle fit, maar misschien over het algemeen wel.
Vandaag ook even gekeken, en inderdaad het prijsverschil is echt bizar te noemen. Vind bepaalde producten van A&F echt heel mooi, maar de prijs weerhoud me.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef Re.active het volgende:
Pff wat een verschil in prijzen zeg tussen de eu/us site.
Hoodie EU: ¤160,-
Hoodie US: $85,- / ¤61,50
![]()
Misschien heb ik er overheen gelezen, heb dit topic ff vluchtig doorgebladerd: orders kunnen gewoon geplaatst worden op abercrombie.com? Of moet ik fromus2eu.nl gebruiken? Of geld dat alleen voor clearence sales?
Als je wil afrekenen in dollars, moet je idd fromus2eu.nl gebruiken. Het is niet meer mogelijk om zelf via Hotspot te bestellen, je kan de Sale en Clearance nog wel zien maar niet meer bestellen.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:24 schreef Re.active het volgende:
Pff wat een verschil in prijzen zeg tussen de eu/us site.
Hoodie EU: ¤160,-
Hoodie US: $85,- / ¤61,50
![]()
Misschien heb ik er overheen gelezen, heb dit topic ff vluchtig doorgebladerd: orders kunnen gewoon geplaatst worden op abercrombie.com? Of moet ik fromus2eu.nl gebruiken? Of geld dat alleen voor clearence sales?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |