Bronnen over het sluiten van winkels gernequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef NY_Giant het volgende:
Ach ja. In de VS is Abercrombie ook al zo goed als dood. Je ziet nog maar weinig 20+ers met hun kleding lopen, zeker in de steden. Winkels sluiten in hoog tempo. Het lijkt eigenlijk alleen nog populair op plaatsen waar veel buitenlandse toeristen komen... Dat zullen ze zelf ook wel inzien en vandaar waarschijnlijk de buitenlandse uitbreiding.
Alle shirts voor 99 euro zeker? Of is het aanbieding voor 79 euro, en dus nog steed ong. 30% duurder dan in NYC?quote:Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef steffen123 het volgende:
Winkel is vandaag geopend in Brussel
Nep. Vrijwel alles van A&F wat je in zulke aantallen op Marktplaats aantreft is nep.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef thethoryd het volgende:
Weet iemand of deze kleding echt op nep is?
http://verkopers.marktplaats.nl/11504671
bronquote:Prijzen omlaag bij Abercrombie & Fitch
Het Amerikaanse retailconcern Abercrombie & Fitch gaat de verkoopprijzen in de Europese winkels omlaag brengen. Dat zegt directeur Mike Jeffries in een interview met het Duitse modevakblad Textil Wirtschaft.
Aanleiding voor de uitspraak van de directeur van Abercrombie & Fitch zijn de tegenvallende resultaten in sommige winkels. In 2011 werden er al 135 winkels in het thuisland gesloten en tot 2015 moeten er nóg 180 Amerikaanse filialen dicht. Maar ook in sommige Europese winkels (oa. Londen en Milaan) liepen de omzetten terug. En de winkel in het Japanse Fukuoka is zelfs het eerste buitenlandse filiaal dat dicht gaat. Volgens Mike Jeffries zijn de verkoopprijzen van Abercrombie & Fitch in het buitenland te hoog en moeten die verlaagd worden.
Amsterdam
Toch is het bedrijf wel tevreden met de buitenlandse winkels en wordt er verder geëxpandeerd. Dit jaar staan er 40 winkelopeningen gepland van Hollister en 6 van Abercrombie & Fitch. In Nederland gaat dit jaar de eerste winkel van Abercrombie & Fitch in Amsterdam open.
Omzetgroei
Ondanks de winkelsluitingen in het thuisland steeg de omzet van het concern in het afgelopen boekjaar met 20% naar ¤3,16 miljard en werd er een nettowinst van ¤143,76 miljoen geboekt. De groei komt voornamelijk uit het buitenland. Abercrombie & Fitch heeft meer dan 1000 winkels met de formules Abercrombie & Fitch, Abercrombie, Hollister en Gilly Hicks.
Vind het ook zo'n zinloze discussie. Net zoals mensen die het vervelend vinden dat het straks in NL te koop is omdat "iedereen" er dan in loopt. Met andere woorden: mensen kopen de kleding alleen omdat andere mensen het niet hebben...quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:16 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ik snap de hele discussie over ''hype'' niet..
Zelf koop ik A&F omdat ik het mooie kleding vind, voor een redelijke prijs, en daarnaast ook nog prima kwaliteit / variatie en een grote collectie..
Net alsof ik door alle berichtgeving dat A&F in amerika ''dood'' is, opeens ga stoppen met kopen?
Is dat raar dan? Als het nou lelijke kleding zou zijn, maar dat is het niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vind het ook zo'n zinloze discussie. Net zoals mensen die het vervelend vinden dat het straks in NL te koop is omdat "iedereen" er dan in loopt. Met andere woorden: mensen kopen de kleding alleen omdat andere mensen het niet hebben...
Dat werd echt tijd. De verschillen tussen de Amerikaanse en Europese prijzen zijn veel te groot.quote:
Daarom snap ik het dus niet. Wat maakt het nou uit als anderen het ook hebben. Het zal nooit zo erg worden als met hennes kleding, dat echt werkelijk iedereen hetzelfde heeftquote:Op maandag 27 februari 2012 19:23 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Is dat raar dan? Als het nou lelijke kleding zou zijn, maar dat is het niet.
Het probleem is dat het vrij herkenbare kleding is, waardoor het wanneer door de verkeerde mensen wordt gedragen eerder een slecht imago zal krijgen dan bijvoorbeeld H&M.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daarom snap ik het dus niet. Wat maakt het nou uit als anderen het ook hebben. Het zal nooit zo erg worden als met hennes kleding, dat echt werkelijk iedereen hetzelfde heeft
Precies! Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:33 schreef Re.active het volgende:
Het is kleding, niks meer niks minder. Ik heb ook Adidas broeken en schoenen in de kast liggen voor de lazy days, maar ik voel me totaal niet geassocieerd met het tuig wat ook in die kleding loopt.
Draag wat je staat / waar je je goed in voelt.
Ik vind het nog steeds een vet relaxed merk, interesseert me geen hol wat anderen ervan vinden qua imago, het zit gewoon chill, kwalitatief goed en niet extreem duur als je in de uitverkoop shopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:22 schreef VeX- het volgende:
Ik vond dit dus zo'n overrated merk. Verbaasd me niet echt dat de zeepbal is gebarsten.
Frappant dat het hier meteen zo rustig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |