Bonneterie is kalverstraat. En is denk ik ook veel te groot.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:10 schreef BigSmurf het volgende:
In het oude gebouw van de Bonneterie schijnt.
Kan niet meer zelf, alleen nog via tussenpersonen als www.fromus2eu.com.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Physics het volgende:
Hoe betalen jullie in de U.S. store? Met HotSpotShield lukt het niet, krijg error.
J Crewquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:38 schreef BigSmurf het volgende:
Tsja, groot gelijk, doen wij ook met bepaalde merken. Wat zijn eigenlijk nog meer voor ons vrij "zeldzame" merken die in Amerika heel goed verkopen, zoals A&F eerst ook was?
Ik bedoelde dus zelf betalen en laten bezorgen bij Ellen. Dan hoef ik tenminste die opslagkosten niet te betalen voor het betalen zelf, dat kan ik zelf ook wel.. En vandaag is het 40% extra kortingquote:Op woensdag 23 november 2011 23:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Kan niet meer zelf, alleen nog via tussenpersonen als www.fromus2eu.com.
Begrijpelijk. De kleur ziet er ook beduidend anders uit, of komt dat door het licht?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:29 schreef ChicaChula het volgende:
binnen [ afbeelding ]
helaas erg dun, meer een herfst jasje.. dus ga m terug sturen
Tijdens laaste bezoek aan US heb ik A&F ook links laten liggen en bij Aeropostale geshopt.. Zelfde look, wellicht kwalitatief op sommige punten iets minder maar beduidend goedkoper. Daarnaast zijn de winkels veel relaxter. Ook heb ik t idee dat volwassenen ( >18 ) eerder bij Aeropostale shoppen dan A&F / Hollister, wat toch een studentikoos/tiener image heeft in de US.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:55 schreef NY_Giant het volgende:
American Eagle wordt vaak als de concurrent van Abercrombie gezien. Het is meest iets goedkoper en minder trendy, maar verder op zich prima... Verder doet Aéropostale het de laatste jaren erg goed. Zo'n beetje hetzelfde soort imago als A&F en AE, maar dan goedkoper. Wellicht is het kwalitatief iets minder. In het wat hogere segment zie je veel Ralph Lauren, Calvin Klein, Banana Republic en J.Crew.
Tenminste als ik zo op hun site kijkquote:Op donderdag 24 november 2011 15:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Tijdens laaste bezoek aan US heb ik A&F ook links laten liggen en bij Aeropostale geshopt.. Zelfde look, wellicht kwalitatief op sommige punten iets minder maar beduidend goedkoper. Daarnaast zijn de winkels veel relaxter. Ook heb ik t idee dat volwassenen ( >18 ) eerder bij Aeropostale shoppen dan A&F / Hollister, wat toch een studentikoos/tiener image heeft in de US.
Zelfs de luchtjes die ze verkopen ruiken ongeveer als A&F & Holllister, en daarnaast wel grappig:
A&F est. 1892
Aeropostale est. 19872![]()
American Aegle vond ik kwalitatief beduidend minder, winkels zijn zoals H&M.
Bron?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:11 schreef NY_Giant het volgende:
Ach ja. In de VS is Abercrombie ook al zo goed als dood. Je ziet nog maar weinig 20+ers met hun kleding lopen, zeker in de steden. Winkels sluiten in hoog tempo. Het lijkt eigenlijk alleen nog populair op plaatsen waar veel buitenlandse toeristen komen... Dat zullen ze zelf ook wel inzien en vandaar waarschijnlijk de buitenlandse uitbreiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |