kleine opening aan de zijkant 5d II + grip is er alleen niet uit te halen helaas (klep is daar te klein voor)quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef hottentot het volgende:
Heeft die Vanguard ook nog een kleine opening aan de zijkant om snel je body+algemene lens eruit te trekken of moet dan de hele flap los?
Ah de mijne zal wat kleiner uitvallen, vanavond even met de vrouw overleggen want die zal er ook vaak mee lopen en zelf heeft ze liever een swingtas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:41 schreef angel008 het volgende:
[..]
kleine opening aan de zijkant 5d II + grip is er alleen niet uit te halen helaas (klep is daar te klein voor)
PM gestuurd met wat simpele vraagjes, maar zeer zeker interesse.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Canon 450D met 55-250is en 18-55is te koop. Beide lenzen met UV-filter. De 18-55is heeft ook een polarisatiefilter en zonnekap.
Het geheel voor ¤ 300,-!
Bergen NHquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ah de mijne zal wat kleiner uitvallen, vanavond even met de vrouw overleggen want die zal er ook vaak mee lopen en zelf heeft ze liever een swingtas.
Waar in Nederland zou de tas zijn?
PM beantwoord!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
PM gestuurd met wat simpele vraagjes, maar zeer zeker interesse.
Erg mooie tas, maar eigenlijk te groot voor ons. (hoewel de foto apparatuur en een sixpakje bier in de tas zo gek nog niet zou zijn op zomerse dagenquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef angel008 het volgende:
[..]
Bergen NH
de lowepro is een schoudertas maar die is wel massive (plek voor 2/3 dslr's en zooi lenzen + 15'' laptop)
beetje laat, maar hij is al lang en breed verkocht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hmm, wat wil je er ongeveer voor hebben?
Nope, verkocht. Alleen de 90mm herinnert me nog aan mijn Canon-avontuur.quote:
Mooie lensquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nope, verkocht. Alleen de 90mm herinnert me nog aan mijn Canon-avontuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |