abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99961102
Co, die conditie bouw je ook in no time weer op hoor. :) Kijk maar naar mij. B-)
En ik had een paar maanden niets gedaan.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99961154
:D Dat is een heel verschil inderdaad, Tink! Het geeft mij rust dat alles nu 'af' is hier, en dat we alleen nog voor onderhoudsdingen komen te staan die te overzien en te voorspellen zijn (schilderen, eventueel ooit de badkamer verbouwen, eventueel ooit de tuin aanpassen). Mensen zijn zo anders!

Ik vind het probleem met je man (wat Co ook had) wel heel herkenbaar hoor, zoals ik gisteren al postte levert het nog wel eens spanningen op hier, mijn hand op onze knip :{ .. Maar goed, ik weet dat hij zo is en dat dat niet zomaar verandert, dus accepteren dan maar..

En nog voor Vaiz: Achteraf had ik trouwens liever een iets goedkoper huis gekocht, vind onze maandlasten toch wel best hoog :@ (we hadden het bedrag aan G/W/L toch anders ingeschat...). Maar goed, we verdienen elk jaar iets meer en hoeven op zich niks te laten. En hadden we die tegenslagen vorig jaar niet gehad dan voelde het ook wel anders, denk ik. Plus dat we ontzettend fijn wonen, het is echt ons plekje, er kunnen altijd mensen blijven logeren (niet onbelangrijk met familie op 2 uur rijafstand) dat is ook wat waard.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2011 14:41:58 ]
pi_99961315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Que? Nog één?
:Y en enig kleinkind.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99961317
Thanks HPKW! Ik ga donderdag dan eens naar die north face winkel. Die andere vond ik ook wel leuk maar ik heb meer vertrouwen in TNF :P. Wel duur maar ja ik heb geen hypotheek geen kinders en geen hobbies en een "dikbetaalde" baan dus ach ken lijen.

Vaizor, ik zou nog even niets kopen of iets met lage maandlasten. Waarschijnlijk kan je met je huidige schuld toch al moeilijker iets kopen... afhankelijk van hoe veel het is...
pi_99961342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb nu dus lenzen, trouwens! Voor het eerst in 10 jaar, dus het is weer even wennen. Toen had ik halfjaarlenzen, dit zijn lenzen voor twee weken. Volgende week de eerste afspraak voor controle, ik hoop dat ik er nu beter tegen kan dan toen, want ik ben m'n bril zo zat :{ .
Laseren?
pi_99961347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
Wel duur maar ja ik heb geen hypotheek geen kinders en geen hobbies en een "dikbetaalde" baan dus ach ken lijen.
:D! Ja, wij mensen met hobby's en hypotheek lijden maar in stilte :+.
pi_99961358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Laseren?
Dood-en-dood-en-dood-eng :@ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2011 14:45:32 ]
pi_99961508
Daarom dus in twijfel :D

Als ik kijk hoe ik nu leef met in verhouding weinig M2, is de beste optie gewoon 'goedkoper' gaan kopen want wat ik op 't oog heb is al goed ingericht (vooral keuken, douche en badkamer) en dan verdubbel ik al bijna in woonopp. En daarmee kom ik ook lang niet aan de max. qua hypotheek waardoor ik nog makkelijk kan doen wat ik wil terwijl ik m'n schuld aflos.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_99961538
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dood-en-dood-en-dood-eng :@ .
Echt? Geen centje pijn gehad :) en zooo blij!
pi_99961612
Wij hebben een in vergelijking normaal (2 ton) huis maar enorm veel gewijzigd in het huis en gewoon een hele mooie locatie.
Wel een oud huis en maar 2 slaapkamers (3e kan wel gemaakt worden als we dat willen ) en aanbouwen is ook mogelijk.

We hebben het gewoon goed verder vooral in vergelijking met vrienden met 2 kids en geen cent van regulier salaris overhouden.
pi_99961707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Echt? Geen centje pijn gehad :) en zooo blij!
Ik heb zo'n fobie voor geklooi met m'n ogen :@ dat vind ik echt het engste wat er is. De opticien wilde ook voordoen hoe ik een lens in moest doen. Nou, nee dank u! Ik hoef geen vreemde vingers bij m'n ogen :') en ik wist het nog van 10 jaar geleden. Dus laseren, het idee van iets wegbranden in je oog... en dat het mis kan gaan.. en huuuu :{ nee :X . Sorry.
pi_99961742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik heb zo'n fobie voor geklooi met m'n ogen :@ dat vind ik echt het engste wat er is. De opticien wilde ook voordoen hoe ik een lens in moest doen. Nou, nee dank u! Ik hoef geen vreemde vingers bij m'n ogen :') en ik wist het nog van 10 jaar geleden. Dus laseren, het idee van iets wegbranden in je oog... en dat het mis kan gaan.. en huuuu :{ nee :X . Sorry.
:D ik heb daar maar gewoon niet aan gedacht ;)
Je kan ze ook 1 voor 1 laten doen.
En ze raken je ogen niet eens aan :)
pi_99961791
Ik weet het. Maar toch zou ik het nooit durven.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:56:55 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99961801
Wij zouden ook wel een groter huis kunnen betalen, maar hebben onze huidige woning gekocht op de top vd huizenprijzen :'). Nu verkopen levert een te groot verlies op, dus blijven we nog maar ff zitten. Hoewel ik wel regelmatig op funda naar andere huizen zit te lurken.

Dit huis zouden we in principe op 1 inkomen kunnen draaien. Zou niet ideaal zijn, maar het zou kunnen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99961935
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zouden ook wel een groter huis kunnen betalen, maar hebben onze huidige woning gekocht op de top vd huizenprijzen :'). Nu verkopen levert een te groot verlies op, dus blijven we nog maar ff zitten. Hoewel ik wel regelmatig op funda naar andere huizen zit te lurken.

Dit huis zouden we in principe op 1 inkomen kunnen draaien. Zou niet ideaal zijn, maar het zou kunnen.
Wij ook maar dat is niet overdreven gezellig :P
pi_99961972
Ik zou ook nooit durven laseren :P veel te eng en niet veel bekend over lange termijn consequenties.
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D! Ja, wij mensen met hobby's en hypotheek lijden maar in stilte :+.
Hopelijk niet :P maar ik denk dat ik wel veel geld uitgeef aan "onzin" vergeleken met andere mensen. Betaal maar 250 "huur" en verdien gelukkig wel meer :P en ik spaar 1000 per maand en de rest gaat op :@ aan (uit) eten, kleding en andere onzin :') Dat zou niet kunnen met een hypotheek en dure hobbies, denk ik! Alhoewel ik eigenlijk wel graag hobbies zou willen hebben, :D
pi_99962026
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook nooit durven laseren :P veel te eng en niet veel bekend over lange termijn consequenties.

[..]

Hopelijk niet :P maar ik denk dat ik wel veel geld uitgeef aan "onzin" vergeleken met andere mensen. Betaal maar 250 "huur" en verdien gelukkig wel meer :P en ik spaar 1000 per maand en de rest gaat op :@ aan (uit) eten, kleding en andere onzin :') Dat zou niet kunnen met een hypotheek en dure hobbies, denk ik! Alhoewel ik eigenlijk wel graag hobbies zou willen hebben, :D
1000 euro per maand :o goed!!
pi_99962035
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou, dat :o ^O^ !
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:04:46 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99962069
En ik dacht dat ik veel spaarde met mijn 500 euro! :o. Gaat komend half jaar niet lukken, maar daarna wel weer, hoop ik.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat anderen hier sparen :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_99962096
Waarom zijn er zoveel mensen jarig?!

Lijstje:

O: 250 hv yoghurt met muesli en rode bessen
T: dubbele speltboterham met vegapate
L: panini met chorizo, 250 gr rauwkost met olijfolie en azijn
T: stuk appeltaart met klein beetje slagroom
T: 150 ml yoghurt met 1 perzik
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje amandelen
S: bodyattack (eerste keer, proberen!)
D: kikkererwten curry met witte rijst en zoetzure komkommer
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:07:20 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99962151
Ik spaar wat ik overhoud aan het eind vd maand. Dat is de ene maand meer dan de andere. Soms ook niks, zoals in feb/mrt als de halve wereld jarig is. Oh en vakantiegeld gaat zo ongeveer 1 op 1 naar de spaarrekening.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:08:06 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99962176
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef Viking84 het volgende:
En ik dacht dat ik veel spaarde met mijn 500 euro! :o. Gaat komend half jaar niet lukken, maar daarna wel weer, hoop ik.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat anderen hier sparen :+.
Niets op het moment. Dankzij fijne facturen van garages (¤ 1600), advocaten ( ¤ 357), partners met een gat in hun hand en ander gespuis. Ik had ¤ 8000 gespaard, maar dat is opgegaan aan een te duur uitgevallen reparatie. Het uiteindelijke bedrag was nog hoger, dus ik heb mijn geld direct kunnen doorsluizen naar de aannemer.

Ergo: ik MOET die baan krijgen vandaag en wat meer gaan verdienen dan ik nu doe :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:08:11 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99962180
Nou, met zoveel sparen mag je best geld uitgeven aan 'nutteloze' (doch leuke?) zut, hoor Perruche :D

Ik zou wel een huisje/appartementje met iets meer ruimte willen denk ik O+ Maar we blijven hier nog wel effe :+ Nu kunnen we dit betalen, als ik zometeen een Grotemensenbaan heb kunnen we een tijdje hopelijk wat meer sparen en dan verder zien :Y Verders zitten we hier wel prima 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99962192
In principe kunnen wij meer sparen dan 1000 euro.
Maar ik spaar daarvan ook voor -tuinsets, -opknappen huis, -nieuwe keukenkast, -kitchen aid, - auto, - Later, - vakantie enz enz.
Potjes :P

En vakantiegeld gaat volledig naar vakantie en dan sparen we nog extra bij :') /big spenders@vakantie
pi_99962228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige echte kosten zijn avondeten (=- 70 euro per week voor 2 personen waarvan ik eigenlijk het meeste betaal :') ) sportschool (50 pm). En ik leef nu op grote voet omdat het kan, zeg maar. Maar eigenlijk wil ik liever iets minder uitgeven want ik vind het stom van mezelf.

Maar: ik heb ook 2 jaar geleefd van in totaal 12.000 euro. En dat kom dus omdat ik daarvoor met 1 jaar werken dat bedrag had gespaard (zelfde luxueuze omstandigheden als nu). Kweenie, als ik geen geld heb kan ik heel goed met weinig rondkomen, maar als ik het heb moet het ook op ofzo :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:09:27 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99962229
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik spaar wat ik overhoud aan het eind vd maand. Dat is de ene maand meer dan de andere. Soms ook niks, zoals in feb/mrt als de halve wereld jarig is. Oh en vakantiegeld gaat zo ongeveer 1 op 1 naar de spaarrekening.
En jijzelf ook nog eens, tss! :{w :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:09:57 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99962249
Realiseren jullie je wel hoe goed jullie het hebben eigenlijk :@
Ik verbaas me vaak over de getallen die ik hier langs zie komen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:10:04 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99962254
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enige echte kosten zijn avondeten (=- 70 euro per week voor 2 personen waarvan ik eigenlijk het meeste betaal :') ) sportschool (50 pm). En ik leef nu op grote voet omdat het kan, zeg maar. Maar eigenlijk wil ik liever iets minder uitgeven want ik vind het stom van mezelf.

Maar: ik heb ook 2 jaar geleefd van in totaal 12.000 euro. En dat kom dus omdat ik daarvoor met 1 jaar werken dat bedrag had gespaard (zelfde luxueuze omstandigheden als nu). Kweenie, als ik geen geld heb kan ik heel goed met weinig rondkomen, maar als ik het heb moet het ook op ofzo :')
Oeh herkenbaar :'). Ik kan nu van alles verzinnen wat ik wil hebben :'). En liefst meteen! :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:10:10 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99962259
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En jijzelf ook nog eens, tss! :{w :P.
En Duvel. En oma's. En beide moeders. En tig vrienden. Ja, dat tikt aan.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:10:49 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99962283
Ik geloof niet dat wij 1000 euro per maand zouden kunnen sparen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')