quote:
Laseren?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb nu dus lenzen, trouwens! Voor het eerst in 10 jaar, dus het is weer even wennen. Toen had ik halfjaarlenzen, dit zijn lenzen voor twee weken. Volgende week de eerste afspraak voor controle, ik hoop dat ik er nu beter tegen kan dan toen, want ik ben m'n bril zo zat.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:
Wel duur maar ja ik heb geen hypotheek geen kinders en geen hobbies en een "dikbetaalde" baan dus ach ken lijen.
Echt? Geen centje pijn gehadquote:
Ik heb zo'n fobie voor geklooi met m'n ogenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt? Geen centje pijn gehaden zooo blij!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n fobie voor geklooi met m'n ogendat vind ik echt het engste wat er is. De opticien wilde ook voordoen hoe ik een lens in moest doen. Nou, nee dank u! Ik hoef geen vreemde vingers bij m'n ogen
en ik wist het nog van 10 jaar geleden. Dus laseren, het idee van iets wegbranden in je oog... en dat het mis kan gaan.. en huuuu
nee
. Sorry.
Wij ook maar dat is niet overdreven gezelligquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij zouden ook wel een groter huis kunnen betalen, maar hebben onze huidige woning gekocht op de top vd huizenprijzen. Nu verkopen levert een te groot verlies op, dus blijven we nog maar ff zitten. Hoewel ik wel regelmatig op funda naar andere huizen zit te lurken.
Dit huis zouden we in principe op 1 inkomen kunnen draaien. Zou niet ideaal zijn, maar het zou kunnen.
Hopelijk nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]! Ja, wij mensen met hobby's en hypotheek lijden maar in stilte
.
1000 euro per maandquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:
Ik zou ook nooit durven laserenveel te eng en niet veel bekend over lange termijn consequenties.
[..]
Hopelijk nietmaar ik denk dat ik wel veel geld uitgeef aan "onzin" vergeleken met andere mensen. Betaal maar 250 "huur" en verdien gelukkig wel meer
en ik spaar 1000 per maand en de rest gaat op
aan (uit) eten, kleding en andere onzin
Dat zou niet kunnen met een hypotheek en dure hobbies, denk ik! Alhoewel ik eigenlijk wel graag hobbies zou willen hebben,
Niets op het moment. Dankzij fijne facturen van garages (¤ 1600), advocaten ( ¤ 357), partners met een gat in hun hand en ander gespuis. Ik had ¤ 8000 gespaard, maar dat is opgegaan aan een te duur uitgevallen reparatie. Het uiteindelijke bedrag was nog hoger, dus ik heb mijn geld direct kunnen doorsluizen naar de aannemer.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:04 schreef Viking84 het volgende:
En ik dacht dat ik veel spaarde met mijn 500 euro!. Gaat komend half jaar niet lukken, maar daarna wel weer, hoop ik.
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat anderen hier sparen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enige echte kosten zijn avondeten (=- 70 euro per week voor 2 personen waarvan ik eigenlijk het meeste betaal) sportschool (50 pm). En ik leef nu op grote voet omdat het kan, zeg maar. Maar eigenlijk wil ik liever iets minder uitgeven want ik vind het stom van mezelf.
Maar: ik heb ook 2 jaar geleefd van in totaal 12.000 euro. En dat kom dus omdat ik daarvoor met 1 jaar werken dat bedrag had gespaard (zelfde luxueuze omstandigheden als nu). Kweenie, als ik geen geld heb kan ik heel goed met weinig rondkomen, maar als ik het heb moet het ook op ofzo![]()
En jijzelf ook nog eens, tss!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik spaar wat ik overhoud aan het eind vd maand. Dat is de ene maand meer dan de andere. Soms ook niks, zoals in feb/mrt als de halve wereld jarig is. Oh en vakantiegeld gaat zo ongeveer 1 op 1 naar de spaarrekening.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:09 schreef Perruche het volgende:
[..]Oeh herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enige echte kosten zijn avondeten (=- 70 euro per week voor 2 personen waarvan ik eigenlijk het meeste betaal) sportschool (50 pm). En ik leef nu op grote voet omdat het kan, zeg maar. Maar eigenlijk wil ik liever iets minder uitgeven want ik vind het stom van mezelf.
Maar: ik heb ook 2 jaar geleefd van in totaal 12.000 euro. En dat kom dus omdat ik daarvoor met 1 jaar werken dat bedrag had gespaard (zelfde luxueuze omstandigheden als nu). Kweenie, als ik geen geld heb kan ik heel goed met weinig rondkomen, maar als ik het heb moet het ook op ofzo![]()
. Ik kan nu van alles verzinnen wat ik wil hebben
. En liefst meteen!
.
Niet meer actief op Fok!
En Duvel. En oma's. En beide moeders. En tig vrienden. Ja, dat tikt aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |