Ik had dat met Jaël extreem welquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:06 schreef mefke79 het volgende:
O, ik doelde niet op de kosten, maar ik weet dat er ook best heel wat mensen zijn die hun kinderen het liefste de hele dag bij zich hebben, zeven dagen per week. En zo ben ik dus niet. Ik ben echt blij als ze soms even niet bij me zijn. Dat is trouwens ook voor hen beter, hebben ze een vrolijkere mama.
We hebben ook echt wel eens het idee dat we 'm zo kunnen overdoen aan iemand anders, doet 'm helemaal niksquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:17 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, Driekus is pas met anderhalf jaar gaan knuffelen en kroelen. Toen pas kregen we ook echt kusjes, eerder niet. Dus houd hoop!
Dat zijn twee verschillende argumenten:quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Leandra het volgende:
Oppas die je zelf betaalt om je behoefte aan me-time te kunnen bevredigen zul je me niet over horen, maar als die oppas dan het kdv is waarvan de kosten door de overheid gesubsidieerd worden, dan is er toch wat mis.
Je me-time neem je maar zoals je het hebben wilt, maar daar hoeft de samenleving niet aan mee te betalen.
Merk je aan subtielere dingen wel dat hij aan jullie gehecht is? Zoekt hij bijvoorbeeld een van jullie op als hij verdrietig is? Huilt hij wel eens bij het afscheid nemen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben ook echt wel eens het idee dat we 'm zo kunnen overdoen aan iemand anders, doet 'm helemaal niksIk hoop dat jullie gelijk hebben en het nog gaat komen...
Je doet alsof zulke kinderdagverblijven een uitzondering zijn! Dat lijkt me nogal overdreven, hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:42 schreef Troeta het volgende:
Ik weet heus wel dat er ook goede KDV's zijn en lieve leidsters en dat je wil werken als je gestudeerd hebt, maar dat moet je maar net treffen dan.
Klinkt heel normaal dus! Overigens was ik als baby juist dol op alle mannen met baard. (Mijn vader had een baard.)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:13 schreef Fannetje het volgende:
Anne is ook geen knuffelkont en die vindt het eigenlijk ook wel bij iedereen prima, behalve mannen met een baardMaar als ze bij een onbekende zit, kijkt ze wel de hele tijd of wij er nog zijn, dus het lijkt me dat ze toch wel enigszins aan ons gehecht is
Hij komt inderdaad wel als hij verdriet heeft of heel moe is, dan kruipt hij ook wel bij me... (hij vind het overigens ook prima als iemand anders 'm troost) Maar huilen bij het afscheid nemen? Integendeel, hij gaat gewoon zitten zwaaien dan en als ik de gangdeur bij mama open laat om nog even te zwaaien duwt ie 'm dichtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Merk je aan subtielere dingen wel dat hij aan jullie gehecht is? Zoekt hij bijvoorbeeld een van jullie op als hij verdrietig is? Huilt hij wel eens bij het afscheid nemen?
Ik weet nog wel dat Sorbootje zich er indertijd een beetje zorgen over maakte bij Isabeau, al klinkt 'zorgen maken' weer zo dramatisch. Ik weet nog wel dat Sorbootje er toen op ging letten en op subtielere manieren zag dat Isabeau erg gehecht was aan haar moeder. Ik zal er eens even naar vragen hoe zich dat ontwikkeld heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad wel als hij verdriet heeft of heel moe is, dan kruipt hij ook wel bij me... (hij vind het overigens ook prima als iemand anders 'm troost) Maar huilen bij het afscheid nemen? Integendeel, hij gaat gewoon zitten zwaaien dan en als ik de gangdeur bij mama open laat om nog even te zwaaien duwt ie 'm dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |