Is het dan niet stiekem een gevalletje van iets dat heel af en toe eens voorkomt, de politiek gaat roepen dat het heel vaak gebeurd en men daarom in moet grijpen en dat vervolgens iedereen overneemt dat het heel vaak gebeurd? Ik heb dat idee namelijk helemaal niet. Volgens mij zijn het uitzonderingsgevallen. Ik ken zat dames, waaronder ikzelf, die af en toe wel eens een snipperdag nemen om op een KDV dag naar de sauna te gaan ofzo, maar stelselmatig dit gedrag ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef danic het volgende:
Ik ken ze gelukkig ook niet uit persoonlijke kring hoor flugeltje.
Ik ken er 2 in persoonlijke kring, en dan nog de buren van mn ouders, die ik zelf verder niet ken, maar mn moeder kent ze uiteraard wel. Dat vind ik al behoorlijk fors in mijn eigen persoonlijke kring.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het dan niet stiekem een gevalletje van iets dat heel af en toe eens voorkomt, de politiek gaat roepen dat het heel vaak gebeurd en men daarom in moet grijpen en dat vervolgens iedereen overneemt dat het heel vaak gebeurd? Ik heb dat idee namelijk helemaal niet. Volgens mij zijn het uitzonderingsgevallen. Ik ken zat dames, waaronder ikzelf, die af en toe wel eens een snipperdag nemen om op een KDV dag naar de sauna te gaan ofzo, maar stelselmatig dit gedrag ben ik nog niet tegengekomen.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik ken er 2 in persoonlijke kring, en dan nog de buren van mn ouders, die ik zelf verder niet ken, maar mn moeder kent ze uiteraard wel. Dat vind ik al behoorlijk fors in mijn eigen persoonlijke kring.
Van mijn buuf-de-kdv-medewerkster begrijp ik toch echt dat het binnen haar eigen groep behoorlijk regelmatig voorkomt, en dan regelmatig als in, dat ze ieder jaar wel een aantal kindjes heeft bij wie dat zo gebeurt. Ook dat vind ik een behoorlijke hoeveelheid eigenlijk.
Dus toch wel meerdere gevallen, het komt op mij zo zinloos en nutteloos over. Maar goed, ik doe het dan ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef danic het volgende:
Tja, ik helaas toch wel meerdere keren in mijn werk toen.
Zo eens een keertje zie ik geen kwaad in hoor....quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef MamaPurk het volgende:
Mignonne, ik ben het helemaal eens met wat jij zegt over opvang! En ik ben retenieuwsgierig naar een filmpje van je jongste!! En die foto van je jonkie![]()
Anne met een staartje![]()
Hier passen mijn ouders en zusjes op! Omdat wij ongeveer 3 dagen in de week (soms 4 soms 2) opvang nodig hebben van een uurtje of 3 tot een uurtje of 8! Dit heb je niet bij een KDV en we hebben wel gastouder geprobeert maar dat liep niet! (die gastouder heeft trouwens ook wel eens tegen mij gezegd anders breng je haar toch gewoon een ochtendje als je een keer de stad in wilt of je huis schoon wilt maken... ja daahaag, ik koos toch voor een kindjemaar goed Jaël is daar 2 maanden geweest en heeft alle keren krijsend daar doorgebracht
)
dat dus, maar zou t niet structureel doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo eens een keertje zie ik geen kwaad in hoor....
Er staat toch niks geksquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:55 schreef Rixtje het volgende:
Son lees ik het nou zo verkeerd? Ga jij winkel schoonmaken in ruil voor het shoppen
Maar daar heeft een ander verder geen last vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef mefke79 het volgende:
En ja, ik heb voor mijn kindjes gekozen, maar dat betekent ook dat ik af en toe voor mijn relatie of voor mijn eigen welzijn kies en dus iets ga doen zonder de kids. Zo staan er voor de komende weken al de nodige oppasavondjes gepland ivm vrijgezellefeest en een bruiloft. Dan blijven de kinderen dus bij oma en opa slapen want zij vinden dat handiger dan hier blijven. Ik kan daar prima mee leven, maar kan me ook wel voorstellen dat anderen dat wel heel erg vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |