abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:15:00 #226
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100060431
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:11 schreef danic het volgende:
Ik ken ze gelukkig ook niet uit persoonlijke kring hoor flugeltje.
Is het dan niet stiekem een gevalletje van iets dat heel af en toe eens voorkomt, de politiek gaat roepen dat het heel vaak gebeurd en men daarom in moet grijpen en dat vervolgens iedereen overneemt dat het heel vaak gebeurd? Ik heb dat idee namelijk helemaal niet. Volgens mij zijn het uitzonderingsgevallen. Ik ken zat dames, waaronder ikzelf, die af en toe wel eens een snipperdag nemen om op een KDV dag naar de sauna te gaan ofzo, maar stelselmatig dit gedrag ben ik nog niet tegengekomen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100060604
Tja, ik helaas toch wel meerdere keren in mijn werk toen.
pi_100060727
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Is het dan niet stiekem een gevalletje van iets dat heel af en toe eens voorkomt, de politiek gaat roepen dat het heel vaak gebeurd en men daarom in moet grijpen en dat vervolgens iedereen overneemt dat het heel vaak gebeurd? Ik heb dat idee namelijk helemaal niet. Volgens mij zijn het uitzonderingsgevallen. Ik ken zat dames, waaronder ikzelf, die af en toe wel eens een snipperdag nemen om op een KDV dag naar de sauna te gaan ofzo, maar stelselmatig dit gedrag ben ik nog niet tegengekomen.
Ik ken er 2 in persoonlijke kring, en dan nog de buren van mn ouders, die ik zelf verder niet ken, maar mn moeder kent ze uiteraard wel. Dat vind ik al behoorlijk fors in mijn eigen persoonlijke kring.

Van mijn buuf-de-kdv-medewerkster begrijp ik toch echt dat het binnen haar eigen groep behoorlijk regelmatig voorkomt, en dan regelmatig als in, dat ze ieder jaar wel een aantal kindjes heeft bij wie dat zo gebeurt. Ook dat vind ik een behoorlijke hoeveelheid eigenlijk.
:)
pi_100060779
Ik heb geen ervaring met KDV dus hier kan ik niet over mee praten als ik aan het werk ben is man thuis en andersom.

Oh Anne O+ en geweldig die met dat tandje :D
pi_100060839

:D
Ik krijg deze foto net van lief, ze was zo in slaap gevallen in de box tijdens het spelen :')

oh Anne met je staartje O+
pi_100060945
Ah wat lief mignonne O+

Hier ga je toch gelijk van rammelen al die schatjes
pi_100061041
Wat lief mignonne O+
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:37:15 #233
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100061300
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik ken er 2 in persoonlijke kring, en dan nog de buren van mn ouders, die ik zelf verder niet ken, maar mn moeder kent ze uiteraard wel. Dat vind ik al behoorlijk fors in mijn eigen persoonlijke kring.

Van mijn buuf-de-kdv-medewerkster begrijp ik toch echt dat het binnen haar eigen groep behoorlijk regelmatig voorkomt, en dan regelmatig als in, dat ze ieder jaar wel een aantal kindjes heeft bij wie dat zo gebeurt. Ook dat vind ik een behoorlijke hoeveelheid eigenlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:18 schreef danic het volgende:
Tja, ik helaas toch wel meerdere keren in mijn werk toen.
Dus toch wel meerdere gevallen, het komt op mij zo zinloos en nutteloos over. Maar goed, ik doe het dan ook niet :+
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:38:19 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100061338
Zo, eindelijk achter/op de laptop.... wat een heerlijke Leia-spam Orea O+ _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100061383
Mignonne, ik ben het helemaal eens met wat jij zegt over opvang! En ik ben retenieuwsgierig naar een filmpje van je jongste!! En die foto van je jonkie O+

Anne met een staartje O+

Hier passen mijn ouders en zusjes op! Omdat wij ongeveer 3 dagen in de week (soms 4 soms 2) opvang nodig hebben van een uurtje of 3 tot een uurtje of 8! Dit heb je niet bij een KDV en we hebben wel gastouder geprobeert maar dat liep niet! (die gastouder heeft trouwens ook wel eens tegen mij gezegd anders breng je haar toch gewoon een ochtendje als je een keer de stad in wilt of je huis schoon wilt maken... ja daahaag, ik koos toch voor een kindje |:( maar goed Jaël is daar 2 maanden geweest en heeft alle keren krijsend daar doorgebracht ;))
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100061584
Ik zie de foto's niet, ik zie alleen nummers :?
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:46:59 #237
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100061667
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef MamaPurk het volgende:
Mignonne, ik ben het helemaal eens met wat jij zegt over opvang! En ik ben retenieuwsgierig naar een filmpje van je jongste!! En die foto van je jonkie O+

Anne met een staartje O+

Hier passen mijn ouders en zusjes op! Omdat wij ongeveer 3 dagen in de week (soms 4 soms 2) opvang nodig hebben van een uurtje of 3 tot een uurtje of 8! Dit heb je niet bij een KDV en we hebben wel gastouder geprobeert maar dat liep niet! (die gastouder heeft trouwens ook wel eens tegen mij gezegd anders breng je haar toch gewoon een ochtendje als je een keer de stad in wilt of je huis schoon wilt maken... ja daahaag, ik koos toch voor een kindje |:( maar goed Jaël is daar 2 maanden geweest en heeft alle keren krijsend daar doorgebracht ;))
Zo eens een keertje zie ik geen kwaad in hoor....
pi_100061717
Anne en de jongste van Mignonne O+

MP, ik vind niks mis met een keertje een ochtendje weg brengen. Je laat toch ook wel eens iemand oppassen om zelf naar de bios o.i.d. te gaan? In mijn ogen is dat weer compleet anders dan structureel een extra kdv dag afnemen om elke week een dag 'me-time' te hebben.

Overigens gaat Puck dus ook twee dagen per week terwijl ik thuis ben. Maar ik zit sowieso niet voor niks ziek thuis en het is ook behoud van je plekje omdat je binnenkort weer aan het werk gaat alsmede de gewenning bij Puck houden zodat het niet een mega stap is van niks naar 3 dagen dadelijk.
Hij gaat momenteel maar halve dagen trouwens waar we ook hele dagen betalen ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100061772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zo eens een keertje zie ik geen kwaad in hoor....
dat dus, maar zou t niet structureel doen
Ik heb Floris ook wel s bij mn moeder of zus gebracht als ik even snel wilde shoppen ofzo. Gaat soms toch net iets makkelijker zonder kind dan met :)
En dat doe ik ook wel s als ik wil schoonmaken
Gebeurd ook niet heel vaak, zo dol op schoonmaken ben ik niet :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Sonnetje85 op 28-07-2011 20:56:45 ]
pi_100061985
Maand terug zijn er foto's van Lotte gemaakt waar ik graag één van met jullie wil delen!

pi_100062052
Son lees ik het nou zo verkeerd? Ga jij winkel schoonmaken in ruil voor het shoppen :D
pi_100062142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:55 schreef Rixtje het volgende:
Son lees ik het nou zo verkeerd? Ga jij winkel schoonmaken in ruil voor het shoppen :D
Er staat toch niks geks O-)
Was een stukje tekst weggevallen :? :')

wat een moppie is Lotte trouwens!
pi_100062147
Een keer een ochtendje terwijl ik weet dat mijn kind daar altijd de hele tijd krijst :? Dan ga ik echt mijn kind niet een keer een ochtendje brengen omdat ik zelf wat wil doen... (het staat er idd niet helemaal lekker dames, sorry)

een keer een ochtendje an sich is niet erg, maar in dit geval lag dat net even anders!
Ik breng mijn kids of een van de twee regelmatig even een uurtje naar opa en oma om zelf even rustig boodschappen te kunnen doen of even te shoppen met 1 van de twee, met twee vind ik dat toch wat lastig!

Lotte O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 28 juli 2011 @ 20:59:34 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_100062234
Orea gefeliciteerd met je kleine grote meisje O+ En jij met 1 jaar bijzonder moederschap O+ Wat een leuke foto's!

Rixtje wat leuk!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:28:28 #245
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100063601
Hehe, eindelijk even wat me-time! :D :P *O*

Orea, gefeliciteerd alsnog, maar niet minder gemeend met je mooie kleine gup! :*
Wat een geweldige fotospam en wat gaat het snel!!

Ik ga morgen lekker een dagje met Lientje naar mijn beste vriendinnetje, die woont op 40 minuten rijden met de auto.

Dan een rustig weekendje en maandag weer langzaam opstarten met werken.
Wat energie betreft kan ik dat volgens mij wel aan, alleen het lijf (rug en buik) moeten erg aan meer tillen en op pad zijn wennen...maar zin heb ik er wel in.

Voor Lientje zal het wel wennen zijn, ze is zich erg bewust van haar omgeving en als we ergens anders zijn kijkt ze met grote ogen rond. Thuis is ze na een bezoekje of even op pad altijd wel een beetje aan het miepen, dus ze kan er nog niet zo goed tegen.
Ik hoop maar dat dat een kwestie van wennen is, ze moet toch 4 dagen per week mee op pad. :{
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:50:39 #246
100412 mefke79
komt goed!
pi_100064697
over opvang: ik ken ook eigenlijk niemand die zijn/haar kinderen structureel meer naar het kdv doet dan nodig is om tijd voor zichzelf te hebben. Maar ze zijn er vast wel. En ik vind het best dat je die uren dan zelf zou moeten betalen. Maar ik ben er ook van overtuigd dat het allemaal stukken goedkoper kan als we gewoon zouden betalen voor de uren dat Driekus en Tienus daar zijn ipv een vast aantal uren afnemen.

En ja, ik heb voor mijn kindjes gekozen, maar dat betekent ook dat ik af en toe voor mijn relatie of voor mijn eigen welzijn kies en dus iets ga doen zonder de kids. Zo staan er voor de komende weken al de nodige oppasavondjes gepland ivm vrijgezellefeest en een bruiloft. Dan blijven de kinderen dus bij oma en opa slapen want zij vinden dat handiger dan hier blijven. Ik kan daar prima mee leven, maar kan me ook wel voorstellen dat anderen dat wel heel erg vinden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100065246
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:50 schreef mefke79 het volgende:
En ja, ik heb voor mijn kindjes gekozen, maar dat betekent ook dat ik af en toe voor mijn relatie of voor mijn eigen welzijn kies en dus iets ga doen zonder de kids. Zo staan er voor de komende weken al de nodige oppasavondjes gepland ivm vrijgezellefeest en een bruiloft. Dan blijven de kinderen dus bij oma en opa slapen want zij vinden dat handiger dan hier blijven. Ik kan daar prima mee leven, maar kan me ook wel voorstellen dat anderen dat wel heel erg vinden.
Maar daar heeft een ander verder geen last van ;) Tenzij iemand anders net toevallig die dag ook gebruik had willen maken van opa en oma :+

Dat was meer wat ik bedoelde mbt structureel meer brengen dan nodig is. Dat je gewoon wel een plekje bezet houdt op die manier waar een ander wsl om zit te springen. Maar goed, het is een lastig verhaal dat hele kdv en je kunt nooit alle partijen pleasen helaas.
pi_100065263
Orea en leia gefeliciteerd
Troeta een goede nacht *O*
DML een ander kdv *O* is het nog nodig of gaan jullie emigreren?

In het z-huis werd mij expliciet gezegd dat ik het 1e jr niet zwanger mocht worden. Ze is wel 5x over een spiraaltje begonnen en toen heb ik haar toe gesnauwd dat ik echt niet van plan was snel weer zwanger te worden en helemaal en dan ook helemaal niets meer in mijn lichaam wilde waar ik enigszins op kan reageren
  donderdag 28 juli 2011 @ 22:04:02 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100065403
Oppas die je zelf betaalt om je behoefte aan me-time te kunnen bevredigen zul je me niet over horen, maar als die oppas dan het kdv is waarvan de kosten door de overheid gesubsidieerd worden, dan is er toch wat mis.

Je me-time neem je maar zoals je het hebben wilt, maar daar hoeft de samenleving niet aan mee te betalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100065437
off topic maar we hebben nog (steeds) niks gehoord helaas -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')